Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä oli kans 05:ssa nuo kyseiset ensi asennus (bridgestone battlax bt014) renkaat.Omassa ajossa toimi vallan mainiosti eikä lähtenyt alta(katu ajoa).Muutama kaveri kaatui radalla kyseisillä pyörillä 05-06 juurikin noiden renkaiden takia.Eli suosittelen kans vaihtoa ainakin jos radalle on menos kurvaileen.Taitaa olla liian kova seoksinen kummi taikka sit alle pyöräytetään jo tehtaalla valmiix vähän vanhahkot ja kovettuneet kummitMeninpä sitten tänään vetämään pannut mannerheimintiellä. Etupää lähti mystisesti mutkassa alta eikä mitään ollut tehtävissä, onneksi en ottanut osumaan kaiteeseen. Pintanaarmuilla onneksi selvisin; toisin kuin pyörä, josta meni koko vasen puoli+takavanne ja rengas. Takajalkatapit suojasivat hyvin runkoa, eikä runjo saanut osumaa. Pitää vaan toivoa, että ilman lunastusta selvitään.
Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
120/70 on mullakin..tossa jo edellä kyseltiinkin, mut ei oo tullu vastausta, et meneekö -02 6r ään 120levee 70rofiilinen ku orggis on 65.. osuuko lokariin? tulossa olis kans sellanen ja olis kiire tietää..![]()
5 litran kumpaakin laitaa,rippuen ajosta...Paljonkas tuollainen -05, -06 pyörä kuluttaa satasella, normaali ajossa?
No tossahan tulee jo niin monta muuttujaa matkaan, ettei voi kyllä sanoa mitään oikeeta hintaa.Moikka kaikille 6r:ää kuskaaville!
Sain itseäni (tai oikeammin lompakkoani) niskasta kiinni vihdoinkin ja mp-koulu alkaa olla loppusuoralla.
Kuukauden päästä pääsen pyöräostoksille ja tällä hetkellä vaihtoehdoista konkreettisimmalta tuntuu 03-04 6r Ninja.
Kylmätyyppejä olen päässyt vain kortittomana ottamaan. Noh, pyörät nyt ei kuitenkaan ihan outoja kapistuksia ole, kokemusta kurapyöristä jonnin verran + kavereiden pärriä sivummalla joskus testannut (mökkitietä jne.).
Miksikö Kawan 6r? Ulkonäkö todella hieno mielestäni noissa 03+ -malleissa ja pikkupojasta asti on jo pelkkä sana "Ninja" jotenkin säväyttänyt. Yamahan R6 ollut myös pohdinnassa, mutta jo pelkästään Kawan tämänhetkiset käytettyjen hinnat kääntävät vaa-an sille puolelle.
Noh, itse kysymykseen.. eli mitä kannattaa tähän aikaan vuodesta (huonoin aika ostajan kannalta) tuommoisesta n. 15tkm ajetusta, esim. 03-mallia olevasta maksaa? Tuntuisi pyynnit seilaavan yksityispuolella 8000-9000€ välillä. Ajattelin joskos johonkin 8000€:n pintaan saisi soivan pelin, niin jäisi ajovarusteisiinkin tonnista pariin rahaa. Kyllähän niihinkin saa rahaa palamaan.. ajattelin heti alkuun laittaa kunnon nahat + kaikki muut hörtteet + goret huonompia kelejä varten.
Noh siinäpä tuota kysymystä.. kiitoksia vastanneille jo etukäteen!
- Perkele
Moro,No tossahan tulee jo niin monta muuttujaa matkaan, ettei voi kyllä sanoa mitään oikeeta hintaa.Moikka kaikille 6r:ää kuskaaville!
Sain itseäni (tai oikeammin lompakkoani) niskasta kiinni vihdoinkin ja mp-koulu alkaa olla loppusuoralla.
Kuukauden päästä pääsen pyöräostoksille ja tällä hetkellä vaihtoehdoista konkreettisimmalta tuntuu 03-04 6r Ninja.
Kylmätyyppejä olen päässyt vain kortittomana ottamaan. Noh, pyörät nyt ei kuitenkaan ihan outoja kapistuksia ole, kokemusta kurapyöristä jonnin verran + kavereiden pärriä sivummalla joskus testannut (mökkitietä jne.).
Miksikö Kawan 6r? Ulkonäkö todella hieno mielestäni noissa 03+ -malleissa ja pikkupojasta asti on jo pelkkä sana "Ninja" jotenkin säväyttänyt. Yamahan R6 ollut myös pohdinnassa, mutta jo pelkästään Kawan tämänhetkiset käytettyjen hinnat kääntävät vaa-an sille puolelle.
Noh, itse kysymykseen.. eli mitä kannattaa tähän aikaan vuodesta (huonoin aika ostajan kannalta) tuommoisesta n. 15tkm ajetusta, esim. 03-mallia olevasta maksaa? Tuntuisi pyynnit seilaavan yksityispuolella 8000-9000€ välillä. Ajattelin joskos johonkin 8000€:n pintaan saisi soivan pelin, niin jäisi ajovarusteisiinkin tonnista pariin rahaa. Kyllähän niihinkin saa rahaa palamaan.. ajattelin heti alkuun laittaa kunnon nahat + kaikki muut hörtteet + goret huonompia kelejä varten.
Noh siinäpä tuota kysymystä.. kiitoksia vastanneille jo etukäteen!
- Perkele
Mukana tulevat kilkkeet, miten pyörää on pidetty/huollettu, renkaiden ja kuluvien osien kunto jne...
edit: noin vähän ajettuja ei tainnu olla yhtään myynnissä?
Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.Oikeilla ööleillä "ongelman" sais varmaan korjattua.
Vähän sen kuuluu ääntääkin..Itse huomasin ainakin sen, että kiihdytettäessä kovempaa ykkösellä löytyi välivapaa aika helposti. Vaihtamisliikkeen on syytä olla määrätietoinen ja napakka eikä mikään pikku sipaisu..Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.Oikeilla ööleillä "ongelman" sais varmaan korjattua.
Jeh, tuossa voi tulla semmoinen tilanne eteen että siinä pyörässä mikä on just eikä melkeen passeli, onkin jotain kilkettä mukana ja se on aika yksilökohtasta sitten mitä kukakin on kilkkeistä valmis maksamaan.Moro,
juu, varustekikkailut toki vaikuttaa, mutta mulle riittää ihan "tuunaamaton" pelikin ensialkuun. Vaikkakin kyllähän se slipari sun muut yleensä halvemmaksi tulee, jos edellinen omistaja ne on jo hommannut.
Oli muutama kappale tuossa ainakin vielä viikko sitten vielä tuohon 15-17tkm väliin myynnissä.
Kaippa se 8500€ on sitten kohtuullinen hinta vähän ajetusta.
- Perkele
Ton vaihtamisen oon kyl hoitanu huolella. Kerran löysin kiihdytyksessä välivapaan ja sen jälkeen oon kiihdyttäny kunnolla vasta kakkosella.Vähän sen kuuluu ääntääkin..Itse huomasin ainakin sen, että kiihdytettäessä kovempaa ykkösellä löytyi välivapaa aika helposti. Vaihtamisliikkeen on syytä olla määrätietoinen ja napakka eikä mikään pikku sipaisu..Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.Oikeilla ööleillä "ongelman" sais varmaan korjattua.![]()
Tätä palstaa kun itse selailin hyvän öljyn toivossa ni piti päätyä Mobil delvaciin, eikä ole tarvinnut katua. Hyvä on litkuTon vaihtamisen oon kyl hoitanu huolella. Kerran löysin kiihdytyksessä välivapaan ja sen jälkeen oon kiihdyttäny kunnolla vasta kakkosella.Vähän sen kuuluu ääntääkin..Itse huomasin ainakin sen, että kiihdytettäessä kovempaa ykkösellä löytyi välivapaa aika helposti. Vaihtamisliikkeen on syytä olla määrätietoinen ja napakka eikä mikään pikku sipaisu..Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.Oikeilla ööleillä "ongelman" sais varmaan korjattua.![]()
![]()
Mut kohta ois ölyjen vaihto edessä, ni kertokaas mitkä mömmöt sisään?