• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tasis_MpT sanoi:
Tartteeko tuo pyörä (vm.05 636) käydä säädättämässä sille vakio vaimentimelle sitten kun ja jos sen joudun vaihtamaan,
Ei tarvi säädättää, mutta voit vaihtaa nollakartan sinne ihan itse. Et tarvi ku normi usb-piuhan siihen hommaan, ja tietty läppäri mopon luokse tai mopo tietokoneen luokse.
Olettaen että puhe on Power Commander III USB :sta?

Voisiko joku -06 636 omistaja (varmaa käy -05 myös) kertoa mitä tyyppikilvessä on desibelit ja kierrosluku?

Oma mopo on 100km päässä vielä ja ihan mielenkiinnosta haluisin tietää mitä siihen on rustattu.

Pieni pelko perseessä itelläkin noista melunmittauksista. Yoshin rs-5 slipari on kiinni eikä desibeleistä tietoakaan.. onko joku moista ehtinyt mittaamaan?

Zip sanoi:
Pieni pelko perseessä itelläkin noista melunmittauksista. Yoshin rs-5 slipari on kiinni eikä desibeleistä tietoakaan.. onko joku moista ehtinyt mittaamaan?

Sen verran osaan kertoa, että '05 636 sliparilla ja db-killerillä pääsee nipin napin Ahvenistolle, jossa meluraja on 95dB.
Näin ainakin akran ja leovincen vaimentimilla.

E: Mitattu 5500 rpm.

Viimeksi muokattu:
sosits sanoi:
96 db:tä 7000 r/min. Itellä samainen rs-5 slipari,
ei taida mennä raameihin.

Eli 101db saisi mökää pitää jos lasketaan tuohon 96db se + 5

Oivoi.. ei kyllä nappais alkaa e-hyväksyttyä putkea ostamaan ja säätämään sen kanssa.. sellanen 700e paukku tulis.. :O

Zip sanoi:
Oivoi.. ei kyllä nappais alkaa e-hyväksyttyä putkea ostamaan ja säätämään sen kanssa.. sellanen 700e paukku tulis.. :O
Mä voin myydä sulle lähes uuden vakiovaimentimen (ollut 2kk mopossa kiinni). Pistä yvtä jos kiinnostaa.

scuuba sanoi:
Mä voin myydä sulle lähes uuden vakiovaimentimen (ollut 2kk mopossa kiinni). Pistä yvtä jos kiinnostaa.

Kyl mullaki vakiovaimennin on. Se vaa on nii oksettavan näköinen ja pitää samaa ääntä kuin ompelukone :) päätin ajella vanhalla Yoshilla kunnes käry käy

Ongelma.

Huollon yhteydessä huomattiin, että alakolmiosta tulevan "tapin" kierteet ovat menneet, eikä mutteria saa menemään enää ku yrittää. Edellinen omistaja taitanu vetää väärille kierteille kun asentanu ohjausiskaria.

Siihen vois saada isolla kierrepakalla tehtyä kierteitä, että saisi mutterin menemään. Uusi osa maksaa noi 700e :WAZAAP:

Onko kellään ollut samaa päänvaivaa ?

emp sanoi:
Ongelma.

Huollon yhteydessä huomattiin, että alakolmiosta tulevan "tapin" kierteet ovat menneet, eikä mutteria saa menemään enää ku yrittää. Edellinen omistaja taitanu vetää väärille kierteille kun asentanu ohjausiskaria.

Siihen vois saada isolla kierrepakalla tehtyä kierteitä, että saisi mutterin menemään. Uusi osa maksaa noi 700e :WAZAAP:

Onko kellään ollut samaa päänvaivaa ?
Mikä vuosimalli?
Ebaystä löytyy vastaavaa osaa alkaen 5e + kulut.

Ok, joo katsoin kans että noin 100 dollaria oli halvin mitä itse löysin.

Kokeilen nyt kuitenkin ensin saada nysväämällä tuosta vanhasta vielä toimivan, kun sain selville kierteen.
Ehkä kierrepakka hommata jos ei muu auta.

emp sanoi:
Ok, joo katsoin kans että noin 100 dollaria oli halvin mitä itse löysin.

Kokeilen nyt kuitenkin ensin saada nysväämällä tuosta vanhasta vielä toimivan, kun sain selville kierteen.
Ehkä kierrepakka hommata jos ei muu auta.
Noin isoon kierteeseen tod näk iha saatanan kallis. Tai ehkä ebaystä löytyy joku halba siihenkin.

Mites mutterin kierteet?

Back