• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6R-99 maksimi rengas koko vakio vanteelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Elikkä saako tuohon alkuperäiselle vanteelle laitettua leveämmän renkaan. Onkos siinä nyt vakiona 165 vai 175, ja vähän leveämpi olisi toiveissa saada. Onko ketään ketä olisi kyseisen homman tehnyt ja vaatiiko homma jo eri vanteenkin

kiitti vinkeistä

Vakio takarenkaan koko taitaa olla 170/60-ZR17, mutta itse laitoin viimekesänä kyllä 180/55-ZR17 takasen ku tarjonta oli hieman parempi kyseiselle koolle.
Maksimikoosta en kyllä osaa sanoa. Haulla kyllä löytyy jotain aikasempiaki kysymyksiä kyseisestä aiheesta.

No hyvä tietää, että 180 menee ainakin ettei jää ylimääräiseks jos tilaan. Onko kelläään kokemuksia meneekö vielä 190 vai pitäiskö vaan laittaa 180 tilaukseen ja lakata vouhottomasta
biggrin.gif

Oon huono käyttään tota haku hommaa, varmaan on jotain juttua joskus ollut, mutta ei meikäläisen tähti, prosentti, kenoviiva jne... hauilla mitään löytyny
confused_orig.gif

'99:ssä on 5,5" takavanne johon menee 170/60 tai 180/55. 160/60 on yleensä 5" vanteella. 190/50 taas on tarkoitettu 6" vanteelle.

No hyvä tietää, että 180 menee ainakin ettei jää ylimääräiseks jos tilaan. Onko kelläään kokemuksia meneekö vielä 190 vai pitäiskö vaan laittaa 180 tilaukseen ja lakata vouhottomasta
biggrin.gif

Oon huono käyttään tota haku hommaa, varmaan on jotain juttua joskus ollut, mutta ei meikäläisen tähti, prosentti, kenoviiva jne... hauilla mitään löytyny
confused_orig.gif
Niin miksi sinne pitäisi mennä 190.Yleensä jo tehtaalla on testattu ja suunniteltu valmiiksi se paras koko.Sillä vouhottamisella pyörästä saattaa ajo-ominaisuudet huonontua totaalisesti.Se pitää myös muistaa että renkaan profiili vaatii oikean levyisen vanteen.

Back