Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tod näköisesti mulla menee 30 minsaa ja muovit saa sitten odotella kevättäOnhan tuo kieltämättä vähän hankalassa paikassa mutta 10min sen irroittaa ja laittaa muovit takaisin paikalleen.
Vinkkejä mistä moiset manuaalit saisi latailtua?Viime syksynä saman ongelman kanssa tuskaillessani latailin manuaaleja koneelleni. Niiden mukaan akun irrottamista varten pitää ottaa tankki kokonaan irti. Tankkia en ainakaan itse onnistunut nostamaan bensaletkujen lyhyyden takia niin paljoa, että akun olisi pystynyt poistamaan. Laturin johdot sinne tankin alle sai juuri ujutettua. Manuaalin mukaan pitäisi irrottaa seuraavat letkut; fuel hose, drain hose, fuel return hose ja breather hose. En ala noita suomentamaan. Kehotettiin myös tyhjentämään tankki, varomaan bensan läikkymistä ja valumista breather hose-letkuun.
Näytti minun taidoilleni liian vaikealta, joten tyydyin pelkkään lataamiseen koholleen nostetun tankin alta.
Omasta ZX-6RR:stä on irroitettu akku useampaankin kertaan, eikä mitään letkuja ole tarvinnut moista hommaa varten irroittaa. Riittää kun irroittaa tankin kiinnikeistään, ja nostaa sitä takareunasta.Viime syksynä saman ongelman kanssa tuskaillessani latailin manuaaleja koneelleni. Niiden mukaan akun irrottamista varten pitää ottaa tankki kokonaan irti. Tankkia en ainakaan itse onnistunut nostamaan bensaletkujen lyhyyden takia niin paljoa, että akun olisi pystynyt poistamaan. Laturin johdot sinne tankin alle sai juuri ujutettua. Manuaalin mukaan pitäisi irrottaa seuraavat letkut; fuel hose, drain hose, fuel return hose ja breather hose. En ala noita suomentamaan. Kehotettiin myös tyhjentämään tankki, varomaan bensan läikkymistä ja valumista breather hose-letkuun.
Näytti minun taidoilleni liian vaikealta, joten tyydyin pelkkään lataamiseen koholleen nostetun tankin alta.
Kyllä sen akun saa ladattua irroittamatta tankkia, laita siihen laturin +napaan, eristetty "hauenleuka", niin sen mahtuu kyllä ujuttamaan tankin alta akun plus-napaan.talvisäilytystä ajatellen asiaa tiedustelin. Että saisi akkua ladattua talven aikana edes muutamaan otteeseen. Onpahan kyllä paikan keksineen tuolle, prkl puoli pyörää joutuu purkamaan jos tuon haluaa irroittaa.