Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkotatko Ducktaililla tällä kertaa sitä takamatkustajan istuimen paikalle tulevaa "korinväristä" muovihärpäkettä, joka entisestään kohentaa kwaakun ulkonäköä?`Jos, niin mistäköhän oot sen saanut hankittua niin että mukana ei ole seurannut kiinnikesarjaa? Omani tuli Sumekolta ja siinä tuli mukana täydellinen sarja kiinnikkeitä(vastaavanlaiset kuin penkissä), eli vaihtaminen penkistä härpäkkeeseen on noin kolmen sekunnin asia edellyttäen että härpäke on mukana.Mites ootte muuten ton Ducktail-härpäkkeen laittaneet kiinni mopoon? Minä käytin viime kesänä niitä penkin kiinnikerautoja, mutta kun se muovi ei kestä ihan kunnolla siinä paikalaan niillä. Pitäis varmaan tehdä sille omat kiinnikkeet, ois sit myös helpompi heittää penkki aina taakse jos tarvii.
Tuoltahan se Bike-Pointista tuli. Ei siellä kyllä mitään kiinnikesarjaa mukana ollut. Tarvii varmaan alkaa soittelemaan Lahteen päin ja kysellä puuttuuko multa jotain?Tarkotatko Ducktaililla tällä kertaa sitä takamatkustajan istuimen paikalle tulevaa "korinväristä" muovihärpäkettä, joka entisestään kohentaa kwaakun ulkonäköä?`Jos, niin mistäköhän oot sen saanut hankittua niin että mukana ei ole seurannut kiinnikesarjaa? Omani tuli Sumekolta ja siinä tuli mukana täydellinen sarja kiinnikkeitä(vastaavanlaiset kuin penkissä), eli vaihtaminen penkistä härpäkkeeseen on noin kolmen sekunnin asia edellyttäen että härpäke on mukana.Mites ootte muuten ton Ducktail-härpäkkeen laittaneet kiinni mopoon? Minä käytin viime kesänä niitä penkin kiinnikerautoja, mutta kun se muovi ei kestä ihan kunnolla siinä paikalaan niillä. Pitäis varmaan tehdä sille omat kiinnikkeet, ois sit myös helpompi heittää penkki aina taakse jos tarvii.![]()
Sattui vaan silmään, mitä väliä... jos ei osaa ajaa pyörää ilman varvikelloa...Haluaisin vielä kuulla zx-6r -03 omistajien mielipiteen pyörän digitaalisesta mittaristosta. Lähinnä askarruttaa kuinka luettava tuo kierroslukumittari on, näkyykö se selkeästi kirkaassa valossa, jne.??
Oon valitsemassa uutta 600:staens kesäks. Ja finaalissa ovat -04 mallinen Suzuki GSX600R ja tämä kawan zx-6r. Mutta kawan LCD-hökötyksen luettavuus askarruttaa, turhaanko?![]()
![]()
suht syvältä, niinkuin kaikki kyykkärit. Osta touringi-sohva siihen hommaan. Kwaakusta jalkatapit pois.Hei kertokaas minkälainen mooppedi toi 636;nen on kakspäällä ??Mammaa pitäis sillon tällön kuskailla tarakalla!!![]()
![]()
Älä nyt... jos tarttee vaan silloin tällöin kyytsätä, turha touring-mopoa on ostaa... Panostaa siihen yksinajeluun, ja se on 636:lla oikein mukavaasuht syvältä, niinkuin kaikki kyykkärit. Osta touringi-sohva siihen hommaan. Kwaakusta jalkatapit pois.Hei kertokaas minkälainen mooppedi toi 636;nen on kakspäällä ??Mammaa pitäis sillon tällön kuskailla tarakalla!!![]()
![]()
![]()
Jaa-a, liikkeellelähdöt ja pysähdykset voivat olla hankalia jalkojen maahanylttämättömyyden vuoksi mutta muu onnistuminen on miehestä kiinnimiten 160cm lyhyeltä kuskilta onnistuu ko pyörällä ajaminen? Kuinka helposti pyörän korkeutta voi säätää?
Todella hyvä kuulla.Juttelin tuossa Sumekon tyyppien kanssa ja kertoivat,että eipä noita koneita ole mitenkään erityisesti hajoillut suhteutettuna tuon pyörämallin määrään. Loistava pyörä!Aina mahtuu maanantai-kappaleita joukkoon,toivottavasti ei sun kohdalle.![]()
![]()
Mulla on ollut toi pyörä toukokuusta lähtien. Ajanut olen n.8 tkm ja mittarissa nyt 26tkm, eikä mitään ongelmia ole tähän mennessä ollut. Todella tyytyväinen olen, pyörään vaihdettu vielä akran putki ja lastu laitettu, joten ihan kivasi kulkee myös, ainakin mulle riittääTodella hyvä kuulla.Juttelin tuossa Sumekon tyyppien kanssa ja kertoivat,että eipä noita koneita ole mitenkään erityisesti hajoillut suhteutettuna tuon pyörämallin määrään. Loistava pyörä!Aina mahtuu maanantai-kappaleita joukkoon,toivottavasti ei sun kohdalle.![]()
![]()
![]()
Vielä jos joku viitsisi kertoa hieman kokemuksiaan kyseisestä pyörästä![]()