• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6r '03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saatan "joutua"
nixweiss.gif
kyseisen menopelin uhriksi vuoden vaihduttua.
Joten kyselisin vähän infoa:
1. Mitä maksoit pyörästäsi?
crazy.gif

2. Kuinka suuret ovat vakuutusmaksut?
confused_orig.gif

3. Miksi valitsit juuri kyseisen pyörän?
buttrock.gif

- Tappavan tehon?
033102bebe_1_prv.gif

- Ultraupean ulkonäön?
inlove.gif

- vai Järkyttävän hyvien jarrujen vuoksi?
mad.gif

Vastauksia. (omasta kokemuksesta)
1. Välirahaa 8000eur, vaihdossa Suzuki GSXF 600  
bawling.gif

2. 454eur / 1/2vuotta, bonukset 70%  
ghostface.gif

3. Koeajon perusteella  
062802moto_prv.gif

Tosin ulkonästä ja tehosta ei ollut kyllä haittaa valintaa tehdessä.  
buttrock.gif

Ja päivääkään en ole katunut menetettyjen eurojen puolesta.  
bowdown.gif

Atte ja joku muukin kyseli eri slipareiden äänistä.

Alla olevassa linkissä näyttäisi olevan hollannin pojan Kawasaki ZX 636 R äänet Akrapovicilla wav-formaatissa. Näyte on kieltämättä lyhyt mutta ehkä siitä jotain selviää.

EMILE's Kawasaki ZX 636 R Page

Rekkari/vilkkuteline on kohtalaisen pelkistetty ja tyylikäs?
Mutta mikä ihme on tuo yhden numeronäytön DigiTool? Siis mihin käyttöön?
eek.gif

Tälle varmaan olis joku parempikin paikka mut pistetään tänne. Elikkäs, liikkuuko joku teistä tuolla Otaniemen suunnalla vihreällä mopottimella (mun lisäksi)?

Saatan "joutua"
nixweiss.gif
kyseisen menopelin uhriksi vuoden vaihduttua.
Joten kyselisin vähän infoa:
1. Mitä maksoit pyörästäsi?
crazy.gif

2. Kuinka suuret ovat vakuutusmaksut?
confused_orig.gif

3. Miksi valitsit juuri kyseisen pyörän?
buttrock.gif

- Tappavan tehon?
033102bebe_1_prv.gif

- Ultraupean ulkonäön?
inlove.gif

-  vai Järkyttävän hyvien jarrujen vuoksi?
mad.gif
Toistan uudelleen kysymykseni, koska vain AVe ystävällisesti uskaltautui vastaamaan ja uskoisin kuitenkin että monella muulla on myös omakohtaista sanottavaa...
lookaround_orig.gif

BTW: Onko kenelläkään tietoa, tuleeko uudistuksia ensi vuoden "lopunajanlaitteeseen"?
062802moto_prv.gif

enpä omista ko. pyörää mutta vakuutuksista tiedän jotain... Vakuutusmaksut on ihan firmasta, paikkakunnasta, bonuksista yms. kiinni. Kilpailuta vaan niitä virmoja niin sillä se selviää.

Haluaisin vielä kuulla zx-6r -03 omistajien mielipiteen pyörän digitaalisesta mittaristosta. Lähinnä askarruttaa kuinka luettava tuo kierroslukumittari on, näkyykö se selkeästi kirkaassa valossa, jne.??

Oon valitsemassa uutta 600:sta  
062802moto_prv.gif
ens kesäks. Ja finaalissa  ovat -04 mallinen Suzuki GSX600R ja tämä kawan zx-6r. Mutta kawan LCD-hökötyksen luettavuus askarruttaa, turhaanko?
crazy.gif

Ei kai sitä rundaria nii kauheesti edes tarvitse.. Korvakuulolla ja perstuntumalla mä ainakin vaihtelen, ei siinä ole aikaa kattella mittaristoon kun ajellaan niin lujaa että punaraja lähenee.. Putki vaihtoon niin ei tarvitse edes rassata korvia puhtaiks...

Haluaisin vielä kuulla zx-6r -03 omistajien mielipiteen pyörän digitaalisesta mittaristosta. Lähinnä askarruttaa kuinka luettava tuo kierroslukumittari on, näkyykö se selkeästi kirkaassa valossa, jne.??

Oon valitsemassa uutta 600:sta  
062802moto_prv.gif
ens kesäks. Ja finaalissa  ovat -04 mallinen Suzuki GSX600R ja tämä kawan zx-6r. Mutta kawan LCD-hökötyksen luettavuus askarruttaa, turhaanko?
crazy.gif
Ei minulla ainakaan ole ollut ongelmia sitä mittaria nähdä vaikka aurinko olisi mistä suunnasta paistanut. Eikä sitä tosiaankaan aina tarvitse katsella, kyllä se korvakuulolla äkkiä vaihtaminen alkaa sujumaan.
Joten haet kaupasta sen Kawan ja oot onnellinen kuuskolmekuutosen omistaja.
buttrock.gif

Ei minulla ainakaan ole ollut ongelmia sitä mittaria nähdä vaikka aurinko olisi mistä suunnasta paistanut. Eikä sitä tosiaankaan aina tarvitse katsella, kyllä se korvakuulolla äkkiä vaihtaminen alkaa sujumaan.
Joten haet kaupasta sen Kawan ja oot onnellinen kuuskolmekuutosen omistaja.  
buttrock.gif
Aivan samaa mieltä Tylyttäjän ja AVen kanssa. Rundarin lisäarvo on aika pieni, perusteluja:

1. Erityisesti radalla on pikku pakkoa ajaa korvakuulolta. Ei kerkee / ei kiinnosta mittaria katella vaikka ois miten selkee.

2. Kwaakussa on säädettävä vaihtovalo(eli oranssi valo joka syttyy mittarin vieressä kun moottori saavuttaa säädetyn kierrosnopeuden). Se on selkeä, sivusilmällä havaittava tapahtuma ja oikeestaan ainoa informaatio mitä tarvii tietää. Valo syttyy ---> isompaa. Valon syttymiskierrosluku on säädettävissä (muistaakseni) välillä 12 000 - 15 500 rpm. Itelläni taitaa arvona olla luokkaa 13 000 rpm, siinä on käyrä huipussaan ja pikku hetki vielä aikaa heittää isompaaa ennen ku käppyrä romahtaa rajottimeen.

Jos kuitenkin kierroksia haluu katella, niin kyllä ne mun mielestä on pienen totuttelun jälkeen ihan helposti nähtävissä. Missään olosuhteissa (paiste, kylmä, pimeä) ei oo ollu lukuvaikeuksia. Ja lisäarvona, nopeusmittari on loistava, isot selkeet numerot ja vaihtuu rauhallisesti
thumbs-up.gif

Summa summarum, osta kwaakku
062802jumpie_prv.gif

Juu, aika sama se taitaa suomen liikenteessä olla että missä kohdassa vaihtaa, kumminkin menet paljon kovempaa kuin muut
smile_org.gif

Mites ootte muuten ton Ducktail-härpäkkeen laittaneet kiinni mopoon? Minä käytin viime kesänä niitä penkin kiinnikerautoja, mutta kun se muovi ei kestä ihan kunnolla siinä paikalaan niillä. Pitäis varmaan tehdä sille omat kiinnikkeet, ois sit myös helpompi heittää penkki aina taakse jos tarvii.

Jos joku on kiinnostunut ZX 6R:stä, niin sellanen uusi ajamaton vihreä olisi tyrkyllä hintaan 12900e.. Lisätietoja privalla, ettei mee mainostukseksi.

Ei siin mittaristos oo mitään vaikeaselkoista....mä ainakin totuin siihen oikeastaan välittömästi,vaikka ennen tota pyörää olin ehdoton analogisen kannattaja.. mittaristo mun mielestä tosi jees
thumbs-up.gif
.on tullu ajeltua sinne -6 asteeseen ja toiminu täysin moitteettomasti... muutenki se pyörä on paras joten osta Kawa..
biggrin.gif
tounge.gif

Back