• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6r '03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kyllä tosiaan tuo -00 cebari ykkösellä kaasulla keulii, ei toki jos alhaalta asti suoraan vedättää ja tankin päällä makaa niin ehkä sen pari senttiä nousee, mut jos vähänki 6:n tonnin jälkeen höllää ja taas kääntää hanan kaakkoon niin nousee nousee.
Mulla on Kutoskawasta sellasia kokemuksia, että ykkösellä jos hölläilee ja sitte kääntää lisää, niin ympäri mennään aikas nopeesti. Kakkosellakin kääntää tosi helposti ympäri jos istuu varomattomasti selkä suorana ja antaa terävästi runtua; tuppaapa välillä väkisin kampeamaan pystyyn loppukierroksilla vaikka miten roikkus tankin päällä. Ja vielä nelosella tarjoaa helposti tossua kohti taivasta jos on yhtään painoa takana.

Yhen kerran meinas käydä vähän nolosti ku olin jotenkin puoliunessa enkä ottanut tilannetta asenteella; meinasin keulia pyörän ympäri mitättömässä vauhdissa, ku lähin kotilon rinnalta "reippaasti", siis reilu kahvan vääntäminen, mutta jätin painonsiirtämisen tekemättä koska tarkotus ei ollu kepittää mitenkään erityisesti. Kyllä ois hävettäny.
omg.gif

Nyt on sitten meikäläisellä ensimmäiset 300 km takana uudella
R:llä! Tätyy sanoa että ei kaduta tippaakaan vaihto tähän "maailmanlopun laitteeseen"
buttrock.gif

Pyörä toimii kuin ajatus ja ajettavuudeltaan mopetti on aivan uskomattoman hyvä. Vielä en ole tosin revitellyt kun on sisäänajoa
sport05.gif

perkele aika kova ja pikku takaratas, montako kärkikulma?
"13.7 10,335 ja 219 km/h 400m"
--------------------
ghostface.gif
----------------------

Kiitos kovasti. Noillako ei sitten ainakaan laihalle mene? Pitäisi kait käydä penkittämässä ite varmuuden vuoksi.

Kyllä kannattaa säätää ja penkittää kunnolla. Ei minun mielestä näitä voi näppituntumalla tehdä jos haluaa hyvän lopputuloksen.
smile_org.gif

Eix toi green ole tyhjä/pintakaasu alue.
nixweiss.gif

Ja niillä alueilla nykypäivän pyörät pitäis käydä liian laihalla ja asetus muka nolla(itellä on asennossa 2) takapyörältä 115,2hummaa Yosimuran sliparilla!
Bensan kulutus tuollaisessa seka-ajossa n.6.2l/100km joka
tippui alkuperäisestä noin 0,5l.
Eli jos asetus on nolla niin mopo ei saa kakkua alakierroksilla lisää!
No emmää mistään mitään tiedä!
Onko teidän 636 kawat toimineet moitteettomasti.
Onko ollut vikoja/takuukorjauksia.
Omassa mopossa ei ole ainakaan vielä mitään vikaa ollut!
Aivan loistava mopo!

nixweiss.gif

Ja niillä alueilla nykypäivän pyörät pitäis käydä liian laihalla ja asetus muka nolla(itellä on asennossa 2) takapyörältä 115,2hummaa Yosimuran sliparilla!
Aivan loistava mopo!

Ymmärtääkseni se green on todellakin pintakaasu-alue, mut tällaset asetukset Viaberilla siihen laitettiin. Ei mun tieto-taidolla kyl noihin säätöihin mennä puuttumaan...tietty sitä vois pikkasen kokeilla  
tounge.gif

Hyvin on mun pyörä pelittäny eikä mitään ongelmia/vikoja oo esiintyny tähän mennessä (reilu 6tkm ajeltu). Eilen illalla tosin lämmöt nousi hälyttävän korkeelle, 114C, eikä flekti menny päälle  
nixweiss.gif
  täytyy tänään selvitellä mistä moine johtu!!

nixweiss.gif

Aivan loistava mopo!

Ymmärtääkseni se green on todellakin pintakaasu-alue, mut tällaset asetukset Viaberilla siihen laitettiin. Ei mun tieto-taidolla kyl noihin säätöihin mennä puuttumaan...tietty sitä vois pikkasen kokeilla  
tounge.gif

Hyvin on mun pyörä pelittäny eikä mitään ongelmia/vikoja oo esiintyny tähän mennessä (reilu 6tkm ajeltu). Eilen illalla tosin lämmöt nousi hälyttävän korkeelle, 114C, eikä flekti menny päälle  
nixweiss.gif
  täytyy tänään selvitellä mistä moine johtu!!
Muistaakseni lämmöt saa nousta ohjekirjan mukaan 120 asteeseen ja jos ylikuumenee niin mittari kertoo. Ei siis vielä mitään hälyyttävää tuo 114 astetta.

Eihän siin lämmössä muuta, mut aikaisemmin flekti on menny päälle pikkasen sadan jälkeen ja pitäny lämmöt siin max sadan viiden paikkeilla...miten olis mahtanu käydä jos olis kauemmin seissy valoissa tms.? Alko kyl muutenkin nimeltä mainitsettomat paikat kypsymään  
wink.gif

Mielestäni plekti menee päälle 106 asteessa. Itse olen ihmetellyt myös miksi se ei lähde, mutta kun sammutin pyörän huomasin flektin olevan päällä eli on vain niin julmetun hiljainen.

uudessa Vauhdin Maailmassa on juttu ZX6R - 03 virittämisestä.
Onko se muuten sama pyörä mikä ajoi Porissa tuon 10,3 1/4 mil ?

Jone

No ,löytykö syy miksei puhallin lähtenyt päälle!
(Ei kai oo ollut huollossa=unohtunut laittaa piuha kiinni)
Oli meinaan pari vuotta sitten 600 cebari huollossa ja ajelin huollon jälkeen kaupungissa ja lämmöt kans alkoi nouseen
huolestuttavastin.
aikani etsiskeltyäni näin ettei koko puhaltimenpiuha ollut paikalla
veryangry.gif

No ,löytykö syy miksei puhallin lähtenyt päälle!
(Ei kai oo ollut huollossa=unohtunut laittaa piuha kiinni)
Oli meinaan pari vuotta sitten 600 cebari huollossa ja ajelin huollon jälkeen kaupungissa ja lämmöt kans alkoi nouseen
huolestuttavastin.
aikani etsiskeltyäni näin ettei koko puhaltimenpiuha ollut paikalla
veryangry.gif

Emmä mitään vikaa löytäny...nyt toi flekti pelaa kuitenkin ihan normaalisti. Voipi tietty olla, et se piuha on jääny pikkasen löysälle huollossa ja mun ronkkimiseni sai sen taas paikalleen. Pääasiahan on et se pelaa taas hyvin ja mä pääsen iloisin mielin kurvailemaan  
062802moto_prv.gif

Hyvä kun pelittää. Kyllä ne tuntuu mullakin lämmöt nousevan tosi korkeelle kun kaupungissa ajaa.
sport05.gif

Hei onko joku jo vaihtanut sliparin uuteen 636:een? Jos niin minkä merkkisiä suosittelette. Ajattelin tuota Acrapovicia mutta kun maksaa aika hunajaisesti. Kertokeehan kokemuksia
buttrock.gif

Nyt on uusi 6r alla, loistava hankinta.
062802jumpie_prv.gif

Onko kenelläkään tietoa matkustajanpenkin katteen saatavuudesta?

Taitaa löytyä ainakin mustaa Sumekolta hyllystä. Hinta oli jotain hiukan yli 100,- egee. Onnea hyvän valinnan johdosta
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back