• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6r '03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aah, tuttu liike tuo Benecars. Roplasin autoja ennen pyörää..  
tounge.gif
 Uusimmassa GTI lehdessä on mun Polo, jos jotain kiinnostaa...
thumbs-up.gif

Sitten kysymys:

Onko ruiskukoneissa jotain merkitystä avaako hanan rauhallisesti "painaen" vai suoraan pohjille asti ?

Olen huomannut tossa pyörässäni sellaista, että 2 vaihteella kun ajetaan vaikka mutka hiljaa ja sitten annetaan happee oikeen urakalla, niin pyörä lähtee vetämään kunnolla vasta joskus 6-8 tonnin hujakoilla. Olen siis vetänyt vaijerit ihan tappiin saman tien.  Normaalisti kun ajelee kakkosella ja antaa jengaa, niin kone ei epäröi vaan lähtee nätisti.

Onko mahdollista että kone "tukahtuu" liiallisesta kaasusta pienillä kierroksilla ?

Uuden mopon kanssa on koko ajan pelko, että jotain hajoo tai tehot lähtee tjsellasta...
bawling.gif
 Mut kaipa se takuu korvailee sitte jos jotain "oikeasti" käy...
sport05.gif

Ajoin kyllä sisäänajon kunnolla. En liian helläkätisesti, mutta en myöskään mitenkään rajusti.

Siis tosiaan, se tuntuu siltä, että ei vastaa kaasuun saman tien. Missä kiekoissa teillä muilla lähtee 636:set vetää 2.vaihteella jos lähetään melkein kävelyvauhdista.

nixweiss.gif

En osaa sanoa, kun on sisäänajoa vielä jäljellä riittävästi. Nyt ajettu 652 km ja en ole kierrättänyt pääsääntöisesti yli 4000 rpm, joskus hetkellisesti noussut max. 6000 rpm. Näillä referensseillä on aikast vaikea auttaa, mut kohta voin.

voihan sen tupen vääntää nurin, ainakin ruiskupeleissä.
niissähän on erilaisia antureita kierrosluvulle, kaasun asennolle,
ilmanpaineelle, -lämpötilalle, -virtaukselle yms... ja tuollainen 15.500rpm kiekuva rivinelikko lähtee vasta yli kymppitonnissa,
joten vaihteita saa ja pitääkin käyttää, jos kiihtyvyyttä haluaa.

eri asia kannattaako kaasua aina avata isoilla pykälillä ja matalilla kierroksilla, voi lisätä polttoaineenkulutusta.

jos haluaa vehkeen lähtevän 6000:ssa sen pitäisi olla hieman matalavireisempi ja tai tonninen ja yli...

Onkos muuten muut "kutosen" ostajat ostaneet sitä "duck tail" katetta? Kun itse en ainakaan vielä ole kyseistä osaa saanut vaikka sen piti olla mukana jo pyörää hakiessa 22.3. Ja käyttöohjekirja puuttuu vieläkin. Ihmetyttää vaan.
veryangry.gif

tohon kannattaa tottua bike pointissa! se ukko ei tee mitään jos sitä ei vähän potki persuksille!  
veryangry.gif
 jos et mee kysyy ni et varmaan tuu saamaankaan ohjekirjaa ym. sälää mitä puuttuu

Onkos muuten muut "kutosen" ostajat ostaneet sitä "duck tail" katetta? Kun itse en ainakaan vielä ole kyseistä osaa saanut vaikka sen piti olla mukana jo pyörää hakiessa 22.3. Ja käyttöohjekirja puuttuu vieläkin. Ihmetyttää vaan.
veryangry.gif

tohon kannattaa tottua bike pointissa! se ukko ei tee mitään jos sitä ei vähän potki persuksille!  
veryangry.gif
 jos et mee kysyy ni et varmaan tuu saamaankaan ohjekirjaa ym. sälää mitä puuttuu
Laitoin eilen tuonne Sumekolle mailia, mutta ei ole vastausta kuulunut sieltäkään vielä.
veryangry.gif

Jospa ne jo 6000km:n huoltoon mennessä sais.
nixweiss.gif

Itse sain käyttiksen suoraan Sumekolta ( tuli kirjeessä kotiin), noin 1,5 viikkoa sitten.

veryangry.gif
No nyt alkoi ankanpyrstön kohtalokin selviämään. Eli ei vaan ole Sumeko vielä saanut ainuttakaan vihreää katetta toimitettua eteenpäin. Eli tarkennuksena että tehdas ei ole myöskään pystynyt ko. osaa toimittamaan.  
sad_orig.gif
  Joten odotus ja matkamallin mopolla ajelu jatkuu toistaiseksi
mad.gif

Eli ei ole kyllä Bike Pointin vika. Ja ainakin minulla palvelu on siellä pelannut.  
smile_org.gif

Ave: onko mulla joku vamma koneessani kun koitan avata noita kuva linkkejä niin se heittää mut vaan siihen albumeiden etusivulle? jos näin pitääkin käydä niin mistä löydän noi sun fotot?

Bullet: Jaa se valkoinen polo.. ihan kivan näköinen laite... härre gyyd...
talktohand.gif

Ave: onko mulla joku vamma koneessani kun koitan avata noita kuva linkkejä niin se heittää mut vaan siihen albumeiden etusivulle? jos näin pitääkin käydä niin mistä löydän noi sun fotot?

Bullet: Jaa se valkoinen polo.. ihan kivan näköinen laite... härre gyyd...
talktohand.gif
Jaahas. On näköjään kaikki kuvat kadonneet jonnekin bittiviidakkoon tuossa päivityksien yhteydessä.  
veryangry.gif

Täytynee laittaa ne uudelleen näkyviin jossain vaiheessa.

Sivun alussa olevat linkit sisältävät kuvat jälleen.
033102bebe_1_prv.gif

Taitaahan toi vakuutus mennä sylinteritilavuuden mukaan.
Muistaakseni "pykälä" missä kawa 636 vaikuttaa on 501-655.
Korjatkaa jos oon väärässä.

damn...
bowdown.gif

herrakset on niin paljon täällä mainostanut tuota pyörää ja vielä kun huomasin että ton saa 25kW papereihin tehtaan osilla niin... *kiristelee lompakon nyörejä*
inlove.gif

Eilen kaupassa huomasin uuden PB:n jossa oli kannessa Set-Up osiossa uuden 6R Kwaakun jousituksen säätö.
062802jumpie_prv.gif

Säätöjä en ole viel ehtinyt tarkemmin lukea, enkä kokeilla.
tounge.gif

Mut pitää yrittää jossain vaiheessa testata millainen ajettava noilla säädöillä moposta saadaan.
buttrock.gif

Back