• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6r '03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
ONNEA "maailmanlopun" odotukseen
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitos, nyt mittarissa 154 km ja pyörä on todella mahtava. Ainoa miinus on mielestäni peilit, en ole niitä vielä kunnolla säätänyt mut tuntuu, että en nää niistä yhtään mitään muuta kuin omat hartia heh...

Hitto toi sisäänajo, mulla ei ole vielä ohjekirjaa niin en tiedä mitä siinä sanotaan mut sumekolla sanoivat ettei ennen 800 km saa ylittää 4000rpm se tuntuu todella mahdottomalta. Mites teillä muilla?

On todellakin parempi pyörä näin pikaisesti testattuna kuin entinen gsxr huomattavasti näppärämpi. Tehoreservejä on ole vielä koittanut laisinkaan korkeimmillaan oli muutaman sekunnin vissiin jossain 6000rpm.

Onko tietoo mistä kannattaa varata eka huolto Turun alueella ja mitä mahtaa maksaa.

Tsekkaappas tuo sivu sisäänajosta. Aika lailla poikkeaa valmistajien ohjeista mutta tuntuu järkeenkäyvältä.. Ei hissuttelua, vaan alusta asti napakkaa ajoa ilman rääkkiä. Break in

Mikä teidän uusissa 636 mopoissa on/oli tyhjäkäynti uutena.
Mulla oli 1500 rpm mut laskin sen 1000 rpm:n.

Oon antanut sen joutokäynnin olla siel 1500 pinnassa, ei se oo kyl mitenkään liian kova minusta. Eipähän tarvii niin paljoo vääntää tupista et saa mittarin punaselle
tounge.gif
tounge.gif
withstupid.gif

Bike lehdessä on mainittu zx6r:n kierroksien olevan 100km/h kohdalla 5440 5. vaihteella. Itselläni on meinaan samanverran 6. vaihteella.

Miten teillä muilla ?

Bike lehdessä on mainittu zx6r:n kierroksien olevan 100km/h kohdalla 5440 5. vaihteella. Itselläni on meinaan samanverran 6. vaihteella.

Miten teillä muilla ?
Mulla on kans juuri noin niinkuin sulla noi kiekat. Ajattelin modata pyörää erilaisella takalokarilla johon tulee mukaan myös minivilkut...  
cool.gif

Älytön 6satku.

Lähteekö jengi Susikoski päräykseen ?

Tänään sain valmiiks uuden takalokarin jossa orggis vilkut ja kilpi kiinni. Kilvelle ei vielä valoa, mutta maanantaina täytynee tilata.
062802jumpie_prv.gif

Laitan kuvan tonne albumiin jahka saan sen ensin taltioitua.
ghostface.gif

No eipä tullu kuvia otettua vielä leikkaus/poraus/viilaus vaiheessa. Mutta otan kuvia väleistä joihin kamera mahtuu.
Pahviin piirsin ja leikkasin mallin ja titaanilevystä sahasin virallisen version.
biggrin.gif

Todella mahtavan näköinen taidan itsekin alkaa jossain vaiheessa tekemään moista.

Missä teetit tuon ekan huollon, vaikutti todella edulliselta. Soittelin tänään turku-rauma-pori-nakkila-raisio seudun valtuutettuihin huoltoihin ja hinnat oli n. 90 - 160 euroa sis. suodatin ja öljyt.

Onkos muuten muut "kutosen" ostajat ostaneet sitä "duck tail" katetta? Kun itse en ainakaan vielä ole kyseistä osaa saanut vaikka sen piti olla mukana jo pyörää hakiessa 22.3. Ja käyttöohjekirja puuttuu vieläkin. Ihmetyttää vaan.
veryangry.gif

Mun piti se ducktail homma ottaa, mutta ajattelin että kumminkin tulee tyttöystävää kuskattua sen verran, että sitä saa olla repimässä koko ajan irti. Joten en ottanut. Mut tyttöystäväpä otti ja lähti, joten kai sen ankkapyrstön olis voinu sittenkin ottaa...  
062802jumpie_prv.gif

Mä ostan tuollaisen "Bad Ass" -kitin, joka sisältää samantyylisen rekkarinpidikkeen kuin tuo minkä Ave on kyhännyt, ja sit siin tulee messissä hiilari-minivilkut eteen ja taakse... Ainoo ongelma tulee rekisterikilven valon ja heijastimen kanssa. Ne on vissiin vähän niinku pakolliset ??
veryangry.gif

Mitäs se "duck tail" maksaa? Löytyykö jotain hyvia saitteja josta vois kattella kaikkea kivaa uuteen zx6r:n.

Onks jossain ihan valmista kittiä takapäähän...? Mut eipä taida kitin teline olla titaania
033102bebe_1_prv.gif
.
Ei oo minullakaan viel kilvelle valoja mut tommoset Bolt lightit pitäis laittaa. Ja sit meinasin ihan heijastinnauhan pätkän liimata johonkin, tai sit en.
dei-030301_m.jpg

Back