• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zx-63 636 -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistäs sitä aiemmin mainittua kuplapleksiä kannattas tilata ja löytyykö moneltakin valmistajalta? Toi kulmikas mikä vexix:in pyörässä ei oikeen houkuta.  
wink.gif
F.Fabbrin pleksit on ainakin mun silmään helvetin hienoja, ja tohonkin niitä jo saa. Suomessa ainakin http://www.ratamopo.com myy. Kaveri tilas tosin carpimotolta, http://www.carpimoto.it

Saa muuten myös vihreänä.. (mutta ei ratamoposta)
Kiitoksia vaan vinkistä! Nyt on Ratamopossa tilaus sisällä.

mittaristo ihan perseestä.. ei oikein pysty normaalissa ajoasennossa näkemään paljon on taulussa, joutuu kurkistimaan..
Oon pitkälti samaa mieltä tuosta kawan mittaristosta
033102ass_1_prv.gif

Kawa jäi viime vuonna hankkimatta suurilta osin tuon mittariston takia. Toivotaan etteivät muut valmistajat seuraa tulevaisuudessakaan kawan jalanjälkiä tässä asiassa  
confused_orig.gif
Kertokaa nyt vielä mullekin että mihin sitä kiekkamittaria tarvii?

Mulla on vm.03 6r:ssä F.Fabbrin tumma kupla ja pakko sanoa et mahdollisesti tyylikkäimpiä mitä olen nähny!!
buttrock.gif
Kannattaa siis katella sieltäpäin ..
thumbs-up.gif

Ja se mittari ei tod. ole vaikeaselkoinen!!! Se mikä tossa uudessa häiritsee on se pleksi,jonka takia pitää kurkistaa,EI mittaristo. Nyt kun on ite ajellu tolla omalla pari kesää ni toi mittaristo näyttää niin prkleen hyvältä että..
inlove.gif

Ja se mittari ei tod. ole vaikeaselkoinen!!! Se mikä tossa uudessa häiritsee on se pleksi,jonka takia pitää kurkistaa,EI mittaristo. Nyt kun on ite ajellu tolla omalla pari kesää ni toi mittaristo näyttää niin prkleen hyvältä että..  
inlove.gif
On se vaikeaselkoinen. Varveja ei ehdi lukemaan, ei sitten pätkääkään. Ja vaihtovalo saisi olla suurempi. Nyt sitä ei kirkkaalla ilmalla näe. Suitsan mittaristo oli aivan ylivoimainen tuohon verrattuna.

Se on ihan kivannäköinen ja kompakti, mutta käytettävyys on nolla.

On se vaikeaselkoinen. Varveja ei ehdi lukemaan, ei sitten pätkääkään. Ja vaihtovalo saisi olla suurempi. Nyt sitä ei kirkkaalla ilmalla näe. Suitsan mittaristo oli aivan ylivoimainen tuohon verrattuna.
Millon sitä kiekkoja kerkee kattelemaan? Meikäläinen ainaki vaihtaa ihan korvakuulolta.. Tosin oonki ihan vässykkä
sad_orig.gif
Kaipa sit ku aletaan niitä kymmenyksiä kierrosajoista viilaamaan, voi hommaa isomman vaihtovalon. Vässykkänä ja tissiposkena sellasia en itse tarvitse!

Huonoa tuosta 05 mittaristosta se, että kun bensavalo syttyy, niin mittaristossa kellonajan/matkamittarin kohdalla vilkkua FUEL valo. Se saa pois kun painaa nappia että vaihtaa kellonajasta -> matkamittariin, mutta laiskana sitä ei jaksa painaa ja sit taas pitää ettiä se kellonaika (mitä siis pidän useimmiten päällä). Vaiva se on pienikin vaiva
smile_org.gif

--Vexi

Nyt on kohta työnnetty kawalla liki 4000 km, ja kaikki on rokannut ihan kivasti.. Ei tuo pleksikään enään hirveesti ahdista, kun on siihen tottunut...

Minä en oo jaksanu ku just ja just 2000km ajella.. Siellä se kuistilla odottaa ratapäiviä. Jos maanantaina kävis hakee uudet gummit ja sit kun vielä tulis se **tun öhlinssi joskus.

Siittä pleksistä...kyllä se on ihan onneton keksintö. Vauhti jos nousee yli 100:aan, niin alkaa samantien häiritä ku kaikki tuuli tulee syliin. Tuplakupla tuloillaan, niin sitten ei oo mitään valittamista.

Mäkin olen ajellu noin 3tkm ja työnnelly muutaman sata metriä...
Kone hajos ...TTU!
Katotaan mitä meni, ensihuollossa valittelin naputtavista venttileistä, mutta eivät tuntuneet ottavan todesta, ja näin kävi...

Joo ei auta, mutta kohta taitaa jossakin olla myynnissä vähän ajettu -05. Tosin vaihdossa ei taida ennää saada edes 10k€, koska uusia kait saa jo 11-12k€:n hinnalla.

Jossittelu on kai vähän myöhästä, mutta olisi sittenkin pitänyt ostaa isompi (ja kestävämpi) kone... niitä suositeltiin kyllä useemman kaverinkin toimesta. Silloin vielä meinasin että nuo tehot riittäisi mulle ja tilasinkin tuon ennakkoon ilman koeajoa ja viimevuotista syksyllä kokeilemalla
withstupid.gif
Muutama kesä alla on ollut ei niin sporrtinen 6-satku, joten oletin tehoeron olevan huimaavan. Käytännössä tää tuntuu aikas tehottomalta... Koeajamaan menen kuitenkin nyt 900 ja tonnisia, jollei tota omaa pskaa ei saada nopeesti kuntoon... nyt on ainakin aikaa testata myös muita merkkejä.

Mutta katellaan mitä tosta vielä syntyy ja mihin lopulta joudutaan ;)

Mulla myös naputtelee tänvuotinen 6r. Kyselin asiaa suht luotettavalta taholta ja on kuulemma esiintynyt kaikissa heillä huollossa käyneissä 05 malleissa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Asiaa on kuulemma tutkittu ja ääni tulisi jostain vaihdelaatikon suunnalta, ei venttiileistä. Tiedä sitten mikä on totuus, ei muuta kun kovaa ajoa. Ois muuten myynnissä "uusi" MRA:n tuplakupla kyseiseen pyörään.

Hep. Mites teillä muilla -05 mallin omistajilla, kuuluuko koneesta helvetillinen kawa-tikitys? Mulla mittarissa vasta n. 120km ja nakutus on mitä mahtavin
biggrin.gif

Ainakin tässä ja tässä threadissa on juttua asiasta, toi naputus vissiin tulee "kaupanpäälle" kun kawan ostaa
tounge.gif

Niin, sanottakoon vielä että joku ehdottaa tuolla että se "tikitys" tulee ruiskuista, pitääkö ne tosiaan tommosta meteliä?
Ittellä on -04 malli ja mittarissa on 450km. Koneesta lähtee kans tikittävä/naputtava ääni. Oon kyselly asiasta parilta muulta samanlaisen pyörän omistajalta, ja kyllä niistä kaikista kuuluu samoja ääniä. Konehan on melkein sama 04/05 malleissa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Niin, sanottakoon vielä että joku ehdottaa tuolla että se "tikitys" tulee ruiskuista, pitääkö ne tosiaan tommosta meteliä?
Ittellä on -04 malli ja mittarissa on 450km. Koneesta lähtee kans tikittävä/naputtava ääni. Oon kyselly asiasta parilta muulta samanlaisen pyörän omistajalta, ja kyllä niistä kaikista kuuluu samoja ääniä. Konehan on melkein sama 04/05 malleissa. Korjatkaa jos olen väärässä.[/QUOTE]
No sittenhän se olis sama kone kun 03-mallissa. Eiköhän siellä koneessa JOTAIN uutta oo kun tehuja on saatu pikkisen enempi irti..

Back