Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:^
On tuo astetta sportimpi.

Cuissi sanoi:Takahaarukkaa rasvatessa kuitenkin aloin ihmettelemään vaseliinin määrää, mitenkä paljon itse haarukkaan sitä vaseliinia pitäisi mennä? Työnsin reilummin paineilmarasvarilla tavaraa mutta mistään ei alkanut tulla yli, taitaapi sitä nyt olla siellä muutama desi...
Cuissi sanoi:tässä on nyt jonkin aikaa tullut laiteltua viime keväänä ostettua ajokkia ensi kauden kuntoon ja olisi aika päivittää moottorinohjausta, vaihtoehtoina olisi yoshimuran ems ja commanderi III. onko kenelläkään kokemuksia ensimmäisestä vaihtoehdosta? mopona siis -02 tusina ja muutoksina akran kokoränni ja filtterit.
ps. olisko jollain on b-mallin etumaskin parkkivaloa myynnissä?
TommoKe sanoi:Mulla oli joskus Hondan sp-2:ssa tollanen yoshimuran EMS. Sillä pysty myös sytkää hiukan muuttaan. Toimiva paketti oli silloin, tiä vaikka tulis samasta pajasta kuin commarikin. Eri tarrat vain päällä.

K1mbe sanoi:Ei kellään olis tarvetta uudelle takajarrulevylle? Voisin myydä sopivaan hintaan. Tuli ebaystä tilattua ebc:n piparkakkulevy EBC-MD4023C (stormilla 153€). Itse masoin tuosta satkun verran niin koitetaan nyt vaikka sillä hinnalla ensin ja postitus kaupanpäälle, jollei mene muuten kaupaksi niin mahd. tinkiminen onnistuu.
Unohtu sellanen pikku seikka tilatessa että eipä ollu itsellä alkuperäiset vanteet mopossa kun edellinen omistaja ne vaihtanut ja eihän se nyt niihin sopinut.
Ja tähän liittyen voisin kysästä että onko kenelläkään mitään vinkkiä mistä voisi metsästää sopivaa takajarrulevyä tuollaisiin PVM magnesium vanteisiin? 3-reikänen kiinnitys näkyy olevan. Mahtaako niitä jotain yleismallisia olla..?
rikkaallahan tuo käy vieläkin, mutta jospa sitä penkkiä näyttäisi alkukesästä...tiiviste menee kuitenkin heti huomenna vaihtoon
SMRacing sanoi:Turha puhua moottorinohjauksen päivittämisestä, jos nuo on vaihtoehdot. Itse laittaisin Commander 3:n noista kahdesta "lisäpurkista". Tulet sillä saamaan seoksen kohdalleen isommilla kaasun avaumilla, jolloin ECU käyttää TPS-pohjaista karttaa. Pintakaasulla ei tule saamaan kohdalleen mitenkään seosta, mutta se nyt on tämän pyörämallin yleinen ongelma, jos ei ECUa peukaloi.
Hulpio sanoi:Mitäs käy jos purkkeina Commander V ja Autotune omine laajakaistalambdoineen? Itsellä Huldassa tuo setuppi mutta kevään ajot vielä kovin vähäiset ja aikaista sanoa mitä Autotune saa aikaiseksi.
Hyviä karttoja kellään, konfiguraationa Yoshimura RS-# kokoränni + K&N filsut?
hyvät on lukemat, paljonko on enkat kentällä zetalla nykyäänSamiN sanoi:Alkaa "Zeta1" tusinastakin löytyyn jo pikkuhiljaa