Olipa halpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
missäs penkissä?Pakko niellä omia sanoja nimittäin latasin PC:n sivuilta kartan ja sopi ainaki omaan pyörään.Penkissä tuli tulokseksi 176hp ja 130nm.
Tuosta ilmanputsarista, että ainaki kun laittaa googleen hakusanaksi "pipercorss zx-12r" niin linkkien perusteella pitäis käydä vm00-06 ja K&N sama homma.
Ostitko jonku kolaroidun/romun?Kyllä alkaa pikkuhiljaa ollee mitta täys, vaihdan kohta busaan perkele. Vuotaa taas j.nestetta, mutta tällä kertaa oikeesti ja eri kohdasta. Voi tätä v*tutuksen määrää.
Edit, joopa joo, nyt löytyi syy aikasempaan vuotoon, ja nyt vuotaa oikein suihkuamalla. Noh, tarvii ostaa kolvi ja koittaa suottaa kiinni.
En kun omat huolimattomuudet tulevat nyt esiin. Vaihdoin sen putkiston tuossa keväällä, ja olin jättänyt löysälle ne kannattimet jotka tulevat jäähdyttimen yläpäähän ja moottoriin kiinni. Ovat sitten aikansa nojalleet jäähdyttimeen, jonka seurauksena on tehnyt pienen reiän jäähdyttimeen.Ostitko jonku kolaroidun/romun?Kyllä alkaa pikkuhiljaa ollee mitta täys, vaihdan kohta busaan perkele. Vuotaa taas j.nestetta, mutta tällä kertaa oikeesti ja eri kohdasta. Voi tätä v*tutuksen määrää.
Edit, joopa joo, nyt löytyi syy aikasempaan vuotoon, ja nyt vuotaa oikein suihkuamalla. Noh, tarvii ostaa kolvi ja koittaa suottaa kiinni.
Mä fiksunapoikana joskus pesin syylärin painepesurilla hippasen kovilla paineillaEn kun omat huolimattomuudet tulevat nyt esiin. Vaihdoin sen putkiston tuossa keväällä, ja olin jättänyt löysälle ne kannattimet jotka tulevat jäähdyttimen yläpäähän ja moottoriin kiinni. Ovat sitten aikansa nojalleet jäähdyttimeen, jonka seurauksena on tehnyt pienen reiän jäähdyttimeen.Ostitko jonku kolaroidun/romun?Kyllä alkaa pikkuhiljaa ollee mitta täys, vaihdan kohta busaan perkele. Vuotaa taas j.nestetta, mutta tällä kertaa oikeesti ja eri kohdasta. Voi tätä v*tutuksen määrää.
Edit, joopa joo, nyt löytyi syy aikasempaan vuotoon, ja nyt vuotaa oikein suihkuamalla. Noh, tarvii ostaa kolvi ja koittaa suottaa kiinni.![]()
![]()
![]()
Tarvii katsoa, jos pystyy juottamaan sen pienen reiän kiinni.
vanno en, mutta omiin silmiin näyttävät samanlaisilta.onko -03 ja -04 vuosimallisten ilmanputsari kotelossa jotain eroa? kyselen vaan kun ostin pipercrossin vapari suodattimen ja huomasin kotona että päällä luki 00-03 malliseen enkä jaksais availla turhaan noita tankkeja ja katteita pois vain todetakseni että eipä sovi paikoilleen. Siis oma on -04 mallinen.
joo kyllä ne sinne sopivat.vanno en, mutta omiin silmiin näyttävät samanlaisilta.onko -03 ja -04 vuosimallisten ilmanputsari kotelossa jotain eroa? kyselen vaan kun ostin pipercrossin vapari suodattimen ja huomasin kotona että päällä luki 00-03 malliseen enkä jaksais availla turhaan noita tankkeja ja katteita pois vain todetakseni että eipä sovi paikoilleen. Siis oma on -04 mallinen.
Proboostin penkissä käytin.missäs penkissä?Pakko niellä omia sanoja nimittäin latasin PC:n sivuilta kartan ja sopi ainaki omaan pyörään.Penkissä tuli tulokseksi 176hp ja 130nm.
Tuosta ilmanputsarista, että ainaki kun laittaa googleen hakusanaksi "pipercorss zx-12r" niin linkkien perusteella pitäis käydä vm00-06 ja K&N sama homma.
Oma vertailukohta on viaber 165hp/131Nm ja PrätkäPaja 192hp/141Nm
joo itse olin ja kerran vedin tuloksena vaivainen 279km/h lisää olis halunnut kun oli aika harjoittelua tuo veto, mutta porukkaa aivan sikana eikä jaksanut jonottaa. sitten näin yhden vihreen 12:sen joka veti 290km/h sitten tietysti mikan turbo 352km/h. oli siellä varmaan muitakin. erittäin mukavaa touhua tahtoo lisää mutta muut tapahtumat aina tuolla sika kaukana täältä katsottuna.Tunnustaako ketään olleen Hallissa viime lauantaina nopeusmittauksessa? Nopeusmittaus
Muutaman 12R:n ainakin näin. Kiinnostaisi vaan tulokset. Itse myöhästyin sen verran ettei enää päässyt kokeilemaan..![]()
Vaihettiinko keulaöljyjä?Huolto tehty ja hinta piti.. Eli 395€ tuli pulitettua tuosta. Yläkerta oli kuulemma erinomaisessa kunnossa, nokat timmissä kuosissa ja venttiilit niin ikään, ei ollut kulumia tms. havaittavissa. Kansi oli tosin vuotanut hieman öljyä suoraan pakosarjalle, ei kuulemma vuoda enää.. Lisähintaa tuosta korjauksesta ei otettu..
Ei muuta kun raakaa ajoa.. Ensi maanantaina Powerbiken ratapäiville![]()