• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-12R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myydään kuulalaakerihybridiahdin Garrett gt3582R/KKK sisältäen erittäin hienon pakosarjan ja hukkaportin.
Bolt-on 12R.
Todella hyvin kadullakin toimiva/heräävä setti jolla saat myös todellista voimaa.
Ei ole halpa, mutta paras.

3500 €.

0405023157

http://photos.streetfire.net/photo/1739517.htm
FAK, tarvii laittaa muija jakamaan hesaria öisin, jotta saa tuollasen..
No joo, eihän toi halpa ole, mutta noita ahtimia on tehty vain 2.

Noista luvuista on puhuttu aika paljon tässä ketjussa. Missä penkitit ja saatko ne käyrät tänne muiden nähtäväksi?
Huipputehoilla ja väännöillä ei ole mielestäni mitään merkitystä.

[/QUOTE]
No eipä nuo tehot itteäkään kiinnostanut, ainoa mikä kiinnosti oli et onko seokset kohillaan..kyllä näissä pyörissä on tehoa ihan riittävästi.Laitan tänne ne käyrät kuhan kerkeän/jaksan.
sport05.gif

15.8 olisi Alastarossa Gti:n ja V8 vauhtipäivät? Onkos ketään 12ärräkuskia tulossa paikalle? Itse ajattelin jopa laahautua tuonne, mikäli keli vähääkään sallii.. Voisi tehdä pienimuotoisen 12R -miitin tuonne..
biggrin.gif

Kyllä tuonne V8&Gti päiville aattelin lähtee käymään. En oo ikinä alastarossa päässyt sateen takia ajamaan muutakun lineuppiin, niin jos nyt onnistais. Hyvää loma puuhaa, loma tj muuten 2.
tounge.gif

Myydään kuulalaakerihybridiahdin Garrett gt3582R/KKK sisältäen erittäin hienon pakosarjan ja hukkaportin.
Bolt-on 12R.
Todella hyvin kadullakin toimiva/heräävä setti jolla saat myös todellista voimaa.

3500 €.

0405023157

VARATTU  
033102beer_1_prv.gif

Kohta tulee lisää Kawasaki-Poweria viivalle....

15.8 olisi Alastarossa Gti:n ja V8 vauhtipäivät? Onkos ketään 12ärräkuskia tulossa paikalle? Itse ajattelin jopa laahautua tuonne, mikäli keli vähääkään sallii.. Voisi tehdä pienimuotoisen 12R -miitin tuonne..
biggrin.gif
joo mukana ollaan. oli muuten hyvä slip että muistutit asiasta tuolla kawamiitti osiossa. tack.eilisen penkityksen tulos oli 181,4hv ja 136nm kamppuralta.tarkastettu laitan käyrän näytille kun saan skannerin toimintaan.

Bolt-on 12R.

3500 €.

0405023157

VARATTU  
033102beer_1_prv.gif

Kohta tulee lisää Kawasaki-Poweria viivalle....
Joo.... Mä hommasin jo firapeliduunin ja projektikoneen tuohon. Aattelin vaan jollain mitsulla, vaikka td05 alotella
biggrin.gif

Eturatas ilmeisesti vaatii tässäkin vehkeessä sen metrin jatkovarren että aukee? Koitin pulttipyssyllä avata mutta ei auennut.

Ootteko laskeskelleet esim tämmösellä nopeuksia? http://www.gearingcommander.com/

Ihan mielenkiinnosta kokeilin. Taitaa laskuri lupailla vähän liikoja 12R:n kohdalla. Naputtelin exceliin samat tiedot niin mun laskuilla saa esim vakio väleillä (18/46), renkaalla (200/50-17) ja kierroksilla 10500 nopeus eroa 20km/h. Laskuri 296, oma excel 276.

Laskentaan tarvittavat tiedot löytyy tuolta eka sivulla olevasta pdf:stä jos joku haluu tarkistaa.
Muistui samalla tämä mieleen kun tuonne toiseen treadiin linkkasin tätä.

Eli kyllä toi ihan oikein laskee, oli käynyt omissa laskuissa mahdoton
tounge.gif
ja olin syöttänyt omaan taulukkooni yhden parametrin solun paikan väärin.

12r, se vain toimii ja pelaa paremmin kuin ajatus, on se kumma. kärryä vedetty jo neljä kesää eikä mitään vikkaa vikkaa vikkaa... olen tyytyväinen pyörään. täysin vakio, vain säädetty ja hengitystä parannettu hieman.

12r, se vain toimii ja pelaa paremmin kuin ajatus, on se kumma. kärryä vedetty jo neljä kesää eikä mitään vikkaa vikkaa vikkaa... olen tyytyväinen pyörään. täysin vakio, vain säädetty ja hengitystä parannettu hieman.
Ja tiiviissä silti elää "usko" noissa muiden merkkien harrastajissa, että uudemmatkin Kawat ovat ongelmallisia. Kawabatan tusina on kyllä hyvä esimerkki jälleen päinvastaisesta.
smile_org.gif
Eihän nämä muuta vaadi, kuin kovaa ajoa!

- P

Olisi tarkoitus reissun päälle lähteä tuossa viikon sisällä, niin kyselisin neuvoja laukkuihin koskien.
Pyörä on siis vm. 05 oleva 12-R

Mikä olisi paras vaihtoehto tankkilaukuksi, ja onko joku takapenkin päälle asennellut jotenkin jotain laukkua?
Mitään sivulaukkuja tai semmoisia kovia laukkuja en halua asentaa, mutta tankin päälle ja taakse jotkut olisi hyvä saada.

Jos jollain on jotain vinkkiä antaa niin kiitokset etukäteen!  
smile_org.gif
Bags Connectionin Rearbag laukku sopii hyvin taakse, ja sen saa suhteellisen helposti kiinnikin vielä. Ainakin RM-Heino myy niitä.

Sillon ku vielä tourinkia harrastin, tavararulla mustekalalla kiinnitettynä taakse oli aika hyvä yhdistelmä. Pysy hyvin matkassa autobahnillakin.

Back