Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin... Osta vaan -11 kybä ja itke sitten taas, kun et uskalla ajaa sillä kunnolla radalla...kun vakuutus ei korvaa kaatoaKokemuksia -11 kybästä?
Hyvää/huonoa vs. aikaisemmat C,D,E mallit?
Uutukaisen mallin vikoja tai puutteita?
Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?
...jos vaikka alkaisi taas mopoileen...![]()
Uutta -11 mallin kybää ei vaan taida vanhempana saadaOsta joku vanhempi, jossa on kokoränni + kaikki muut tarvittavat kilkkeet.Kokemuksia -11 kybästä?
Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?
edit: kolme kaatoo jo turvallisesti kasassa että ei kait sitä enään...Ps. Ei kahta kaatoa ilman kolmatta
Mä kerkesin unohtaa jo sen yamahan, mut se ei ollut sun oma kämmi.Uutta -11 mallin kybää ei vaan taida vanhempana saadaOsta joku vanhempi, jossa on kokoränni + kaikki muut tarvittavat kilkkeet.Kokemuksia -11 kybästä?
![]()
![]()
edit: kolme kaatoo jo turvallisesti kasassa että ei kait sitä enään...Ps. Ei kahta kaatoa ilman kolmatta
tulee vähän myöhään vastaus, mut kuiteski. muistaakseni oon jostain jenkkifoorumilta lukenu et 929/954 cbr:n orkkis cliponit menee 10n, ja ovat vakioita korkeammat.. Tollaset.Näin uutena 10r -04 omistajana, olen miettinyt tuota ajoasentoa, eli pitäisi hieman pystympi asento saada.
Mitä olette mieltä jos vaihtaisi suoremmat cliparit? ja onnistuskohan tämä vaihtamalla zx6r cliparit?
ne on kuvista päätellen suoremmat, onkohan tuossa iskarin yläpäässä sama halkaisija?
Alkuun oli tottumisvaikeuksia ranteille kovaan ajoasentoon, mutta kesän ajeltua ei ole enään häirinnyt.tulee vähän myöhään vastaus, mut kuiteski. muistaakseni oon jostain jenkkifoorumilta lukenu et 929/954 cbr:n orkkis cliponit menee 10n, ja ovat vakioita korkeammat.. Tollaset.Näin uutena 10r -04 omistajana, olen miettinyt tuota ajoasentoa, eli pitäisi hieman pystympi asento saada.
Mitä olette mieltä jos vaihtaisi suoremmat cliparit? ja onnistuskohan tämä vaihtamalla zx6r cliparit?
ne on kuvista päätellen suoremmat, onkohan tuossa iskarin yläpäässä sama halkaisija?
täytyypi keväällä kattella, ku löytyy tollaset cbr: n cliponit hyllyltä. 50mm keula kuiteskin noissa molemmissa on.
ainiin, ja uusi c-mallin omistaja ilmoittautuu![]()
Paras putkisto varmaan on Akrapovicin titaaninen. Niitä löytää välillä halvalla käytettynä. Jos ihan uutena ostaa niin kannattaa harkita myös LeoVincen putkistoja ne on aikapaljon halvempia kuin Akrat. Näkyy olevan suomalaisissa kisa Kawoissa LeoVincen putkia, eli luulis niiden olevan myös laadukkaita. Jos hommaat kokoputkiston kannattaa hommata myös Power Comanderi samalla ja säädättää mopo penkissä. Itselläni on Akrapovic PowerComander 3 yhdistelmä -08 kympissä ja olen ollut tyytyväinen...mitäs putkistoa suosittelette 05:seen kybään?
Kyyti on varmasti kunnossa, mutta äänet eiOrkkista.Miksi pitäs vaihtaa??Luulen että kyyti kyllä piisaa orkkis putkellakin!!![]()
Totta!!Äänet on vähän nuhaset! Vaikka olen kyllä vaihtanut Leonvinsen sliparin!Kyyti on varmasti kunnossa, mutta äänet eiOrkkista.Miksi pitäs vaihtaa??Luulen että kyyti kyllä piisaa orkkis putkellakin!!
Ja kyllähän kokoputkisto + PC + säätö penkissä saa pyörän paremmaksi.![]()
Oma ex 07-vuotinen kymppi puski 165hp/109nm akran kokoputkistolla ja pc:llä varustettuna. Tosin eipä noita penkitystulokisia voi oikein hirveästi vertailla ellei sitten ole ajettu samassa penkissä peräkkäin. Ja kyllä tämä kymppi ainakin liikkui sen verran, että alkoi jo ihan hirvittämään välilläVarmaan täälläkin aikaisemmin asiaa käsitelty muttei vaan osu haku-toiminnallakaan silmään eli minkälaisia dynokäppyröitä on saatu 06-mallisesta 10-R:stä kokoputkistolla + ruiskun säädöllä esim. PoverCommanderilla? Kun taitaa oman Kawan turbotus lakipykälistä johtuen jäädä haaveeksi niin tarvii varmaan tyytyä saada pannusta vaparina maksimit ulos.![]()