Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei riitä, mutta auttaa vähän. Jarrut niistä tulee vasta, kun vaihdat onnettomat etujarrusatulat vaikkapa ZZR 1400:n satuloihin. Kysy Corylta 402 Bike josko sieltä vielä löytyisi uudet satulat purkupyörästä. Oli ostanut muistaakseni ison nipun kuljetusvaurioituneita pelejä purkuun.Millaisia päivityksiä olette tehneet tuollaisen -07 10r:n jarruihin? Nuo kun tuntuu olevan aikas paskat, edellisessä Apriliassa oli Brembon jarrut ja ne oli ihan eri planeetalta.
Riittääkö jos hommaa esim. Brembon pääjarrusylinterin ja teräspunosletkut?
Hyvä tietää...kiitos!No ei riitä, mutta auttaa vähän. Jarrut niistä tulee vasta, kun vaihdat onnettomat etujarrusatulat vaikkapa ZZR 1400:n satuloihin. Kysy Corylta 402 Bike josko sieltä vielä löytyisi uudet satulat purkupyörästä. Oli ostanut muistaakseni ison nipun kultusvaurioituneita pelejä purkuun.Millaisia päivityksiä olette tehneet tuollaisen -07 10r:n jarruihin? Nuo kun tuntuu olevan aikas paskat, edellisessä Apriliassa oli Brembon jarrut ja ne oli ihan eri planeetalta.
Satulapari jäi silloin maksamaan 143€ rahteineen ja tulleineen! Ei paha.
Niin ja jarrunesteiksi vaikkapa Motulin RFB600 tai Castrol SRF.
Kuin nenä päähän !!!Hyvä tietää...kiitos!No ei riitä, mutta auttaa vähän. Jarrut niistä tulee vasta, kun vaihdat onnettomat etujarrusatulat vaikkapa ZZR 1400:n satuloihin. Kysy Corylta 402 Bike josko sieltä vielä löytyisi uudet satulat purkupyörästä. Oli ostanut muistaakseni ison nipun kultusvaurioituneita pelejä purkuun.Millaisia päivityksiä olette tehneet tuollaisen -07 10r:n jarruihin? Nuo kun tuntuu olevan aikas paskat, edellisessä Apriliassa oli Brembon jarrut ja ne oli ihan eri planeetalta.
Käykö noi zzr 1400:sen jarrusatulat suoraan kiinnikkeisiin?
Moro!Kuin nenä päähän !!!Hyvä tietää...kiitos!No ei riitä, mutta auttaa vähän. Jarrut niistä tulee vasta, kun vaihdat onnettomat etujarrusatulat vaikkapa ZZR 1400:n satuloihin. Kysy Corylta 402 Bike josko sieltä vielä löytyisi uudet satulat purkupyörästä. Oli ostanut muistaakseni ison nipun kultusvaurioituneita pelejä purkuun.
Käykö noi zzr 1400:sen jarrusatulat suoraan kiinnikkeisiin?
Joo no eihän se todista, mutta kerran oon tossa rumbassa ollu kun ne kuulustelee ja tuntuu ettei siitä loppua tule. Ennemin on vaikka hetken ilman korttia kun hyppää siel asemalla jatkuvasti.Moikka !Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Onhan tuota joskus itsekkin päätöksen joutunut tekemään ja riippuu tietysti paikasta ja tilanteesta
On kivaa kuitenkin olla lainkuulijainen kansalainen ja luovuttaa ajokortti selkä suorassa nk. liikenteen nopeusvalvontaviranomaisille noin iseäni ajatellen siihen ei mulla pokka taitais piisata..............eli kortista suosiolla luopumiseen.![]()
parhain terveisin-KK![]()
ps sais ne kerätä vaikka postimerkkejä mielummin kuin toisten ajokortteja![]()
Tietenkin jos liikenteenvalvota " Kytät" oli jo ajellut sivari autolla takana jo tovin tilanne on hankalampi, mutta niinkuin edellä jo mainittiin rekisterilaatta ei todista vielä mitään kuka ajoi ko.mopoa !
Moikka!Joo no eihän se todista, mutta kerran oon tossa rumbassa ollu kun ne kuulustelee ja tuntuu ettei siitä loppua tule. Ennemin on vaikka hetken ilman korttia kun hyppää siel asemalla jatkuvasti.Moikka !Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Onhan tuota joskus itsekkin päätöksen joutunut tekemään ja riippuu tietysti paikasta ja tilanteesta
On kivaa kuitenkin olla lainkuulijainen kansalainen ja luovuttaa ajokortti selkä suorassa nk. liikenteen nopeusvalvontaviranomaisille noin iseäni ajatellen siihen ei mulla pokka taitais piisata..............eli kortista suosiolla luopumiseen.![]()
Tietenkin jos liikenteenvalvota " Kytät" oli jo ajellut sivari autolla takana jo tovin tilanne on hankalampi, mutta niinkuin edellä jo mainittiin rekisterilaatta ei todista vielä mitään kuka ajoi ko.mopoa !
Viisain ois toisaalta ottaa rekkari kokonaan pois ja laittaa vaikka reppuun. Jos ne normaalisti pysäyttää nii sanoo että teline hajos ja jos ne meinaa sakottaa nii kaasua...
Ja tosiaan, olin keskusta alueella. Arvostan vielä omaa ja muiden terveyttä sen verta ettei punasia päi viitti ajella hirveen kovaa
Jep, poliisi sano että kilven paikkaa pitää vaihtaa nii se on nyt tuolla hyllylläMoikka!Joo no eihän se todista, mutta kerran oon tossa rumbassa ollu kun ne kuulustelee ja tuntuu ettei siitä loppua tule. Ennemin on vaikka hetken ilman korttia kun hyppää siel asemalla jatkuvasti.Moikka !Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Viisain ois toisaalta ottaa rekkari kokonaan pois ja laittaa vaikka reppuun. Jos ne normaalisti pysäyttää nii sanoo että teline hajos ja jos ne meinaa sakottaa nii kaasua...
Ja tosiaan, olin keskusta alueella. Arvostan vielä omaa ja muiden terveyttä sen verta ettei punasia päi viitti ajella hirveen kovaa
Minun mielestä toimit oikein, kun kaikki tilanteet ovat kuitenkin jollain tavoin erilaisia eikä siinä jälkeen päin voi enään paljon tehdä kun kun huonosti on jo käynyt ajojen osalta.
ps itsellä kilpi kääntyy tailin alle todella nopeasti( siis tietenkin varmaan tupla e-hyväksytty malli... ) sa ainakin vaikka huoltotöiden ajaksi tieltä pois jos on tarvetta parhain terveisin -KK![]()
hyvää kesää kuitenkintosin kortilla kun ei ajeta voihan sitä sentään kuitenkin pikkutestit silloin tällöin heittää!![]()
Kotarin Super Motardit on jees .... -KKJep, poliisi sano että kilven paikkaa pitää vaihtaa nii se on nyt tuolla hyllylläMoikka!Joo no eihän se todista, mutta kerran oon tossa rumbassa ollu kun ne kuulustelee ja tuntuu ettei siitä loppua tule. Ennemin on vaikka hetken ilman korttia kun hyppää siel asemalla jatkuvasti.Moikka !Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Minun mielestä toimit oikein, kun kaikki tilanteet ovat kuitenkin jollain tavoin erilaisia eikä siinä jälkeen päin voi enään paljon tehdä kun kun huonosti on jo käynyt ajojen osalta.
ps itsellä kilpi kääntyy tailin alle todella nopeasti( siis tietenkin varmaan tupla e-hyväksytty malli... ) sa ainakin vaikka huoltotöiden ajaksi tieltä pois jos on tarvetta parhain terveisin -KK![]()
hyvää kesää kuitenkintosin kortilla kun ei ajeta voihan sitä sentään kuitenkin pikkutestit silloin tällöin heittää!
No saattaapa olla että kotari tulee tallii missä ei paljoa kilpiä oo, 2 pyöräks![]()
![]()
Nyt vasta, noh onhan tässä vielä kesää jäljellä.Eilen sain oman pyörän ajoonKylläpäs se ajo taas maistuukin näin pitkän talven jälkeen![]()
![]()
Jooh itse yleensä tässä vapun aikoihin haen pyörää ajoon. Itselläni oleellisena osana ajonautintoon kuuluu lämmin kesäinen sää. Ei hirveästi innosta ajella alle 10c lämpötiloissaNyt vasta, noh onhan tässä vielä kesää jäljellä.Eilen sain oman pyörän ajoonKylläpäs se ajo taas maistuukin näin pitkän talven jälkeen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sitten se sanoo sopimuksen irti tuolla 500km päässä keskellä ei mitään, kun päätän pysähtyä ja sammuttaa pyöränKäy heittään pitempi lenkki, itellä oli samaa vikaa muutama vuos sitten ja korjaantu kun kävi maakuntakierroksellla..
Ei muuta kuin Akkusalolle kolmiokadulle Mancesteriin testaan akku, jossa se mitataan ja rasitetaan samalla.Itse satula pois ja homma toimii ! jos vähänkään oireilee pikkku testiajon aikana siis min 1/h jälkeen tai seuraavana aamuna ajeluiden jälkeen silloin olis uuden akun hankinnat paikallaan.Ja sitten se sanoo sopimuksen irti tuolla 500km päässä keskellä ei mitään, kun päätän pysähtyä ja sammuttaa pyöränKäy heittään pitempi lenkki, itellä oli samaa vikaa muutama vuos sitten ja korjaantu kun kävi maakuntakierroksellla..![]()
Mutta tosiaan, en kyllä ole pitkää lenkkiä pyörällä heittänyt.
Motonetistä löytyy niitä klipsuja.Tietääkös kukaan mistä saisi tilattua näitä muovisia "nipsuja" joita on näissä katteiden kiinnityksissä? Tarvitsisi niitä pienempiä ja sitten sitä suurempi kokoista.
Omasta pyörästä puuttuu muutama![]()
Kiitti vinkistä, täytyy käydä siellä katsomassa.Motonetistä löytyy niitä klipsuja.Tietääkös kukaan mistä saisi tilattua näitä muovisia "nipsuja" joita on näissä katteiden kiinnityksissä? Tarvitsisi niitä pienempiä ja sitten sitä suurempi kokoista.
Just kävin itekkin hakemassa niitä nipsukoita omaan kymppiin. Löytyvät autotarvikkeista. Siellä on just sellasia mihin menee sellanen tappi sisään. Näyttävät ihan originaaleilta. Niitä on montaa kokoa eli kannattaa varmaan mitata se reikä, että ovat sopivia...Kiitti vinkistä, täytyy käydä siellä katsomassa.Motonetistä löytyy niitä klipsuja.Tietääkös kukaan mistä saisi tilattua näitä muovisia "nipsuja" joita on näissä katteiden kiinnityksissä? Tarvitsisi niitä pienempiä ja sitten sitä suurempi kokoista.