• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt löyty taas uus vaihtoehto slipariks
062802jumpie_prv.gif

zx10r_2008_cf_260.jpg

Ton hinta jenkeissä hitusen päälle 300$

Kannattaaks ostaa -04 ZX-10R ?
Miksei kannattais?
Hyvä pyörä, hyvä ajaa ja raaka/upea kone.
Ei tunnettuja typpivikoja.
Eli jos siistin yksilön löydät niin koeaja se. Jos se koeajonkin jälkeen huutaa otamut! otamut! niin ota se!

KymppiÄRRÄ gen1 on oikeesti arvostettu peli. Voisin melkeinpä väittää että jonain päivänä se on legenda...

Isompi talli ja paljon pätäkkää niin mulla olis kaikki kolme (vihreenä) gen1, 2 ja 3!

KymppiÄRRÄ gen1 on oikeesti arvostettu peli. Voisin melkeinpä väittää että jonain päivänä se on legenda...
Se c-model 10r (-04 -05) on jo legenda !

Törkeen hyvä laite, ehkä hauskin kyykky millä ajanut ..Ehkä sen hävyttömän kevyen keulan ja jyrkän tehokäyrän takia
biggrin.gif
Legendasta jotkut jo puhuu mutta ei kai sitä yleisesti vielä sellaisena pidetä.
Hyvä näin sillä nyt kannattaisi etsiä juuri se yksilö jota viittisi säilöä muutaman vuoden. Ajelis vaan sunnuntaisin kirkkoon ja nauttis arvonnoususta Yoshin säestäessä...
idea3.gif

Törkeen hyvä laite, ehkä hauskin kyykky millä ajanut ..Ehkä sen hävyttömän kevyen keulan ja jyrkän tehokäyrän takia
biggrin.gif
Hyvä näin sillä nyt kannattaisi etsiä juuri se yksilö jota viittisi säilöä muutaman vuoden. Ajelis vaan sunnuntaisin kirkkoon ja nauttis arvonnoususta Yoshin säestäessä...
idea3.gif
Poika, poika, legendaksi tuleminen vaatii vähän enemmän kun wihreetä pahvia pirusti
033102bebe_1_prv.gif
kaboom.gif

biggrin.gif
idea3.gif
Poika, poika, legendaksi tuleminen vaatii vähän enemmän kun wihreetä pahvia pirusti
033102bebe_1_prv.gif
kaboom.gif
Sun ELR on legenda.
033102beer_1_prv.gif

Taisit kyllä huomata että nyt veikkailin tulevaa legendaa. Jonain päivänä...
Ei nyt varsinainen "klassikko jo syntyessään" mutta melko lähellä...

Ysi ärrän jälkeen tuli tuo zx10r,ei ehkä vielä ihan Legenda,mutta kyllä varmasti muistetaan rajusta tehopiikistään ja kovana menijänä.Toki tulee uusia pyöriä jotka saa saman maininnan,mutta kyllä kymppi on jonkinlainen virstan pylväs Tonnisten kehityksessä(myös ekat R1.set).
cool.gif

Ja vähän kauemmas kun mennään niin eka bleidi joskus -94 (?) ja ekat Gixxerit joskus 80-jotain.

Mä oon ainakin varmistanut tulevan gloorian ja sponsorien rahoituksen hankkimalla omaan kymppiini Classic Kawasaki Club-tarrat.
062802jumpie_prv.gif

Olen lapsenomaisessa uskossa siinä että jonain päivänä mun kymppini on klassinen Kawasaki
bowdown.gif

Sit alkaa tulla mainetta ja rahaa ovista ja ikkunoista. Ja te kaikki muut olette kauheen kateellisia
bawling.gif

Back