• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin tuli tuossa eilen vähän heitettyä lenkkiä Kawalla. Jos vertaa tota ZX-10R:ää ja Hondan CBR 1000rr:ään niin tuo Kawa tahtoo kolista ja katteet resonoi
biggrin.gif
Oli joskus ZX-6R ja se oli samanlainen. Noh ei se nyt maailman loppu ole, tuntuu vaan että kohta se levähtää alle
wink.gif
Joo, ei nää oikein mielyttäviä matkapyöriä ole, mutta kestää käskemistä ja luonnetta löytyy. Niin ja näähän on Kawasakeja..
tounge.gif

Toisaalta rivinelosen tärinät ja kolinat on vielä pientä verrattuna siihen kun poistetaa pari sylinteriä ja... :;)

Noihin resonansseihin löytyy jotain topicceja (esim. korjaus kun virta-avain on joillain pitänyt ääntä 3-4krpm kohdilla)..
Juu perkele pitää hommaa Honda takas
033102ass_1_prv.gif

No niin tuli tuossa eilen vähän heitettyä lenkkiä Kawalla. Jos vertaa tota ZX-10R:ää ja Hondan CBR 1000rr:ään niin tuo Kawa tahtoo kolista ja katteet resonoi
biggrin.gif
Oli joskus ZX-6R ja se oli samanlainen. Noh ei se nyt maailman loppu ole, tuntuu vaan että kohta se levähtää alle
wink.gif
Joo, ei nää oikein mielyttäviä matkapyöriä ole, mutta kestää käskemistä ja luonnetta löytyy. Niin ja näähän on Kawasakeja..
tounge.gif

Toisaalta rivinelosen tärinät ja kolinat on vielä pientä verrattuna siihen kun poistetaa pari sylinteriä ja... :;)

Noihin resonansseihin löytyy jotain topicceja (esim. korjaus kun virta-avain on joillain pitänyt ääntä 3-4krpm kohdilla)..
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

Et sitte koeajanut pyörää ennen ostopäätöstä?
omg.gif

biggrin.gif
wink.gif
tounge.gif

033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

omg.gif
Tää on vaan sellaista pientä vittuilua, ja kyllä ajoin
cool.gif

biggrin.gif
wink.gif
tounge.gif

033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

omg.gif
cool.gif
Taidat vieläkin ajella hondaa? Noiden tekstiesi perusteella näin voi ainakin päätellä.
wink.gif
Mun mielestä pyörä, jossa on tankki muovista ei ole kovin laadukas(honda) :retiisi:

Lisäksi noi sisäkatteet puuttuu hondasta kokonaan ja mittaristokin aikas köyhä verrattuna kawaan. Ainakin ulkonäköä aatellen kawa on kyllä laadukkaampi pyörä. Ääniin en sitten ota kantaa.
smile_org.gif

biggrin.gif
wink.gif
tounge.gif

033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

omg.gif
cool.gif
Taidat vieläkin ajella hondaa? Noiden tekstiesi perusteella näin voi ainakin päätellä.
wink.gif
Mun mielestä pyörä, jossa on tankki muovista ei ole kovin laadukas(honda) :retiisi:

Lisäksi noi sisäkatteet puuttuu hondasta kokonaan ja mittaristokin aikas köyhä verrattuna kawaan. Ainakin ulkonäköä aatellen kawa on kyllä laadukkaampi pyörä. Ääniin en sitten ota kantaa.
smile_org.gif
Siis mun mielipide on just se että Honda on paljon laadukkaamman näköinen kuin Kawa, mutta se siis mielipide kysymys. Samoin Hondan mittaristo on mun mielestä käytännöllisempi kuin kawan. Ja kyllä mä Kawalla ajelen
biggrin.gif
Mutta ei olisi haittaa jos olisi Honda alla
cool.gif

Siis mun mielipide on just se että Honda on paljon laadukkaamman näköinen kuin Kawa, mutta se siis mielipide kysymys. Samoin Hondan mittaristo on mun mielestä käytännöllisempi kuin kawan. Ja kyllä mä Kawalla ajelen
biggrin.gif
cool.gif
MitäH? Onks hondamies eksynyt tänne?
biggrin.gif

Ja jos hondamies on kerran sitä mieltä että koneessa ei saa olla luonnetta ja miehistä kolinaa, niin kyllä munkin vissiin täytyy mennä ja myydä kawa pois.
wink.gif

Kun itse ajelin aikanani hondalla niin olihan se tärinämätön ja sellainen jolla joka tuntui matkamopolta enemmän mutta kyllä kawassa on "luonnetta" joka hondasta puuttui täysin.

No joo tuommonen reilu 10000km ajettu yksilö löyty ja hyvässä kunnossa. Mulla oli vaan viime kesänä Honda CBR 1000rr vm 2005 ja se jotenkin tuntui laadukkaammalta kuin Kawasaki
sad_orig.gif
biggrin.gif
wink.gif
Empä usko tuon olevan laatu kysymys. Kawa on vaan profiloitunut karheeksi peliksi jolloin sopivat käyntiäänet ja rohinat vaan tukee fiilistä. Mulla tuo karhee ja räyhä luonne oli nimen omaan valinta peruste kawan suhteen. Vähän aluksi jopa mietti noita käyntiääniä voiko ne terveessä yksilössä olla niinkin räyhät, mutta viisaammat vakuutti näin olevan ja näinpä se vaan on. Hoduukit on herrasmiehille ja hifistelijöille
033102bebe_1_prv.gif

No joo tuommonen reilu 10000km ajettu yksilö löyty ja hyvässä kunnossa. Mulla oli vaan viime kesänä Honda CBR 1000rr vm 2005 ja se jotenkin tuntui laadukkaammalta kuin Kawasaki
sad_orig.gif
biggrin.gif
wink.gif
Empä usko tuon olevan laatu kysymys. Kawa on vaan profiloitunut karheeksi peliksi jolloin sopivat käyntiäänet ja rohinat vaan tukee fiilistä. Mulla tuo karhee ja räyhä luonne oli nimen omaan valinta peruste kawan suhteen. Vähän aluksi jopa mietti noita käyntiääniä voiko ne terveessä yksilössä olla niinkin räyhät, mutta viisaammat vakuutti näin olevan ja näinpä se vaan on. Hoduukit on herrasmiehille ja hifistelijöille
033102bebe_1_prv.gif
Tää on hienoa
062802jumpie_prv.gif
Että vannoutuneet merkki fanit on tosiaan vannoutuneet sille omalle merkille. Ihan hieno pelihän toi Kawakin on....

biggrin.gif
cool.gif
Hondat on tyttöjen vehkeitä...
tounge.gif
Siks just niiden pitää olla "laadukkaamman" (lue: yksinkertaisemman) näkösiä, ja mittaristot simppeleitä että tylleröt ymmärtäis niistä jotain
wink.gif
Eikä kolinoita + rahinoita passaa kuulua, menis muuten tytöillä koko ajokausi korjaamolla patsastellessa kun moporassarit antais jopolle valohoitoo. Ja minkäänlaista luonnetta ei saa tyttöjen pyörästä ajaessa löytyä, oikeestaan hondan lisävarustelistaan pitäis vielä lisätä apupyörät niin avot, jopa alkais olla tyttöpyörä kohillaan!
smile_org.gif

Noh, ei nyt kannata suutahtaa, arvon neitokaiset, hondakuskit ym. neitimäiset ihmiset (sama asia?), leikkiähän minä vaan lasken..
wink.gif
(vaikka eihän täällä kymppi-palstalla näitä em. immeistyyppejä pitäis kai ollakaan?)

Eiköhän palata aiheeseen..
smile_org.gif

Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.

Tuli hommattua ruttutukusta kypä-ärrä ja pitäs vähä maalailla ni sattusko joku tietää mustan 10r:n -05 värikoodia,nii ja alakatteiden koodia kans?
Thank you!!

Voi olla joku perin eksoottinen tuo värikoodi  
smile_org.gif
Iteltä maalattiin 2005 mallin zx6r:stä takahaarukkaa joskus(huoltopukki naarmut pois) ja totesivat värikoodin olevan peräisin Lexus:esta..Musta helmiäis väri..

-04:een musta oli lähimpänä yamahasta. maaliliikkeessä kannattaa kattoa niistä värikartoista päivänvalossa.

Eiköhän palata aiheeseen..
smile_org.gif

Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
Mulla on FI-valo syttynyt kahdesti käynnistyksen jälkeen. Ensimmäinen kerta oli ennen GIPron asentamista ja toinen sen jälkeen. TRE moodi oli silloin 0-asennossa. Valo sammui, kun sammutin ja käynnistin moottorin uudelleen.

Ei uskoakseni liity tohon vaihdenäyttöön. Niin ja mopo on mallia -07.

Oisikohan jollain toimivaa service manuaalia 04-05 10 ärrään?
Ne paketit jotka olen toisaalla olevista linkeistä bongannut ovat olleet, joko "lopusta korruptoituneita" tai sitten salasanalla suojattuja...
Jos olisi tiedossa toimivaa linkkiä tai jopa suoraa siirtoa skypellä tms. niin olisin erittäin kiitollinen.

Back