Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo sun entinen 10r myynnissä Tampereen RM heinolla?Joo, eipä toho uutee kymppii kai muuta tingen tangelia tarvi ku sen kilpitelineen ja sliparin.
vaikka mobil delvac 1400 super 15w-40. kannattaa vaihtaa hieman tiheämpään kuin osasynteettiset. toimii loistavasti.No niin mikähän olisi paras öljy sisäänajon jälkeen?
Kai tuollaisenkin projektin joku on tehny, mutta en kyllä nää siinä mitään järkee.Onko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
Katselin vaan tuossa powercommanderin sivuilta noita valmis karttoja niin orkkis putkella kartta näytti monelta osalta miinusta aika paljon eli ilmeisesti käy aika rikkaalla varsinkin matalilla kierroksilla ja pienillä avauksilla.
Hyvin pelaa ihan vakionaOnko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
Katselin vaan tuossa powercommanderin sivuilta noita valmis karttoja niin orkkis putkella kartta näytti monelta osalta miinusta aika paljon eli ilmeisesti käy aika rikkaalla varsinkin matalilla kierroksilla ja pienillä avauksilla.
Omassa ainakin oli PC ja putsari vaihdettu mutta putkena orkkis kun sen käytettynä ostin (edellinen omistaja varmaankin siis myynyt putken erikseen).Kai tuollaisenkin projektin joku on tehny, mutta en kyllä nää siinä mitään järkee.Onko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
Minkäköhän takia kysyin pelkän commanderin laittoa?EI mene aina jakeluun tuo putkien ja Powercommandereiden laittelu.Jannut ostaa pyörän ja heti siihen pitää olla laittamassa putki ja commanderi ja tietysti K&N Filtteri.No mitä sillä saavutetaan?Katu uskottavuuttako.No tiedä häntä.Saadaan muutema heppa lisää ylä kierroksille,no onko äijistä edes kesyttämään jo olevia tehoja.On tullu tuossa vaan huomattua että ei ne gismot siellä pyörän sytytyksessä
kenestäkään ihme miestä tee.Hyvin olla kavereitten kanssa pysytty vaudissa mukana ihan vakiovehkeellä.Eikä vaihdon yhteydessä yleensä niistä juurikaan saa omiaan pois.No putki vaihtoon ehkä kyllä,pitäähän ääntä tulla,vaikka sitten pienemmillä tehoilla,mutta kyllä nekin riittää!![]()
no jos siihen mosaan on tehtaalla woimaa vaivalla rakennettu jaEI mene aina jakeluun tuo putkien ja Powercommandereiden laittelu.Jannut ostaa pyörän ja heti siihen pitää olla laittamassa putki ja commanderi ja tietysti K&N Filtteri.No mitä sillä saavutetaan?Katu uskottavuuttako.No tiedä häntä.Saadaan muutema heppa lisää ylä kierroksille,no onko äijistä edes kesyttämään jo olevia tehoja.On tullu tuossa vaan huomattua että ei ne gismot siellä pyörän sytytyksessä
kenestäkään ihme miestä tee.Hyvin olla kavereitten kanssa pysytty vaudissa mukana ihan vakiovehkeellä.Eikä vaihdon yhteydessä yleensä niistä juurikaan saa omiaan pois.No putki vaihtoon ehkä kyllä,pitäähän ääntä tulla,vaikka sitten pienemmillä tehoilla,mutta kyllä nekin riittää!![]()
Juu samaa mieltä.Joo,se onkin ihan ok,mutta yleisesti ottaen kun seuraa juttuja täällä ja kartsalla,meillä töissäkin eräs jannu osti zx6r.än,eikös se alkanut heti puhuu commandereista ja Akran putkesta,ukko ei edes osaa ajaa sillä laitteella,toki jos seokset on poskellaan ja niitä ei saa kun commanderilla paikalleen,niin silloinhan ei ole mitään,kun hommaa sen jotta saa pelin toimii niinkun sen pitää!![]()
Noo, mulla tuli 600km ajetusta kympistä ohjausiskarista mehut pihalleNo hemmetti.oliko minun viime kommentti powercommandereista ja teho kehumisista niin kohalleen osunut että porukat ei enään löydä muuta sanottavaa.Sorivaan enhän minä sitä leikilläni,sitävaan kun ei pärjää on otettava kantaa tälläisiin asioihin,eiköhän jatketa taas jollakin järkevällä aiheella,esim!Tarttis saada kamera joka toimii pyörässä silleen että saa hyvää ajo kuvaa,niin tieltä kuin radalta(näkee kun porukka menee ohi),eli mikä video kamera kuvaamiseen ajon aikana on porukoilla käytössä.Go Pro?
? joku muu???![]()
![]()
Oliko ensi asennus,vai niiku mulla ostettu E-Baysta,paito vay,sama isakari makso Suomalaisessa tarvike kaupassa 479e ja irlannista tilattuna kotiin tuotuna sama kama 205e,mikä mättää täällÄ!!!!!Noo, mulla tuli 600km ajetusta kympistä ohjausiskarista mehut pihalleNo hemmetti.oliko minun viime kommentti powercommandereista ja teho kehumisista niin kohalleen osunut että porukat ei enään löydä muuta sanottavaa.Sorivaan enhän minä sitä leikilläni,sitävaan kun ei pärjää on otettava kantaa tälläisiin asioihin,eiköhän jatketa taas jollakin järkevällä aiheella,esim!Tarttis saada kamera joka toimii pyörässä silleen että saa hyvää ajo kuvaa,niin tieltä kuin radalta(näkee kun porukka menee ohi),eli mikä video kamera kuvaamiseen ajon aikana on porukoilla käytössä.Go Pro?
? joku muu???![]()
![]()
![]()
Oliko tänään Lappeenrannassa ajot jossa pääsi testaa mitä peli kulkee.Voi harmi jos oli.olis ollut mukava olla mukana!!!!!Onkos 06-07 10r:ssä huippunopeuden rajoitin?
Tänään lappeenrannassa ajoin tutkaan 280 km/h.![]()
RaceChronon mukaan nopeutta oli 5 vaihteella 275, jollioin mittari näytti 299, 6 vaihteella kerkesi vähän vielä nousta nopeus.
RaceChrono näytti saman 280 huiput minkä tutkakin.
Meinasin vaan että jos on rajoitin jossakin nopeudessa ja sen saa jollain ohitettua niin voisi alkaa vähän säätötoimenpiteisiin, jotta saisi tuon 300 km/h rikotuksi.![]()