Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun viestistähän se lainaus oli, mutta en osannu lainata kahta viestiä samalla kertaa niin, että molemmissa olis nimet säilyny, sorryEn oo kiitoksen kipee mutta mihinkähän nuo lainausten "omistuskirjoitukset" häviää...
Sun pitää manuaalisesti lisätä ensimmäiseen "quote" takiin nickki ja päiväys. Esim "quote=Goofy S,Heinä. 02 2011,00:06" (lainausmerkkien tilalla tietysti hakasulut)Sun viestistähän se lainaus oli, mutta en osannu lainata kahta viestiä samalla kertaa niin, että molemmissa olis nimet säilyny, sorryEn oo kiitoksen kipee mutta mihinkähän nuo lainausten "omistuskirjoitukset" häviää...![]()
E: Hyvä, että löyty vika. Muita yleisiä murheen aiheita näissä ei oikein taida ollakaan, eli nyt vaan huoletta ajoa!![]()
blaa blaa....
Ovat sen verran kovia aikoja, että Rykkösellä ei ole samoihin karkeloihin asiaaoottekos muuten kellottaneet esim. racechronolla miten kybät kiihtyy 100 --> 200 km/h ? Suljetulla alueella tietysi![]()
Mä oon todennutkin että tuolla välillä mun zx9r ois vienyt rykköstä, kun siinä oli pari palikkaa paikoillaan. Valitettavasti ei ikinä tullut kellotettua ko väliä kun palikat oli kiinni.Ovat sen verran kovia aikoja, että Rykkösellä ei ole samoihin karkeloihin asiaaoottekos muuten kellottaneet esim. racechronolla miten kybät kiihtyy 100 --> 200 km/h ? Suljetulla alueella tietysi![]()
![]()
Kuulostaa kyllä hyvältä. Itsekkin tekisi mieli päivitellä jarruja, vaikka nykyisilläkin kyllä pärjää vallan mainiosti.Nyt on kiinni Zetorin Nissinit,punosletkut ja Brembon palat.Tulihan jarruista kerrastaan loistavat. Vakio jarruilla oli kahvan säätö 4/5 ja tarvi kolmee sormea,jotta perä nousu maasta,Nyt kahva 1/5 ja takapyörän irrottamiseen riittää etusormen voima![]()
![]()
Alle 200€,ja 2006 10r:ssä on jarrut![]()
4-5s väliin pitäs mennä. 0-100km/h noin 3s ja 0-200km/h n.7,5s huippukuskilla vakioalustalla.Mä oon todennutkin että tuolla välillä mun zx9r ois vienyt rykköstä, kun siinä oli pari palikkaa paikoillaan. Valitettavasti ei ikinä tullut kellotettua ko väliä kun palikat oli kiinni.Ovat sen verran kovia aikoja, että Rykkösellä ei ole samoihin karkeloihin asiaaoottekos muuten kellottaneet esim. racechronolla miten kybät kiihtyy 100 --> 200 km/h ? Suljetulla alueella tietysi![]()
![]()
![]()
Kaveri mittas 4.2 s c-kybällä, mutta mä oon kuitenkin hieman skeptinen siihen aikaanJa todettakoon että olosuhteet oli silloin kaikin puolin erittäin suotuisat![]()
![]()
Saksan ebaystä löyty kuukauden bongaamisen jälkeen. Ovat aika suosittuja. Paikalleen menee heittämällä ja jo pelkät satulat muutti jarrut aivan toisiksi,punosletkut ja palat päälle....helevetin hyvätKuulostaa kyllä hyvältä. Itsekkin tekisi mieli päivitellä jarruja, vaikka nykyisilläkin kyllä pärjää vallan mainiosti.Nyt on kiinni Zetorin Nissinit,punosletkut ja Brembon palat.Tulihan jarruista kerrastaan loistavat. Vakio jarruilla oli kahvan säätö 4/5 ja tarvi kolmee sormea,jotta perä nousu maasta,Nyt kahva 1/5 ja takapyörän irrottamiseen riittää etusormen voima![]()
![]()
Alle 200€,ja 2006 10r:ssä on jarrut![]()
Mistä hommasit Nissinit? Menee ilmeisesti suoraan paikalleen ilman modauksia?
Niin 170km/h mittariin, totuus on aina karumpi. Saa ainakin 220km/h mittarissa olla että on tuo 200km/h rikki.eikait tuossa 0-200km/h pitäs kovinkaan kauaa mennäMulla ainakin vakio välit ja näyttää kulkevan 170km/h ykkösellä joten ainoastaan vaihteen vaihto ilman sifteriä hidastaa jonkin verran.![]()
Tosin eipä tarvitse käydä myöskään aikaa kokeilemassa vielä 3 viikkoonkun kortti jo juhannuksesta ollu huilaamassa poliisin hallussa![]()
![]()
Eipäs yleistetä. Oma mittari vakioväleillä ja rengastuksella ei näyttänyt noin paljoan väärin ja nyt kun on kalibroitu vielä speedohealerilla, niin tilanne on vielä eri eli näyttää hyvin 1:1 GPS:n kanssa.Niin 170km/h mittariin, totuus on aina karumpi. Saa ainakin 220km/h mittarissa olla että on tuo 200km/h rikki.eikait tuossa 0-200km/h pitäs kovinkaan kauaa mennäMulla ainakin vakio välit ja näyttää kulkevan 170km/h ykkösellä joten ainoastaan vaihteen vaihto ilman sifteriä hidastaa jonkin verran.![]()
Tosin eipä tarvitse käydä myöskään aikaa kokeilemassa vielä 3 viikkoonkun kortti jo juhannuksesta ollu huilaamassa poliisin hallussa![]()
![]()
156,5km/h ykkösellä todellista rajottimella, kakkosella 193,5km/h. Eli 2 vaihtoa joutuu tuossa 0-200km/h tekemään.
Oliko poliisi mittaamassa huippujaMenee pikkasen ohi aiheen mutta pyörien mittarivirheistä kun on kyse niin kerron että 2000-mallisen 12R:n joskus omistaneena ja motarilla poliisien vanhalla pistoolitutkalla huippuja mittailleena niin kun tutkaan sai nopeuden 304km/h niin Kawan mittarissa viisari värisi 340-lukeman ja sen viimeisen viivan(350) välissä. Mittarivirhe on noissa nopeuksissa jo kiusallisen suuri. Siksi joskus kun kuule jonkun vaikka huoltoaseman baarissa kehuskelevan että vedettiin äsken motarilla 250km/h niin on aivan selvää että todellinen nopeus on ollut jotain aivan muuta! Useimmathan kun sitä omaa mittaria vain tuijottelee![]()
Oliko poliisi mittaamassa huippuja![]()
Tuossa 300 km/h vauhdissa on renkaassakin luistoa jo sen verran, että helposti heittää mittari vähän enemmän jo.