• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahvajussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt löytyy lopultakin uusia kuvia kympistä:

Blue_Action.jpg

Green_Static.jpg

Green_Static_nose.jpg

Green_Action3.jpg

Green_Action2.jpg

Edit. kuvat jälleen näkyviksi.

Aivan tautisen ruma nokka tolla. Oikea kyömynenä. Jos tolla linjalla jatketaan, niin seuraava pyörä ei ainakaan tule olemaan kawa. Viis mistään tehoista. Miksi oi miksi?
nixweiss.gif

Itseasiassa mun toi 06vm näyttää nyt entistä paremmalta,mun vaihto kuume meni ohi ja tuossa 06/07vm on tehoa piristettynä liiankin kanssa jo minulle ja hyvä tehorekisteri joten sen puoleen pärjätään kyllä.

Kawasta saa kyllä pienellä hyvännäkösen
smile_org.gif
Noi peilivilkkusysteemit jotenkin tökkii.

Edit: Tarkemmin kun kattelee, niin on koko peilihässäkkä ruma.

Taitaa olla ensimmäinen sarjavalmisteinen pyörä jossa on luistonesto? www.motorcycledaily.com Mun mielestä putkesta ja kilpitelineestä valitus on edelleenkin turhaa, nehän vaihdetaan/poistetaan kuitenkin ensimmäisinä. Nuo peilivilkut ei tosiaan ole kovinkaan tyylikkäät mutta sekään ei ole loppupeleissä mikään iso ongelma.

Taitaa olla ensimmäinen sarjavalmisteinen pyörä jossa on luistonesto? www.motorcycledaily.com Mun mielestä putkesta ja kilpitelineestä valitus on edelleenkin turhaa, nehän vaihdetaan/poistetaan kuitenkin ensimmäisinä. Nuo peilivilkut ei tosiaan ole kovinkaan tyylikkäät mutta sekään ei ole loppupeleissä mikään iso ongelma.
Saitko selville et saako sen kytkettyä pois päältä?Kävin jo hinnoitteleen omaani jotta pääsee kauppaa hieroon.Sen verran hyvin lupasivat et varmaan joutuu raapaseen..

Saitko selville et saako sen kytkettyä pois päältä?Kävin jo hinnoitteleen omaani jotta pääsee kauppaa hieroon.Sen verran hyvin lupasivat et varmaan joutuu raapaseen..
Ei siitä löytynyt tämän enempää tietoa vielä:

"The 2008 ZX-10R features a new ignition system that assists with torque management by monitoring throttle opening, gear position and rate of RPM change, then retarding ignition timing to reduce torque when sudden unwanted RPM spikes are detected. This system doesn’t interfere with normal operation and still allows the engine to rev freely under typical riding conditions."

Eli ilmeisesti tuota ei normikäytössä juurikaan huomaa mutta auttaa esim. radalla kun pito alkaa loppua.

Ei siitä löytynyt tämän enempää tietoa vielä:

"The 2008 ZX-10R features a new ignition system that assists with torque management by monitoring throttle opening, gear position and rate of RPM change, then retarding ignition timing to reduce torque when sudden unwanted RPM spikes are detected. This system doesn’t interfere with normal operation and still allows the engine to rev freely under typical riding conditions."

Eli ilmeisesti tuota ei normikäytössä juurikaan huomaa mutta auttaa esim. radalla kun pito alkaa loppua.
Vaikuttaa hyvältä!
buttrock.gif

Toki omalle kohdalle pyörän vaihto tulee vasta vuosien päästä...
talktohand.gif
biggrin.gif

Edit: Kirjoitusvirheet

Sitten kun ne laittaa vielä keulimiseston...loppuu mun mopoilut.
Perästä ja putkesta turha joo valittaa,ne menisi vaihtoon,tosin vilkut voisivat olla katteissa kiinni kuten olikin ja kiksussa.
Etuvilkut aika pahat ja etupää edelleen silmääni tosi outo.

Täytyy kyllä sanoa, että koko yläkate on varsin epäonnistunut!

Lisäksi vilkut ovat todella hölmösti peilien varsissa puolitiessä!
033102ass_1_prv.gif

Hyvä että uudistuvat ulkonäollisesti. Linjat ja muodot ovat kuitenkin tarkkaan harkittuja vaikkei ne maalaispoikaa miellytäkkään. Ja saahan noita "vanhoja hienoja" jos niissä haluaa pysyä. Kaikille löytyy mieluinen.
ghostface.gif

Kyllä taas tuntuu hyvältä, kun vaihdoin ajoissa Kawasta Jammuun. Näyttäis siltä että muutkin ovat sitä mieltä että uudesta kympistä saa laittamalla muutaman kiloeuron uusiin osiin "ihan hyvän näköisen". Vakionahan tuo uusi kymppi on ihan yhtä hirveen näköinen kuin Gikserikin  
033102ass_1_prv.gif
. Sitten kun uusi pyörä on modattu isolla rahalla, niin lopputulos kuitenkin kalpenee vakion Rykkösen rinnalla  
033102bebe_1_prv.gif
. Jätän suorituskyvyn vertaamisen tässä vielä pois, ettei heti aluksi pyyhkäistä liian raskaalla kädellä. Voihan siinä Kawassa olla jotain ihan hyvääkin  
tounge.gif
.

Back