- Sijainti
- EP
Kuinkas tämä zumon mp3 soitin? saakos sen toistamaan musaa pluutuutin kautta, eli suoraan ko.kypärään ilman kaapeleita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa.Kuinkas tämä zumon mp3 soitin? saakos sen toistamaan musaa pluutuutin kautta, eli suoraan ko.kypärään ilman kaapeleita?
Aika vähän taitaa olla olemassa ratkaisuja oikeille kultakorville, jos meinaavat kypärä päässä musiikista tehdä häiriöttömän... Taitaa jäädä ainooks vaihtoehdoks jättää kypärä pois päästä vallan ja pysyä kotona...Eikös se yhteys ole sitten mono? Ei sovi kultakorvalle, mutta liekko tuolla kypärä käytössä niin väliä.
Höps. Onhan noita vaihtoehtoja. Esimerkiksi FinFonic'in tulpat kajareilla.Aika vähän taitaa olla olemassa ratkaisuja oikeille kultakorville, jos meinaavat kypärä päässä musiikista tehdä häiriöttömän... Taitaa jäädä ainooks vaihtoehdoks jättää kypärä pois päästä vallan ja pysyä kotona...Eikös se yhteys ole sitten mono? Ei sovi kultakorvalle, mutta liekko tuolla kypärä käytössä niin väliä.
Niin no.Hieno homma!
Tosta monosta niin väliä.Pääasia jotta kuuluu.![]()
Parhaiten olen hyödyntänyt sitä piirtelemällä reittejä.Onkos mitään vinkkejä, miten sitä zumon reittiohjelmaa pystyy parhaiten hyödyntämään? Latasin sen koneelle, mutta jotenkin tuntuu hankalalta käyttää. Kokemuksia muilla?
Miten niin pätkii? Suurempi ongelma on karmea virrankulutus. Musakäytössä BT-kuulokkeesta loppuu akku parissa tunnissa.Pätkiihän ne pluutuutit. Eikä niistä paljon selvää saa suuremmilla nopeuksilla. Ja hiljaa ei viitsi ajella jotta kuuluis, paitsi kaupungissa. Ja sitte ei kuule paljon muuta.
Onko kyseessä mapSource?Parhaiten olen hyödyntänyt sitä piirtelemällä reittejä.Onkos mitään vinkkejä, miten sitä zumon reittiohjelmaa pystyy parhaiten hyödyntämään? Latasin sen koneelle, mutta jotenkin tuntuu hankalalta käyttää. Kokemuksia muilla?![]()
Mikä siinä on hankalaa?
Omasta mielestäni hankalinta oli oivaltaa oikea tallennusformaatti. Manuaaliahan ei saa lukea...Typeryyksiin voi laskea sen, että Zümoon siirretty reitti välittää piutpaut tietokoneella annetusta nimestä. Se on ihan jotain muuta ja nimettävä navigaattorissa paremmaksi.
Mikäli kyseessä on ihan standardin mukaiset bluetooth laitteet, ei musiikin saamisen kahteen erilliseen kuulokkeeseen pitäisi onnistuakaan. Bt standardi kun on tehty jostain syystä sellaiseksi, että laitteet toimivat vain pareittain, mikään ad-hoc tyyppinen ei toimiHomma etenee...mut matkustajan kypärään en saanut musaa kuulumaan..johtuskohan puhelimesta eli kyytiläisen kypärä taitaa luulla musaa puheluksi ja sulkee yhteuden?!
Pätkimisellä tarkoitin että yhteys vaan putoaa pois. Sitten se pitää muodostaa uudestaan. Mulle tekee noin, en tiedä miten muilla.Miten niin pätkii? Suurempi ongelma on karmea virrankulutus. Musakäytössä BT-kuulokkeesta loppuu akku parissa tunnissa.Pätkiihän ne pluutuutit. Eikä niistä paljon selvää saa suuremmilla nopeuksilla. Ja hiljaa ei viitsi ajella jotta kuuluis, paitsi kaupungissa. Ja sitte ei kuule paljon muuta.
Olisko yksilövika? Tai sitten se toinen laite ei toimi kunnolla. Itsellä harmia on ollut ainoastaan Nokian puhelimien kanssa.Tosin nyt mun Zumo kuoli kokonaan, joten ei pätki. Vein sen korjattavaksi, katsotaan mitä sanovat.
Pätkii minullakin - headset on Cardon scala rider FM.Pätkimisellä tarkoitin että yhteys vaan putoaa pois. Sitten se pitää muodostaa uudestaan. Mulle tekee noin, en tiedä miten muilla.
Mulle kävi samoinkesäkuun alussa n. 6kk vanhalle ZUMOlle. Palautin ostamaani kauppaan ja sain postissa uuden laitteen. Siis sitä mun omaani en enää nähny, vaik olin siihen lataillu kaikenlaista ja vaihtanu päällilevynkin.Olisko yksilövika? Tai sitten se toinen laite ei toimi kunnolla.Tosin nyt mun Zumo kuoli kokonaan, joten ei pätki. Vein sen korjattavaksi, katsotaan mitä sanovat.
Kummallista, että puhelimen kanssa mun Zumo toimi just noin, eli hetken päästä tuli "valmis puheluihin". Sensijaan Scalan kanssa ei yhteyttä tullut takaisin kun se meni.Rasittavaa tässä on myös, että zumo _voisi_ ihan hyvin softallaan toimia niin, että jos headset "lipsahtaa" irti, se yrittää luoda yhteyden ERIKSEEN PYYTÄMÄTTÄ vaikkapa kerran-pari ja luovuttaa vasta sitten.
Siis ellei tuota ongelmaa oikeasti saa korjattua, sen voisi edes kiertää.
Vika ei edelleenkään ole välttämättä Zümossa. Sinullakin puhelin ja Zümo toimii. Scala ja Zümo ei. Zümo kyllä yrittää luoda yhteyttä uudelleen, mutta jostakin syystä tuo ei toimi Scalan kanssa eikä omien kokemusten mukaan kaikkien puhelimienkaan kanssa. Nämä BT asiat ovat mystisiä joskus. Lankavehkeillä on yhä puolensa...Entäs headset, voiko scala riderille sanoa jollakin napilla, että
otapas kuule se bt-yhteys siihen kaveriin, jonka kanssa viimeksi olit jutuissa?