• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zümon MP3 soitin !?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomtom69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa zumo tutkia mp3- headereitä, tiedostonimillä ei ole vaikutusta mihinkään.
Tältä vaikuttaisi eli headeristä löytyvän albuminimen mukaan niputtaa tiedostot valikkoon ja jos headerissä on tyhjää niin sitten pistää "Tuntematon" lokeroon.

Ei kai tossa muuta kun muutat jollain MP3 softalla headereihin toisen levyn biiseille nimeen perään CD1 ja toisen biiseille CD2? Siis jos ei playlisteillä suoraan onnaa.

Homma ratkesi.

Tutkailin vähän playlistaa, ja siellähän tiedostojen polut on samat kuin mun tietsikassa. Tein siis uuden playlistan foobarilla niistä mp3:sta, jotka on Zumossa, ja tallensin suoraan zumoon. Johan pelittää.

Aattakee ! Olen ottanut / pakannut muutamalta cd-levyltä musaa mp3 muotoon zumoa varten. Ohjelmana on ollut audiograbber. Tiedostoiksi tulee track 1 jne eikä sitten mitään tietoa itse levystä/artistista/biiseistä. Tavan mp3 soittimella nuo toimivat ihan hyvin, mutta zumopa menee sammuksiin kun tuollaisen kappaleen löytää. Muutama mp3 joissa nuo tiedot näkyy toimii myös zumossa. Mitäköhän minä teen taas väärin ?

Back