• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX-meeting 2.9 ? Fiskarsissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kawamän_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Jarijii lupautui keräämään yhtystiedot.
Laittakaa nikki, nimi, pyörän malli, puh.no ja sähköpostiosoite hänelle privana, hän laittaa ne sitten sähköpostilla kaikille.
Koskee myös niitä ZRX.omistajia, jotka eivät olleet paikalla ja ovat halukkaita moiseen."

nostetaampa tätä taas "ylemmäs" jos joku ei vielä ole tätä
noteeranut,muutama henkilön tiedot ovat minulle kulkeutuneet
mutta jos joku vielä on kiinnostunut asiasta,pistä mulle "privana"
tietoja tulemaan,lähettelen niitä sitten eteenpäin,niille jotka ovat tietonsa antaneet.

se sama hullu pakotti mut ostamaan semmosen hermoja repivän pallon, ja nyt mulla on kädet kipeenä...

biggrin.gif
biggrin.gif
Hahaa! Seuraavassa tapaamisessa pyöritellään kilpaa! (Siis jos uimavedet ovat edelleenkin liian "kylmiä"...)
biggrin.gif
tounge.gif

se sama hullu pakotti mut ostamaan semmosen hermoja repivän pallon, ja nyt mulla on kädet kipeenä...

biggrin.gif
biggrin.gif
Hahaa! Seuraavassa tapaamisessa pyöritellään kilpaa! (Siis jos uimavedet ovat edelleenkin liian "kylmiä"...)
biggrin.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
täytyypä talven aikana ruveta oikein kunnolla
"vispaamaan" ensi kaudella liitetään porukka kokoontumisiin
"PAKOLLINEN" power pall kisa,sen jälkeen ei enää puutu kun
ketä ajais pyörän kotiin,kun ei enää itse kykene,kun kädet "hapoilla".
buttrock.gif

Back