• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX-meeting 2.9 ? Fiskarsissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kawamän_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro kaikille!
Mitä mieltä olette, kokoonnutaanko Fiskarsissa ensi lauantaina?
Ilmeisesti ainakaan Eppu, Ripley, Qwert, Jarijii , eivät pääse.
Toinen vaihtoehto on siirtää tapaamista muutama viikko, tai pitää kaksi tapaamista muutaman viikon välein.
Mulle käy miten vain, asun tässä vieressä ja ajohaluja riittää keleistä huolimatta.
Laittakaa ajatuksia ketjuun, itse olen koneen vieressä vasta torstaina seuraavan kerran.

Minullekkin ensi viikonloppu ei sovi. 2.9 sopii kyllä.
062802moto_prv.gif

Jep jep,

Hesan hemmot hoi. Lähdetään porukalla sitten???

Fiskarssi, eikös se oo jossain Pohjan suunnalla? 51stä pitkin jonkin aikaa Stadin suunnalta lähdettäessä?

Jos näin, niin Kivenlahden Tebari Länärin päässä 02.09. aamulla/ aamupäivällä?

-H-

No voi hitsi, taas oli viikot sekasin.
No 2.9 nähdään siis Fiskarsissa.
Oisko klo 13.00 hyvä aika?
Paikka vois olla se hiekkakentän kahvila jos ei sada.
Jos setelee ollaan jossain sisätiloissa.
Ja ottakaa seisontatuen alle joku peltilämiskä, että voi parkkeerata pehmeemmälle.

Jep jep,

Hesan hemmot hoi. Lähdetään porukalla sitten???

Fiskarssi, eikös se oo jossain Pohjan suunnalla? 51stä pitkin jonkin aikaa Stadin suunnalta lähdettäessä?

Jos näin, niin Kivenlahden Tebari Länärin päässä 02.09. aamulla/ aamupäivällä?

-H-
Sopii hyvin, sovitaan aika lähempänä h-hetkeä
Sopii minullekkin. Kawamän tossa ehdotti, että klo 13.00 Fiskarsissa, niin sen mukaiseti tuolla Kivenlahden Tebarilla. Matkaa näyttäis kertyvän n. 71km

Okay boys,

Tebarilla sitten 02.09. aamupäivällä. Jos kerta on abauttiarallaa se 71 kilomeetterssiä, niin oisko joku klo: 11.00 hyvä?
Mä olen sen verta mukavuudenhaluinen, että en aja sateessa. Jos on huono ilma ilma, niin jään himaan nyswäämään omaa kultaa
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif

Lappis hoi! Tuletko beesiin Kirkkikseltä?

-Hessu-

Mä pääsen sittenkin tulemaan!

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Onkos kukaan herätellyt Seniorria? Täytyyhän meidän yks PÄRISTELIJÄ saada mukaan!!!
033102bebe_1_prv.gif

sport05.gif
062802jumpie_prv.gif

sad_orig.gif
mulla sano "äiskä" ettei mennä mihinkään,minkäs teet,"isi"
on taas vissiin viettänyt liikaa pyörän seljässä,no osittain tottakin
mutta emäntä järjestänyt "ohjelmaa" siihen tahtiin,että kyllä
täytyy tämä "meeting" jättää väliin.

Okay boys,

Tebarilla sitten 02.09. aamupäivällä. Jos kerta on abauttiarallaa se 71 kilomeetterssiä, niin oisko joku klo: 11.00 hyvä?
Mä olen sen verta mukavuudenhaluinen, että en aja sateessa. Jos on huono ilma ilma, niin jään himaan nyswäämään omaa kultaa  
033102ass_1_prv.gif

biggrin.gif

Lappis hoi! Tuletko beesiin Kirkkikseltä?

-Hessu-
Mulle sopii abauttiarallaa klo 11:00 Tebarilla. Nähdään siellä.
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Onkos kukaan herätellyt Seniorria? Täytyyhän meidän yks PÄRISTELIJÄ saada mukaan!!!
033102bebe_1_prv.gif

sport05.gif
062802jumpie_prv.gif
Hienoa, että pääset mukaan. Ajeletko ihan issesseen Fikarssiin, vai tuletko Tebarin kautta?? Tosin taitaa sulle teettää ylimääräisen lenkin, jos tuut Tebarille. Juu, ja kaikki "kynnelle kykenevät", päristimet mukaan vaan.
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

sport05.gif
062802jumpie_prv.gif
Hienoa, että pääset mukaan. Ajeletko ihan issesseen Fikarssiin, vai tuletko Tebarin kautta?? Tosin taitaa sulle teettää ylimääräisen lenkin, jos tuut Tebarille. Juu, ja kaikki "kynnelle kykenevät", päristimet mukaan vaan.
062802moto_prv.gif
Mä tulen suoraan täältä, eli saukkolan esson kautta karjalohjalle ja siitä sitten fiskarsiin. = erittäin hyvä mutkapätkä baitövei.

Turusta päin tulijat; voidaan treffata saukkolassa ja ajaa kimpassa jos haluatte...vai mitä kautta meinaatte tulla?

Tossa Kawamänin kanssa mietittiin että jos on hyvä ilma, kiinnostaako ketään käydä katsomassa Mustion linnaa?
Ei olis kaukana, ja kiva paikka sekin.

Voi hitsinvitsi Jarijii kun äityli keksinyt sulle "parempaa" tekemistä...
Hienoa kun Seniorikin ja Jyry pääsee mukaan!

Tulossa ollaan. Ajelen Takatalon korjaamon kautta Salon läpi, kas kun jäi pari viikkoa sitten huoltokirja kotiin ja leima pitää takuunalaiseen pyörään saada. Koukkaus Saukkolan kautta ei tunnu pahalta vaikka muuten olisin ajanut suoraan Salosta Pohjan kautta. Mutta ajaminenhan se taitaa olla pääasia tässä harrastuksessa. Alkuperäinen treffausaika Fiskarssin hiekkakentällä taisi olla 13.00. Tulen periferiasta (ulkosaaristosta)kuten täällä taannoin käyneet tietävät. Sopiiko klo 12 Saukkolassa. Jos on muita tulossa länsirannikolta, niin minä sivuutan Kaarinan n. klo 10.30. Onko ketään tulossa mukaan?
smile_org.gif

Back