• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zrx 1200 r / z 750

90 km/h vauhdissa kiertää 3000 rpm ja satasen vauhdissa siis neula on karvan alle 3500. Siis mittarin mukaan.

Olen opetellut ton, ettei yritä enää vitosen jälkeen nykiä turhaan isompaa...
smile_org.gif

Pienemmälle ei kyllä tarvi ohituksissa juurikaan vaihdella, ihan kivasti loikkii isoimmallakin. Mutta ainahan voi varmistella, polkea kolmoselle ja nautiskella ärinästä.

Nii, ja ei kai se isoin voi loikkari olla, kun rullauskiihtyvyydessä taakse jää mm. Suzuki GSX1400 ja tonninen Fasu...
wink.gif

(seuraakohan tästä lausahduksesta vaihteeksi jotain)

seuraa... eli 90 kmh about 3000 rpm.. 9000 rpm 270 mittarinopeutta? vai voiko noin edes päätellä? eli ei varmaan kierrä  5.sella punarajalle? (10 500?)...loikkari?

4. kulkis kovempaa kuin 5.?? kysymyksiä vailla vastauksia vielä, no keväällä selviäää...

Nii, ja ei kai se isoin voi loikkari olla, kun rullauskiihtyvyydessä taakse jää mm. Suzuki GSX1400 ja tonninen Fasu...
wink.gif

(seuraakohan tästä lausahduksesta vaihteeksi jotain)
Voisi seuratakkin muttei jaksa enää... Riippuen testistä ja testaajasta. Olen silmäillyt myös testejä joissa fasu pesee rullauskiihtyvyydessä nämä kaikki... Silmää hivelevää kamaa.  
wink.gif

Uhallakin on pakko: KLIKS Ja siitä vain tarkastelemaan mikä jää ja mille...
tounge.gif

No joo, en ole kokeillu tosiaan kiertääkö kone punarajalle vitosella. Eikä kauheesti kiinnostakaan se tieto mua. Mun veikkaus on että kiertää. Kokeilkoon ken uskaltaa...omalla pyörällään!
tounge.gif

Ja mitä tulee tuohon kiloFasu vs. isoRex vertailuun, niin eipä riitä enää mullakaan mielenkiintoa siihen kinasteluun ja kymmenyksistä keskusteluun. Mikään pyörä ei maantiellä yksinään pöristele, eli tarvitaan kuski ja jo tästä tulee ehkä painoeroa pyöriin sen verran lisää, että eroa syntyy.

Ihan off-topic: Ekan kerran vuosikausiin mulla ei oo kauheeta pyörän vaihto hinkua! Yleensä tää vaihto fiilis nousee huippuunsa MP-näyttelyn kynnyksellä, mutta nyt ei mitään...
smile_org.gif
Rex on hyvä mulle ja mä sille.
tounge.gif

Ja muuten Blastmaster: Devil on edelleen myytävänä...
wink.gif

kiitos tarjouksesta mutta jos ny ekan kesän ainakin vakioputkella.. ja tällä hetkellä kaikki nippelitietokin & epäoleellinen tietty kiinnostaa mutta siten kun pyörä on alla ei varmasti niinkää enää...

Ihan off-topic: Ekan kerran vuosikausiin mulla ei oo kauheeta pyörän vaihto hinkua! Yleensä tää vaihto fiilis nousee huippuunsa MP-näyttelyn kynnyksellä, mutta nyt ei mitään...
smile_org.gif
Rex on hyvä mulle ja mä sille.
tounge.gif
Minä kylven kans tyytyväisyyteni kans tänäkin vuonna. Ei tarvi MP-messuille edes mennä katteleen kun ei siellä parempia mopoja ole näytillä kun oma.
wink.gif
+ kaikkien tilpehöörien kauppaajat löytyy netistäkin.
talktohand.gif

No mutta kyllähän sitä silti pitää MP-näyttelyyn päästä!
wink.gif
Menee muuten monivuotinen äijäreissu-perinne poikki...
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja vielä saman katon alla! Ja bonuksena muotishowt, joissa on esillä kevään kuumimmat nais...ööööö...prätkäreleet.
withstupid.gif
033102beer_1_prv.gif

Back