• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervettä päivää!!!!
Ilmoittaudunpa minäkin tänne entisen palsta-aktivistin pyörän uutena omistajana. Kyseessä siis Hessun hienosti hoitama ja somistama (...) Lawson 1100 !!!! Kiitos vielä kerran sujuvasta ja miellyttävästä kaupanteosta Hessulle. Turha yrittää, näitä sivuja sä edelleen plaraat  
wink.gif
Entiseltä elämältäni olen Ducatista, mutta viimeisen (edelleen remontissa olevan) pyöräni ongelmista aavistuksen hermostuneena päätin sitten suunnata tänne Nipponin poikain pariin. Toistaiseksi olen rather IMPRESSED. Ehkä Lawson ei ole vielä ohittanut Hailwoodia mutta rinnalle ollaan tulossa...Mike kuulee jo Kerkerin -eh- ulvonnan !!!! Ainoa ongelma tässä on se että Hessun värkkäämä pyörä on niin valmis etten keksi siihen mitään lisättävää. Enkä muutakaan "ropattavaa". Ja tietysti se että korvatulppia kuluu kun pitää jo naapureillekin niitä toimitella
tounge.gif
. Ajellaan nyt kesä loppuun ja katsellaan talvella josko siihen jotain uutta (chapsit)
033102ass_1_prv.gif
keksis!!!
Morotellaan, ja pk-ajelutkin vois kiinnostaa jos niitä viä järjestellään!!!!
Moi. Ja onnitelut hienosta pyörän valinnasta. PK-ajelut on joka torstai, ja minä tuppaan olemaan vaki peräpukama, eli perämies. Seuraile tapahtumia ja tuu mukaan. Toi Hessun ex. pyörä on muuten aikas hiano.
bowdown.gif

moro, kysyisin hieman neuvoja. vaihdoin toissa iltana jäähdyttimen lämpötilan anturin kun vanhasta oli johto melkein poikki. samalla lisäsin hieman jäähdyttimen nestettä paisuntasäiliöön kun oli hieman vajaa. samalla kun tankki oli pois testasin että tuuletin lähtee pyörimään.
no tänään sitten töistä tullessa moottorin lämpötilan valo syttyi palamaan. tuuletin ei kuitenkaan pyörinyt ollenkaan. voisikohan vikana olla jokin muu kuin tuulettimen lämpötila kytkin eli se joka on kiinni jäähdyttimessä?
kyseessä zrx1100 -97
ongelma ratkesi.
smile_org.gif
uusi lämpötilan anturi oli rikki. maadoitti koko ajan minkä vuoksi valo paloin mittarissa. korjaamalla vanha ei ole mitään ongelmaa enää. samalla tuli vaihdeltua nesteet ja testattua tuuletin+anturi. nyt ei sitten kun muutamaksi päiväksi ajelemaan pitkin itäsuomen teitä  
062802moto_prv.gif

S:ssä on ainakin hyvät peilit ja mukavempi ajaa matkaa. Ei niissä kai muuta eroa ole...

Edit... tuo s:n käyrästö tulee ruostumaan, r:ssä kromattu.

Tere
Tuli sitten ostettua 1200R -04 hopean värinen,mukavalta on tuntunut mitä parin viikon aikana oon ajellut.Edellinen olikin -87 CBX750F.Jarrut ja jousitus ovat pikkasen parantuneet parissa vuosikymmenessä.

Ei se ässämallin putkisto pahasti ruostu, komistuu vaan.
tounge.gif
Onhan se kyllä vähän eri
tavalla näkösällä kuin kokokatetuissa pyörissä.

Ostin muuten sitten viime lauantaina myös ZZR1200:n Rexini kaveriksi, kun ei tahdo
se remontti valmistua ajoissa ja tarvi päästä kulkemaan. Kyllä on mahtava pyörä tuo ZZR:kin.
Aika tavalla erilainen, mutta on niissä mukavasti samaakin, ainakin samaa kuin ZRX:n S-mallissa.
Sopii mulle kuin hansikas ja kulkee kuin ajatus.

Ostin muuten sitten viime lauantaina myös ZZR1200:n Rexini kaveriksi, kun ei tahdo
se remontti valmistua ajoissa ja tarvi päästä kulkemaan. Kyllä on mahtava pyörä tuo ZZR:kin.
Aika tavalla erilainen, mutta on niissä mukavasti samaakin, ainakin samaa kuin ZRX:n S-mallissa.
Sopii mulle kuin hansikas ja kulkee kuin ajatus.
Hyvä Pekka hienoa!!! Sama maku meillä edelleen pyörissä. Itsekkin miettinyt ZZR:ää seuraavaksi pyöräksi.
Taidat olla nyt niin kaukana, että ko. peliä vaikeaa nähdä henkilökohtaisesti?

S:ssä on ainakin hyvät peilit ja mukavempi ajaa matkaa. Ei niissä kai muuta eroa ole...

Taitaapa olla kuitenkin ilman R:ää tuo -04.
Onko tuon vuotista ollut Nakuna.....ei kai,josv katsoo etulyhdyn
kiinnitystä/vilkkuja ei ihan näyttäis tehdastekoselta.Toisaalta
ei mun muistissa mitään vikaa ole mutta tuo värikään ei oikein passaa,oli miten oli oispa rahhoooo mut ku ei oo.
Jarii. Mul on just tommonen -04. Et oli -04 nakujakin, mikäli sit ei oo ylivuotinen. Ihan saman värinenkin. Epulla oli myös ihan samanlainen.
nixweiss.gif
Niin, mut R toi ei oo, vaan puhdas naku. R:ssä on se pikkukate ja väritys vihree, käsittääkseni.

Hyvä Pekka hienoa!!! Sama maku meillä edelleen pyörissä. Itsekkin miettinyt ZZR:ää seuraavaksi pyöräksi.
Eikö mitä, olen ihan tässä nurkilla. Tulen vaikka Lohjalla poikkeamaan tässä joku päivä niin voidaan ehkä käydä ajamassa mutka tai kaksi, pyöriä vaihtaen tietenkin.

Eikö mitä, olen ihan tässä nurkilla. Tulen vaikka Lohjalla poikkeamaan tässä joku päivä niin voidaan ehkä käydä ajamassa mutka tai kaksi, pyöriä vaihtaen tietenkin.
Hyvähyvä!! Kellään tutulla ei ole sellaista ollut ja ei ole tullut bongattua sitä liikkeistäkään.
Mielenkiintoinen päästä katselemaan ko. peliä oikeen luonnossa.
Soitellaan ennen tapaamista, olen paljon tuolla Herwoodissa ja Jyväskylän suunnilla.

Taitaapa olla kuitenkin ilman R:ää tuo -04.
Onko tuon vuotista ollut Nakuna.....ei kai,josv katsoo etulyhdyn
kiinnitystä/vilkkuja ei ihan näyttäis tehdastekoselta.Toisaalta
ei mun muistissa mitään vikaa ole mutta tuo värikään ei oikein passaa,oli miten oli oispa rahhoooo mut ku ei oo.
Heippa pitkästä aikaa,

Kyllä Jari sun muistis nyt tekee omia juttujaan, mulla oli just 04, ja etulampun kiinnitys ja vilkut on tossa ihan orkkikset. Noin ne oli minunkin mopossa.

Toi helkkarin ruma sininen kate on joku ihanitseasennettuhirvitys...

Morjes!
Olo on kun poliitikolla, kun vaihtaa puoluetta.
biggrin.gif

1200 ZZR:llä mennään ensi kesänä, katotaan huoliiko kukaan ZRX:ää.
Mutta merkissä pitää pysyä, ettei nikkiä tartte muuttaa!

Jaha, jokos se tuli Suomeen? Onnea vaan uudelle pyörälle.
Minä sen sijaan pidin ReXini (ei sitään kukaan olisi huolinutkaan...).
Muutostyöt jatkuvat edelleen (Kliks...)

oisin kommentoinut ripleyn blogiin jotain viisasta, mutta vaatii rekkautumisen ja kirjautumisen ym. mutta siis komio rexi siitä on kehkeytymässä, vissiin kahavikilipapyörä

Mulla olis ylimääräinen satula jos jollain on tarvis.
On virheetön kunto, ja muistaakseni on 2005 R:stä.
Saksasta tilasin, mutta nyt on tarpeettomana. Saapi omakustannushintaan.

terve rexerit

nyt olis tarkoitus pistää vm 2000 zrx 1100:aan uutta osaa, ainakin aluksi syttypyörä ja toivon mukaan suutinsatsi ja kerker/muzzy putkisto. mistä nuo kannattaisi tilata, saako joltain jenkiltä samoilla posteilla enempi tavaraa?

mitä muuta tuohon kannattaisi harkita laittavansa kun on ihan orkkiskuntoinen? takalokarista ainakin ois kiva päästä eroon...

Back