Niin siis tää meni jo.Kuukaudet sekaisin...siis 29.6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis tää meni jo.Kuukaudet sekaisin...siis 29.6.
Ekana tulis mieleen että ilmanputsariin on luiskahtanu hiukan liikaa öljyä.ZRX 1100 -99 ml.19tkm
Pyörän olen omistanu nyt muutamia viikkoja. Ja rupes tuo bensan kulutus ihmetyttämään verrattuna edellisiin omistamiini pyöriin.
Kun alkaa kulutus olemaan n.7l/100km. Tuntuu hieman suurelta ja kun tuossa ei tuo tankkikaan mikään suuri ole nii alkaa pysähdys välit tulemaan pelkästään tankkauksen takia turhan tiheään. eli ajaa sen 200km ennen ku bensamittari on punasella ja tankkiin saa työntää sen 14litraa. ilmeisesti tuossa vaiheessa kun mittari on punaisella bensaa olis jäljellä 6litraa..
Siis tuo kulutus matka-ajossa kaks päällä
Pyörään on vaihdettu yoshimuran pönttö joka varmaan vaatii myös suuttimien vaihtamisen suurempiin?? sekä pestävä ilmansuodatin joka on myös puhdas.
Putken päähän kertyy ehkä hieman "normaalia" enempi nokea, joka ehkä kielisi liian rikkaasta seokesta? Ois mahdollisesti vaihdettu vaimentimen takia varmuuden vuoksi vähän suuremmat suuttimet ettei kävis liian laihalla.
kemiallisella metallilla olen autosta paikannut kannen vesivuotoa. vuosi jännästä paikasta, tulpan vierestä pulppusi nesteet pihalle, n. millin reikä oli. ihme kyllä paikkaus piti yli vuoden jonka auto oli mulla vielä ajossani. auto oli vanha 200-sarjan volvo piti ensin teräshammasharjalla rapsuttaa vuotoalueen ympäristö puhtaaksi ja karheaksi.Jahas. Toisillakin ongelmia. Mulla rupes syyläri vuotaan. Ei isoo reikää näyttäis olevan, mutta hienoisena suihkuna ruiskuaa oikeelta ylhäältä takaa. Pystyyks tommosta jotenkin korjaamaan, esim. tinaamalla päältäpäin tai laittamalla jotain muuta ainesta tohon (sikaflexiä)? Vuotokohdan pystyn paikantamaan aika hyvin.
sanoi:Putken päähän kertyy ehkä hieman "normaalia" enempi nokea, joka ehkä kielisi liian rikkaasta seokesta? Ois mahdollisesti vaihdettu vaimentimen takia varmuuden vuoksi vähän suuremmat suuttimet ettei kävis liian laihalla.
Saattaa olla tarvetta ko. paketille, 80,-€ tarjoan. Nouto parin viikon aikana kun espoon suunnalla liikun.Rexi tuli myytyä aikaa sitten ja jäi vaihtamatta siihen jo tilatut uudet ketjut ja rattaat. Jollekin olis tarjolla laadukas AFAM merkkinen ketju/ratas paketti. Hintaa oli jotain 170 euroa ja nyt avaamattoman paketin saisi satasella.
Espoossa olen ja YV:llä tavoittaa