• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jassoo. Eli saadaan kax HD:tä reximiittiin mukaan vai?
nixweiss.gif
Kiitos senioRR, hauska laite tuo tuntuu olevan. Katsotaan nyt miten tämä tästä kehittyy...
062802moto_prv.gif
sitä kun ei tiedä millä ajaa muutaman vuoden kuluttua.

Jos vain seura kelpaa, voipi olla että änkeän exrexerin oikeuksilla mukaan miittiin.
Pitäiskö kohta alkaa puhua, rexexrexhoodee miitti tjsp?

Olisin hirveän mielelläni liittynyt samaan porukkaan kuin Jyry, mutta siihen ei köyhällä elämänopiskelijalla ole varaa....
Mopotin ollut mulla nyt kaksi päivää ja jo olen sillä ajanut melkein yhtä paljon kuin kawalla koko viime kesänä....
tounge.gif

ah niin, ja vermeitä pitää alkaa hommaa.
Nyt jyry ja seniorr ehdotuksia peliin!

Kaivoin minun esihistorialliset vermeet esiin, ja herranjestas! ne on varmaan tehty jostain halvasta intian nahasta, kun olivat kutistuneet kaapissa. Eikä pottakaan miellyttänyt.

Taitaa olla paras että suuntaan hoodeen seuraavaksi kohti someroa.

se on sitä kadonneen rispektin metsästystä vaimitensemeni, pitää olla The HeadOfGotka ja kaikilla mustaoranssiraitaiset rispektikuteet, jotta erottuu massasta kuten muista hodarikuskeista, hehiö.

Eikö tuo kulje ilman merkkikohtaisia vermeitä,muistaakseni sulla on
aivan sopivat kuteet jo olemassa,tai mitä se mulle kuuluu kunhan
höpisen omiani. Taidan itse tulla miittiin tuulipuvussa kun mitkään muut ei mahdu enää päälle.
höpö höpö pojat, mitäs hauskaa vanhoissa vermeissä on, tottahan pitää uudet hommata kun on uusi mopokin!
biggrin.gif

ei pidä olla niin tosikko, ja respektiä en kaipaa, mutta jotain uutta ja hauskaa kylläkin...
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Sen verran voin ainakin sanoa alkuperäisistä tarvikepalikoista ja myös rääsyistä, että niitä kannattanee edelleen tilata suoraan amerikan maasta. Tilaaminen on helppoa ja säästöä tulee, vaikka taala onkin pikkasen vahvistunut. Suomalaisilla dealereilla on käsittämättömät hinnat.

Ajovermeistä sen verran, että moni HD-kuski suosii ihan integraalipottaa ja ajoasutkin ovat ihan normi tix-texia taikka nahkaa. HD:n omat ajovarusteet ovat laadukkaita, jos kohta kalliita. Ainakin olen takkiini erittäin tyytyväinen! Suomessa rotsi maksoi 550€, mutta SikakoHarleysta tilaten sain kaikkine kuluineen takin 300e halvemmalla ja takki tuli viikossa kotiin.

Tokihan pyrin pääsemään Rex-miitteihin kesällä, jos vaan aikataulut passaa! Edelleen harmittaa, ettei ole varaa pitää Rexiä JA Dynaa tallissa...
sad_orig.gif

Sen verran voin ainakin sanoa alkuperäisistä tarvikepalikoista ja myös rääsyistä, että niitä kannattanee edelleen tilata suoraan amerikan maasta. Tilaaminen on helppoa ja säästöä tulee, vaikka taala onkin pikkasen vahvistunut. Suomalaisilla dealereilla on käsittämättömät hinnat.

Ajovermeistä sen verran, että moni HD-kuski suosii ihan integraalipottaa ja ajoasutkin ovat ihan normi tix-texia taikka nahkaa. HD:n omat ajovarusteet ovat laadukkaita, jos kohta kalliita. Ainakin olen takkiini erittäin tyytyväinen! Suomessa rotsi maksoi 550€, mutta SikakoHarleysta tilaten sain kaikkine kuluineen takin 300e halvemmalla ja takki tuli viikossa kotiin.

Tokihan pyrin pääsemään Rex-miitteihin kesällä, jos vaan aikataulut passaa! Edelleen harmittaa, ettei ole varaa pitää Rexiä JA Dynaa tallissa...
sad_orig.gif
Olen SseniorR:n kanssa samaa mieltä. Jos kroppa ja pääkoppa on standardikokoa ja mallia, ulkoa tilaaminen on paljon järkevämpää. Itse ostin Marushin merkkisen kypärän silmikolla. hiukan rohkeaa muotoilua, mutta mulle ihan jees potta. Mun on muutenkin ollut aina vaikeaa löytää sopiva kypärä. Umpipotissakin on vain kaksi merkkiä mistä löydän itselleni sopivan. Tällä lyhyellä kokemuksella sanoisin, että ainakin koko naaman peittävä visiiri on ihan hyvä vaihtoehto jos ei umpikypärää halua. Itse hommasin puffin jossa on ohuempi pää ja windstopperpää. Voi kääntää kelin mukaan. Muita höpötyksiä on sitten Randolph Engineering aurinkolasit (tosi retroa) tilasin Biker Pointin kautta. Nahkapöksyt ja takki oli ennestään olemassa. Mun housut on tehty jostain eri nahasta, niitä pienennettiin kuukausi sitten useita senttejä
smile_org.gif
Muuten olen karttanut kaikkia pukineita joissa on hapsuja tai kotkan siipiä. Bootsejakaan en osta, vanhat mustat Goretex maiharit on nyt ajosaappaina. Omistan ainoastaan yhden HD vyönsoljen ja senkin siksi, että kaveri halusi sellaisen mulle antaa. Eurobikerin sivuilta löytyy ihan hyvän näköisiä avokypäriä (esim GPA Flower Pink:) ), sieltä tilasin omani, (Marushin B2 mattamusta)kun olin sellaista ensin Turkulaisessa liikkeessä sovittanut. Säästöä n. 50e. Davida on hyvä avopotta perinteinen sellainen ja sitä myy ainakin Moto Italia Import. W&W cyclesin sivuilta löytyy ainakin yksi catalogi ja Biker Point Raisiossa hommaa niitä kamoja samalla hinnalla mikä on tuossa catalogissakin. Tuovat myös Louisin tavaraa Louisin hinnoilla. Ihan hyvä kauppa mun mielestä. Sseniorr:n mainitsemasta Chicago Harleystä mulla on vain hyvää sanottavaa. Tilaukset ovat hoituneet moitteettomasti.

Kertokaas muut Rexerit, mikä tuossa (<= linkki) pelissä on vikana?
Likainen se on, juu, mutta vuosimallia 2001, 53000 kilometriä mittarissa,
kolme laukkua - ja pyynti vain irvokkaat 4990 euroa.
Käteisalennuksen jälkeen irtoaisi varmaankin neljän ja puolen pintaan, ellei halvemmalla.

Vai onko tuossa vikaa ensinkään? Tähänkö on tultu?
Ei sillä että olisin pyytänyt omastanikaan (joka muuten oli aikoinaan n. 65000 km
sitten ihan vastaava pyörä) yhtään enempää...

Niin Pekka, kysynnän ja tarjonnan laki, näinhän se menee.
Omassa on 58500 mittarissa, ja uskallan lähtee sillä mihin tahansa.
Eli kyllä varmaan viidelläkin tonnilla saa hyvän pyörän alleen.

No niin. Ja aiheesta sadanteen. Onhan kaikki huomanneet REXI miitinki-ilmootuksen.
nixweiss.gif

Rexi kävi penkissä, laihallahan tuo on, ei pääse lapulla kehumaan miitissä. Säätöaika varattiin ensi kuulle.

No, oliko porukkaa miitissä? Ite en jaksanut lähteä kun työt kirjaimellisesti vyöryi päälle...
sad_orig.gif

Ehkä ensi kerralla, ja olen aina sanonut että keitän kyllä kahveet jos tänne pihaan eksytte...
tounge.gif

No on kyllä käyrät kohdallaan, kunnioitettavat lukemat takapyörältä.
Lähtee varmaan ihan kivasti.
Kerrotko uteliaalle mitä muutoksia tuollaiset lukemat saadaksesi olet
alkuperäiseen verrattuna joutunut tekemään?
Entä oletko muuttanut toisiovedon välityssuhdetta, eli ketjupyörien kokoa (tai rattaita, kuten puhekielinen ilmaisu kuuluu)?

No, oliko porukkaa miitissä? Ite en jaksanut lähteä kun työt kirjaimellisesti vyöryi päälle...
sad_orig.gif

Ehkä ensi kerralla, ja olen aina sanonut että keitän kyllä kahveet jos tänne pihaan eksytte...
tounge.gif
No olihan meitä muutama. Kolme rexiä ja yx trike. Mul on pari kuvaa puhelimessa, kunhan vaan saisin ne ladatuks jonnekin.
No koitetaan tossa kesällä järkätä uutta miittiä, jos olis enemmänkin poppoota sit tulossa. Nyt oli ilma pikkusen kosteen oloista, joskaan ei täysin märkää.
062802moto_prv.gif

Back