• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laittakaa pks-miehet aikataulua, milloin ootte esim. Riihimäen abc:llä. (Sama missä viimeks tavattiin Sikiviki.)
Jos on hyvä keli, saatan saada muutaman muunkin pyörän mukaan.
Ja tosiaan toivotaan, että kelit olis tällaset!

Mä suunnitelen reittiä pikkusen, mutta alustavasti jos pks tapais vaikka keimolan nesteellä n. klo 9:00 ja siitä sitten Riksuun. Palaillaan loppuviikosta.

Suurella varmuudella sataa...jää multa siinä tapauksessa ajamatta, kun renkaat aivan loppu
sad_orig.gif

oho, sataa? no mullakin on takanen kohta vaihtokunnossa ja ei ole enää sadekelin kumi varsinaisesti, etunenkaan ei ole ihan parhaimmillaan. jos tosiaan sataa, niin tuskin lähden ehdoin tahdoin.

Ei lauantaina sada, ehkä pe-la yönä ja sunnuntaina, mut mä oon tilannu ihan ok. kelin. Tosin eipä taida tuo aurinkokaan paistaa, mut kuiteski. Vielä menossa.
062802moto_prv.gif

Ei sade niinkään haittaa, mutta ei taida uskaltaa lähteä, kun nailonit alkoi näkyy takakummista...
nixweiss.gif

eikä rengasta mistään tähän hätiin...

Tulen jos ei sada,jos sataa menen töihin.Siis toivottavasti ei sada.Tampereen pohjoispuolelta ei taida tulla kuin minä??

Reitti suunniteltu. Pääkaupunkiseutu kokoilee Keimolan Nesteellä n. klo 9:00, josta startataan kohti Riihimäen ABC asemaa mutkitellen. Googlen mukaan matkaan menee n. 84min. Eli olemme Riksussa n. abauttiarallaa 10.24
nixweiss.gif
. Eli jotka Riksussa kokoilevat niin nähdään siellä n 10:30. Siitä jatketaan mutkateitä Parolaan, jonne Googlen laskelmien mukaan kestää n. 62min, eli hieman etu ajassa, joten Riksusta ei oo niin kova kiire lähteä. Voipi käydä vaikka Hanxin liikkeessä heräteostoksilla.
buttrock.gif

Jahas, eli Parolassa piti olla kahdentoista pintaan, vai? Yritetään tulla suurinpiirtein ajoissa sitten. Eikä siellä mitään sada. Tekosyy se olisi vaikka sataisikin.

Näyttäs keli lupaavalta nyt tännekin...tuun jos saan kummin mansesta asennettuna aamulla  
062802moto_prv.gif

kuulin, et Poristakin olis mahkuja aamulla...yritystä...

Yritetään olla Riihimäellä ennen yhtätoista. Jos meitä ei näy, menkää sinne museolle, tullaan sinne sit suoraan.

Mä tulen täältä Vantaan Westendistä omia teitä, olen siellä varmaankin klo 12 reikäleipä....
062802moto_prv.gif
pelkkiä mutkateitäpitkin.....ehkä

Hei porukat. Ottakaa ihmeessä ainakin joku kamera mukaan. Mulla hajos toi digidigi ja järkkäriä en jaksa raahata (perinteinen 35mm), vaikka sillä varmaan parhaat kuvat sais, mut ei enään jaksa kehitellä ja viritellä.
nixweiss.gif

En saanut kunnon rengasta mistään tähän hätiin, eikä huonolla viitsi ensi kautta rullata...
nixweiss.gif

eikä tuolla tervejärkinen lähde...ensi vuonna sitten uusi yritys.
img1496211.jpg

No niin reisu heitetty ja säätkin suosi. Aurinko paistoi eikä tullut kylmäkään, kiitos kahva lämppärin. Parolan museo oli hieno paikka käydä. Jari laittaa varmaankin kuveja tuonne mns sivuille ? Kiitokset kaikille mukana olleille ja valittelut niille ketkä eivät mukaan tälläkertaa päässeet. Itsenäisyyspäivänä uudelleen ?? Ehkä
062802moto_prv.gif

Back