Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näyttäisi passaavan tällä tietoa tuo viikonloppu. sinne sitten kaikki mukaan, myös se runsaslukuinen naisrexiporukka, virniö. tämä on onneksi vapaaehtoista harrastustoimintaa ja se se vaatiikin pitkää pinnaa piinassansa. onko sinne menossa ketään muuta pks-suunnalta? jos perustetaan jojo eiku jono. vai mkikääkä se oli. persiö. ei pysy nappulat kohillaan.Ols sprite. Näyttää toi 27.9-08 saavan eniten kannatusta. Ellen väärin laskenut, niin seitsemän olis tulossa (kax epävarmaa). Lyödään se lukkoon. Senverran tsekkasien, että ainakin panssarimuseo on auki ja näyttäis siltä, että se mp-museokin olisi. LA/SU klo 12-20. Sovitaanko Parolan mp-museo n. klo 12:30-13.00 välille tapaaminen. Ohessa linkki.
mp-museo. Sovitaan noita kuka mistäkin ja mitäkautta ja mihinaikaan jne. jne sit lähemmin.![]()
![]()
Katotaa. Ehkä.Ehkä näkyy pääsivulla, kun kuu vaihtuu...![]()
No juu. Ainakin minä, ja ehkä Hessu.näyttäisi passaavan tällä tietoa tuo viikonloppu. sinne sitten kaikki mukaan, myös se runsaslukuinen naisrexiporukka, virniö. tämä on onneksi vapaaehtoista harrastustoimintaa ja se se vaatiikin pitkää pinnaa piinassansa. onko sinne menossa ketään muuta pks-suunnalta? jos perustetaan jojo eiku jono. vai mkikääkä se oli. persiö. ei pysy nappulat kohillaan.Ols sprite. Näyttää toi 27.9-08 saavan eniten kannatusta. Ellen väärin laskenut, niin seitsemän olis tulossa (kax epävarmaa). Lyödään se lukkoon. Senverran tsekkasien, että ainakin panssarimuseo on auki ja näyttäis siltä, että se mp-museokin olisi. LA/SU klo 12-20. Sovitaanko Parolan mp-museo n. klo 12:30-13.00 välille tapaaminen. Ohessa linkki.
mp-museo. Sovitaan noita kuka mistäkin ja mitäkautta ja mihinaikaan jne. jne sit lähemmin.![]()
![]()
Sopii. Sovitaan alkupaikkoa jonnekin ja jos mentäs pikkusen mutkitellen tonne. Ainakin toi 290 tie on ihan kiva, mut muutakin voi keksiä. Ehdotuksia??no jos sattuis, että 'ehkä hessu' ja sikiviki ja kawis ajeleskelisimme jojossa.
Ylläpitäjä voisi tarkistaa miksi ei näy etusivun kalenterissa.Kalenteriosiossa on meitin meetinki listattuna. Ei ainakaan vielä näy missään muualla.![]()
Näinhän se menee.Se on moro.![]()
Mä kun en nyt blondina ihan tajua tota "äijittelyä"... olenko mä jotenkin loukannut jonkun herkkää itsetuntoa ajamalla "äijä mopoa" vaikken äijä olekkaan?Näinhän se menee.Se on moro.![]()
Taisihan täällä jossain olla viestiketju ZRX:stä otsikolla "äijä"-mopo tjsp.
![]()
![]()
![]()
Huumoria se on, ainakin minulle. Huono vitsi onMinusta tämä naiset vs. äijät p****jauhanta onoli aihe mikä tahansa.![]()
Voisin tullakin ellei ilmat heittäydy liian haasteellisiks!Ols sprite. Näyttää toi 27.9-08 saavan eniten kannatusta. Ellen väärin laskenut, niin seitsemän olis tulossa (kax epävarmaa). Lyödään se lukkoon. Senverran tsekkasien, että ainakin panssarimuseo on auki ja näyttäis siltä, että se mp-museokin olisi. LA/SU klo 12-20. Sovitaanko Parolan mp-museo n. klo 12:30-13.00 välille tapaaminen. Ohessa linkki.
![]()