Pääset takapenkille...Mä olen toooooosi tylsä ihminen.![]()
![]()
Loistava idea!!!! Sittenhän mä voisin ottaa pari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääset takapenkille...Mä olen toooooosi tylsä ihminen.![]()
![]()
Tervetuloa vaan. Toivottavasti kelit suosii. Ei sitä kukaan kauhella satella todellakaan viitsi kovin pitkiä matkoja ajella, jos ei oo ihan pakko. Hyvistä vermeistä huolimatta.Tiedä vaikka olisin paikalla? Aika pitkälle keleistä kiinni täältä asti lähtö.
Mulle passaa ainaskin tuo ruokailu...Eli jos halutaan siellä esim syödä, niin olis hyvä tietää etukäteen.
![]()
Kawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?
Haen kaverin Forssasta, ellei hän ole töissä.
Tullaan sieltä yhdellä tai kahdella pyörällä. Katsotaan sitä
porukalla menemistä lähempänä.
Muokattu tekstiä vähän asiallisemmaksi.
Jaahas, onkohan Kari ottanut yhden punaviinilasillisen liikaa?Sorry Pekka, Minna on vähä niinku mun vakkariKawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?
, ehkä tulee sun takapenkille joskus toiste.![]()
![]()
Eli jos joku ei ymmärtäny, me tullaan Minnan kaa kimpassa.![]()
Niinjuuri, perinteisesti porukalla omalla mopolla.Tai omilla.Ettei nyt jää KENELLEKKÄÄN epäselväksi, tulen kyllä ihan omalla mopolla.
voi nenä. Se on poijjaat semmonen juttu notta kisailla ei tartte.hehiö. onkos täällä jäsentenvälinen kisa palstan vissiin ehkä ainoasta naisesta? vai mikä se nyt oli?sitä se meinaa olla kun naismotoristeja on niin vähän suhteessa ja suhteissa miesmotoristeihin, vai mitä ne oli? virniö.![]()
niin että panzermuzeum parola sitten.
Elikkäs. Kutka lähtevätten Parolaan MP-museolle siis ekas ei panzer, toki sielläkin voidaan käydä, niin olis kiva tietää haluuks muutkin ruokaa kuin minä ja mico?? Laittakaa infoa.Mulle passaa ainaskin tuo ruokailu...Eli jos halutaan siellä esim syödä, niin olis hyvä tietää etukäteen.
![]()
![]()
OK.Tulen juomalla toimeen (kaffella) ja olen tulossa jos...........
pistän sulle Arto privaa,selviää asia paremmin.