• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo. Katalysaattoriyksikkö on kiinnityslaipan kohdalla halkaisijaltaan 65mm supistuen kahden cm matkalla 60mm. Laipan tasosta elementti tulee taaksepäin 108mm.

Siinä kohdallahan ei vielä voi sitten olla väliseinää koska kaasunvirtaustilaakin pitänee jäädä.

Ainakin tuon verran pitää vaimentajan sisältä löytyä vapaata tilaa.

Kerker...Ai ai..
inlove.gif
Mittasin just Yoshin rs3:n halkasijan. Oli just sen 65mm.
Ei nyt ihan yöunet mene.

No joo. Katalysaattoriyksikkö on kiinnityslaipan kohdalla halkaisijaltaan 65mm supistuen kahden cm matkalla 60mm. Laipan tasosta elementti tulee taaksepäin 108mm.

Siinä kohdallahan ei vielä voi sitten olla väliseinää koska kaasunvirtaustilaakin pitänee jäädä.

Ainakin tuon verran pitää vaimentajan sisältä löytyä vapaata tilaa.

Kerker...Ai ai..
inlove.gif
Tänään hain pyörän himaan. Eihän se Yoshin rs3 sitten mahtunut. Tuo mainitsemasi 108mm oli n.20mm liikaa. Eiks viime vuotisessa ja aiemmissa sitten ole kattia??? Kaipa sitä pitää lyhentää tai poistaa kokonaan. Vakiotötteröllä en aio kyyllä ajella.

noh, mielestäni kerkeämisputki tai -pönttö on ainoa oikea tuollaiseen elr-kopioon, siis kerker. ja kyllä zzr1100:n nokat käynevät zrx:n kanteen. miten niin uudemman? zzr1100 on ollut myynnissä vuodesta 1990 ja zrx vasta 1997 eli vanhemman zetorin nokat käyvät. ja miksei zzr1200 nokatkin, ne tosin ovat usein huonolaatuisempia, karkaisuongelmia niissä, sekä ovat vähemmän kireät. olipa karseannäköinen tuo z750s? katteella tjn. oleva zrx, huhhuh. lappis, mitä olet mennyt tekemään? ja takapenkinsuojakin oli kuin,, ööh.. vaihda siihen heti normaali elr-kate tai pyöreä lamppu. kuhan häntä. hehiö, ettei ny tosissaan tarvi ottaa. jokainen tekkee niiku tykkää omistaan.

suoravetoiset? eikös alipaineiset ole katukäyttöön paljon toimivammat. kokeillut joskus. saa ne suoravetoisetkin toki joteski pelittämään. jopa hyvinkin kai, vaatii paneutumista.

No ed...mitä mieltä olet alkuperäisen pöntön "mörinästä"? Eikö ole mahtava jytinä?  
wink.gif

Miten voi tehdä noin hiljaisen vaimentajan? Ainakin se tekee kirjaimellisesti työnsä.

Itse olen tilannut Wääntiöön Englannista asti Wolfracingin vaimentajan välivaiheena matkalla Kerkeriin...

Ah Kerker!  
inlove.gif

Klasmolta en uskaltanut vielä Kerkerin Megaa tilata koska ihan varmuutta ei ole istuvuudesta 1200-koneeseen. Eräs putkikauppias kun kertoi ja oli niin tietävinään, ettei 1100- ja 1200-kannet ole pakoaukkojen osalta samanlaisia?? Kun kuitenkin Klasmon kauttakin hinnaksi tulee n. 750€... (Tarj.604+alv96+n.50pk)

Sitten kun Maunulan majan ikkunat alkavat helistä joku keskiviikko, niin se on se Wolfin putki...  
eek.gif

Tiedossahan se oli ettei sieltä ääntä tule. Sain ton Yoshimuran vaan tingattua niin sopivasti siinä kaupan mukana.

Kerkerin megiä ei taida saada,kun mustana. Ei sovi mun silmään vaikka herra Lawsonin kilpurissa sellainen tais ollakin. Kerkerin alumiininen bolt on kannu on hyvännäköinen ja halpa (jenkeissä)

Ekaan ZZR:ään yli kymmenen vuotta ei ollut varaa ostaa putkea,mutta sen jälkeen on ollut kaikissa.

Kyllä tähän Rexiinkin soundia tulee. Sen päätin,kun tänään ruuvasin sen vakiopöntön takas paikoilleen.

Upeaa oli ajaa kelistä huolimatta!

Hei sinä .ORGilainen, joka kyselit minulta sitä syttypyörää.

Nyt on Rexin hovivalmistajarakentelijatuunaja saanut laserleikkurin kuntoon ja palikoiden valmistus onnaa taas.

Jos edelleen on syttypyörä ajankohtainen, niin ilmoita minulle ja teen tilauksen sinulle.

Eräs toinen Rexikuski on jo odottamassa tilauksen lähtöä...

-Hessu-
heikki.puumalainen(ät)rekkis.fi
040 843 3657

Viime vuonna osallistujia oli 2, joista toisella ei enää ole rexiä. Että siitä on hyvä lähteä kasvattamaan hommaa...
cool.gif

Viime vuonna osallistujia oli 2, joista toisella ei enää ole rexiä. Että siitä on hyvä lähteä kasvattamaan hommaa...
cool.gif
Joo... tai siis itse asiassa kolmehan meitä oli, kun mulla oli takapenkkiläinen. Mutta ainakin Turun talousalueelle jäi pari harmistunutta äijää (SenioRR ja Qwert), jotka eivät pääseet legendaariseen .orgin ensimmäiseen ZRX-kokoontumiseen (<=kliks) toukokuun 14. armon vuonna 2005. Tosin tänä vuonna toinen näistäkään ei enää ole ReXeri...
sad_orig.gif

Ei tässä minun mielestäni mitään mittavia järjestelyjä tarvita. Ajetaan paikalle ja pällistellään toisten pyöriä, kahvitellaan ja ajetaan lenkki. Siinä se. Käykö sama, melko keskellä "ruuhkasuomea" sijaitseva paikka, ja aika esimerkiksi viikolla 19? Lauantaina 13.5.?? klo 14.00?? Siinä ei olisi kuin päivän heitto. (Tästä voisi ehkä aloittaa uuden ketjun.)

Mulla ei oo mitn silloin 13.05. la.

Mut mut,

Katellaan joku toinen vaihtoehto päivämäärä kanssa kokoontumiselle.

Kiinnostaa kyllä.

OT

Tänään ma 10.04. joku customikuski pörötteli +/- 0 asteisessa aamussa kotiloni perässä.
Propsit kuskille!

-Hessu-

Smoto kisat, siellä olen itsekin kaverin "mekaanikkona". Hän on skoboissa mukana silloin.

Onko nyt tuo 24. päivä ihan oikein? Mulla ei oo kaleteria just tässä. Sehän kun on maanantai???

Jos vain ilmat on kohillaan, olen kanssa omalla mopolla siellä. Muuten tulen kotilolla.

Eihän se ole niin tarkkaa tämä miittinkiajo. Voidaanhan niitä pitää useampiakin.

Oisko hei parempi, että avattaisiin uusi thriidi tälle keskustelulle, niin kuin aiemmin ehdotettiin?

-Hessu-

Antakaa nyt lumien sulaa ensin
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mulla ei ainakaan ole enää Hakkapeliitta 4:t alla. Toukokuusta alkaen on joka tapauksessa suurempi todennäköisyys olla ajokelejä.

Pitääpä täältäkin kysyä,

eli pulverimaalaamo hävitti multa muutamia osia. Jos joltain löytyisi seuraavia ja on halukas myymään, niin viestiä tulemaan. Pyörä on 1100.

-Takajarrun linkkitanko!!!
-Takajalkatappien rungot+tapit!!!
-Kauhukahvat
-kantapääsuojat

Pitääpä täältäkin kysyä,

eli pulverimaalaamo hävitti multa muutamia osia. Jos joltain löytyisi seuraavia ja on halukas myymään, niin viestiä tulemaan. Pyörä on 1100.

-Takajarrun linkkitanko!!!
-Takajalkatappien rungot+tapit!!!
-Kauhukahvat
-kantapääsuojat
Eikö kellään ole?
Total13,

Jos on edelleen ajankohtaista, on mulla justiinsa kysely päällä Saksasta.
Ilmoittelen sinulle.

se ois sitten kausi korkattu,ensimmäiset 60km takanapäin
ainoa "haitta" oli tuo pöly jota oli silmät sa suu täynnä
tais eräskin linjautokuski nähdä pyörän tulevan takaa ja antoi
oikein reilusti tilaa jotta pöly oikein pirusti lentäisi (tais olla pyörän vihaaja).

HESSU:lle tiedoksi tuo toimittamasi syttypyörä todella toimii
alavääntö lähtee nikottelematta niinkuin sen kuulukin ja
tuo tehokuoppa jonka mainitsin on taakse jäänyttä elämää.

tuolla on käyty keskustelua nahat vs goret mulla ensimmäistä
kertaa elämässä nahat ja alla oli lämpökerrasto ja irto kauluri
sen päällä nahka kauluri,eikä meinannutkaan tulla kylmä, eihän
matkakaan ollut kyllä tuon pidempi joten sekin puoli on kunnossa.

alkukilometrit oli yhtä loirottamista ei kulkenut suoraan ollenkaan
ja haki kaikki urat mitä tiestä löytyi,mutta kun sain renkaisiin ilmaa johan alko lyyti kirjoittamaan.

no tästä se alkaa,mutta varokaa (vaikka kaikkihan sen tietää)
tuota soraa ja hiekkaa on niin pirusti vielä,tein viime hommana vielä jarru huollon ja yllätys oli niinkin suuri että meinas
pariin otteeseen napata kunnolla lukkoon,verrattuna miten purivat ennen tuota huoltoa,malttia kyllä kai tästä vielä lämpimpiä kelejäkin tulee (toivottavasi) tästä se lähtee.
Nättii nättii,

Mä sain kanssa savut ulos omasta Lawsonista ja onnesta soikeana kattelin, kuinka "ikkunan" läpi syttypyörä pyöriskeli uusissa öljyissä.

Koneen käytyä lämpimäksi ajattelin sitten ajaa rampista ylös, pariovista ulos ja sisäpihalle pesuun.

Oven kynnyksen kohdalla kauhea pamahdus! Öljypohjan tyhjennysproppu kynnykseen kiinni ja peukalon kokoinen pala irti pohjasta.
Öljyt tuhannen litran minuuttivauhdilla pihalle ja mä siinä tyhmänä katon, että mitä kävi.
Stanaa mä kirosin! Nooh, mä ajattelin että ei mitiä, mulla on täyskasko. Ja kilin swidut! IFfi kertoo, että ei ollut pyörä otettu seisonnasta ajoon. Ei siis saa siirtää milliäkään pyörää. Noh, näinhän se menee, mutta silti on iso kyyprä otikossa.

Tällä viikolla taas on rauhallisempi olo, kun kaveri ilmoittaa että hän voi TIGillä hitsata tallessa olevan irronneen palan.
Korjaamokäsikirjaa katsoessani on öljypohjan irroitus muutaman minuutin homma. Praise the loordi!
062802jumpie_prv.gif

Kyllä mä olen ajoissa sitten mukana jäbät...

-Hessu the destroyer-

ton huonommin ei vois kausi alkaa,kerrankin vois sanoa että
nämä ilmat on sinun puolella hessu,meinaan ei ole kauhea
kuume kun on kylmä kun pe..ele,toivottavasti saumat pitää
ja pääset uudelleen koettamaan,ja sitten leka käteen ja
tuolle kynnykselle kyytiä,ettei vaan satu toista kertaa.
Heh,

Mä annan tallin rampin ja sen kynnyksen jälkeen olevalle "laskusillan" rakentajalle kyytiä!

Ei tollasia saa rakentaa ja sitten ei ole edes mitään varoituksia laitettu, että voi ottaa mopon masu kiinni kynnykseen.

Huomenna on pohja irti ja menee vielä tällä viikolla hitsattavaksi.
Pääsen kyllä kauden aloittamaan hyvissä ajoin.

Juu, se syttypyörä on jänskä kapistus. Omassa se kanssa toi heti napakan kaasun vastauksen, kun käänsi tupista. Murahti vihaisesti ja äkäseen
buttrock.gif

-H-

Back