• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zrx 1200 piristäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nofear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nofear, hyvä homma, eihän ne max hp lukemat kiekkamittari punarajalla aina kaikkea merkkaa -- tärkeämpää miten härveli toimii käytännön tilanteissa ja kuulostaisi sulla menneen homma nappiin.

Vai putkipihtejä käytit, itse muistaakseni turvauduin sopivasti käden ulottuvilla olleisiin sekalaisiin lyömäaseisiin  
biggrin.gif
Jäikö katti vielä tunnistettavaan muotoon? Omaani taisi tulla pieni mutka toiseen päähän...

komea väri tuo kawanvihreä on kawaan kuin kawaan - mielestäni. toinen on mattamusta. oliko tuo möhkö kenties rovaniemeltä hommattu? täällä tai siellä oli turboguru kelahaaralla myynnissä samanvärinen möhkö ja elr-katteella vielä.

Kawabata, möhkö tuli Japsiraudalta. Oli juuri tullut Italiasta eikä Timo ollut vielä ehtinyt laittaa sitä sivuilleen myyntiin. Täällä Tampesterissa on toinenkin saman värinen. Siinä on etukate mutta minusta se ei ole elr-kate vaan näyttäisi minun mielestä AR125:n osalta?? Olin kerran tankkaamassa ZRX:ää kun viereisellä pumpulla autoaan tankannut kaveri aloitti keskustelun: "hienon värinen kawa, mulla on möhkö samoissa väreissä..." Minä siihen jotta voe ihime, niin mullakin... siinä vaihdettiin sähköpostiosoitteet, kaveri laittoi kuvia omista möhköistään (toinen musta Windjammerilla), voi ällistys, siistimpiä mötkylöitä saa hakea. Oma näyttää niihin verrattuna lähinnä turvesuosta repäistyltä.

CbxZ1047 - Kyllä se katti lähti ihan ehyenä pois, tokihan pyörä heilui ja nytkyi kaatumisen rajamailla, kun revin ja riuhdoin kattia putken päästä pois, mutta pyörä pysyi jostakin kumman syystä kuitenkin pystyssä
biggrin.gif

Ei tosiaan nuo penkin lukemat kovin ihmeellisiä ole, mutta huomattava ero vakioon kuitenkin tuli.

Suodatinta ei pyörään vaihdettu Bikefoxin miehen neuvojen mukaan...kuulemma suodattimen kanssa ei saa vääntökäyrää niin tasaiseksi!?... Olisihan tuota huipputehoa tullut jonkin verran lisää, jos olisi vapari vielä pyörään laitettu, mutta hyvä näin.

Ai juu, se pitää vielä sanoa, että heti, kun sain pikkaisen piristettyä tuota pyörää, niin eiköhän ketjukin perkele venähtänyt muutaman päivän ajon jälkeen aivan helvetisti.... Heh...näyttää siltä, että ei ketju näytä kestävän edes noita newtoneita mitä pyörässäni on
cool.gif
Nooh, pitää alkaa varmaan kerran viikossa kiristelemään tuota ketjua...ja, kun ei enään säädöt riitä, niin sittenhän pitää vaihtaa uutta ketjua tilalle
062802moto_prv.gif

Back