• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zrx 1100, millainen peli,kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nisse78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rexi on useamman ehdotelman jälkeen myös se jolla minun avopuolisoni sanoo haluavansa ajella. Hän on myös mersunaisia (mieluiten S)... kuten minäkin.

btw kävin katsomassa tuota 1100 ja ei sytyttänyt. liikaa räpistelty ja ilmiselvästi räppäysleluna ollut. Keulittu ympäri jne. hölmöilty.

rexi on useamman ehdotelman jälkeen myös se jolla minun avopuolisoni sanoo haluavansa ajella. Hän on myös mersunaisia (mieluiten S)... kuten minäkin.

btw kävin katsomassa tuota 1100 ja ei sytyttänyt. liikaa räpistelty ja ilmiselvästi räppäysleluna ollut. Keulittu ympäri jne. hölmöilty.
Jee!
062802jumpie_prv.gif

Saataisiko sitä sitten vihdoin jo peräti (minun tietääkseni) toinen nais rexiläinen??
062802moto_prv.gif

Kannatetaan!

Minä ainakin tykkään kovasti menopelistä. Olen sillä ajanut  mutkatietä, autobaanaa, kaupungin keskustassa ja täällä kotona soratietä. Siitä hauska vehje että käy vallan mainiosti tuohon kaikkeen. Eikä ainakaan minulla mitkään turhat katteet häiritse.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Jos kevät näyttää hyvältä, niin kyllä näin on. Mutta palaan asiaan kun sellainen löytyy. Toki jos joku haluaa kertoa lisää asiaa ko laitteesta 1100 koossa niin siitä vaan. 1200 löytyykin asiaa paljon enemmän. Myyty enemmän? Nimittäin on sama juttu ruotsissa. Pienempää ei ole niin helppo löytää ja asiaa ei juurikaan ole.

Back