• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZL 600 Eliminator kiikarissa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Hei, olen aloittelija näissä hommissa ja kun olen pyöriin vähän tutustunut, niin tuo "Ellu" vaikuttaisi aika mainiolta pyörältä.
bowdown.gif

Ja Saksastahan se olis tarkotus hakea. Onko muita parempia kanavia pyörän löytämiseen kun mobile.de?
Onko moni käynyt kys. pyörän / pikkusiskon (500) hakemassa, mistä hait?
Kiitos kaunis avusta, Aurinkoista päivää
062802jumpie_prv.gif

Kumpaa, A- vai B-mallia katselet? A on se vanhempi, jota tehtiin ainakin vuonna -86. Tuossa versiossa on enemmän tehoa kuin B-mallissa. B-mallia tehtiin muistaakseni joskus 90-luvun puolivälissä.

Oma eka pyöräni oli '86. Muuten ihan jees, mutta pakoputkiston kanssa oli jatkuvasti ongelmia. Yksi sisäputki katkeili koko ajan, ja sitä korjailtiin sitten milloin milläkin paukkulankavirityksellä. Muuta haittaa ajamisen kanssa ei ollut kuin se, että se piti epämiellyttävää sivuääntä resonoidessaan.

Jos et vielä ole käynyt, niin sivuilla www.eliminator.org on kaikkea nippelitietoa.

Varaosia saa kohtuuhyvin, joten senkään suhteen ei pitäisi olla ongelmia.

autoscout24.de on toinen vaihtoehto pyörän etsinnälle.

Jos olet menossa paikan päälle, niin mp-lehtien pikkuilmoitukset voivat olla aika hyvä hakukanava.

Ehkä se kuitenkin kallistuu tuohon uudempaan Elluun eli vuosimalli -96. Olen juuri selailemassa ellun sivuja ja mahtavia kuvia löytyy..  
buttrock.gif

Noh, itselläni mallia -87 ja voip olla, et se on se parempi vuosimalli.
Moittivat hengettömäksi noita uudempia Eliminaattoreita...Tehojen vähentäminen ei kuulema ole lisännyt alakierrosten vääntöä...joten...
Hampuristahan tuo omakin on haettu...eipä niitä juurikaan Suomessa myynnissä ole.
Lindenin Hannu on aika hyvä kontaksti tuolla Saksassa....sivut nimellä Graulin.com.
Hän voi haeskella sinulle hyvän Eliminaattorin, kun otat yhteyttä...
Mut hyvä valinta...onnittelen onnistuneesta pyörämerkin valinnasta ;)

Ellu saa nyt vähän aikaa odottaa,, ensi kesään sitten.. saapahan rauhassa talven aikaan katsella markkinoita.
confused_orig.gif

Kun tuli laitettua nekin suunnitellut rahan taloon, no onpahan ainakin nyt sitten katos ja varastoja, missä Ellua tulevaisuudessa "asentaa" ja pitää.
biggrin.gif

Juu kyllä nuo on ehkä kuitenkin nuo 80-luvun eliminaattorit vähän makeemman näköisiä..
sport05.gif
Niin ja kyllähän nuo tehotkin ratkaisee..

Sellainen sitten ensikesäksi.

Haaskaa kessää kaikille!  
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif

062802moto_prv.gif

Jaahas... Mun 500 ellu on Suomipyörä.... Sumeko kai toi jonkun erän niitä -80 luvun puolesvälis...

TM:ssä oli koeajo tai joku vastaava nro18/1986 s.140-141 eli jos kiinnostaa niin kipin kapin kirjastoon etsii juttua...

Mä kävin hakee Ellun Jyväskylästä keväällä -04
omg.gif
käy ja kukku vielä
tounge.gif

500 ja 1000 zl.ä on tuotu Suomeen maahantuojan toimesta ihan noin virallisesti pienehköjä eriä.600 ei koskaan, ainakaan minun tietojeni mukaan.
Muutenkin tuo Sumekon maahantuontipolitiikka on ollut ihan liian varovaista.
On paljon hienoja malleja, joita nyt pitää metsästää muualta.Suomeen niitä ei ole koskaan tuotu.

Onkos muuten täällä foorumilla kellään n. 1985 vuoden ZL900 Eliminaattoria..? Olen moiseen ihastunut jo vuosia sitten, ja aina on mielessä et moista pitäis päästä kokeilemaan. Taitaa vaan olla todella harvinainen Suomessa..?

Morienzo,

Meitsin entinen ZL1000, -87 on myynnissä Turun SGN Bikes Oy:ssä. Ainut pyörä jota olen ikävöinyt jälkikäteen. Hakisin takaisin ja taltioisin jos vaan olis tilillä pitoa
confused_orig.gif

Back