Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä ainakaan omassani ole moista huomannut.Onko näissä normaalia että 2000-3000 kierroksen välillä moottori "humputtaa" vähän kuin kävisi epätasaisesti.
75e maksaa kuristussarja. Postimerkin puolikkaan kokonen pellinpala ja yks ruuvi. Tulee sinne ruiskun keskelle kiinni. Laitoin ite kiinni ja käytin konttorilla osittain purettuna.Miljoona kertaa varmasti kysytty, mutta en osaa hakuakaan käyttää.
Eli minkäs verran pelin kuristaminen mahtaa velottaa? Oma kurisarja varmaan löytyy? Helppokin poistaa?
Mulla on keväästä asti nyt n.2000km:n ajan ollu nuo normi Diablot ja olen kyllä ollu tyytyväinen.Jaahas, alkaa takafillari olemaan sen verran sliksi, että täytynee alkaa harkitsemaan uuden hankkimista.
Olisiko jotain suosituksia mikä olisi hyvä perusrengas Zetoriin. Ei tarvitsisi olla mikään superkova isältä pojalle kestävä.
Samoin jos olisi suositella jotain hyviä verkkokauppoja mistä tilailla. Käsittääkseni ulkomailta tilaamalla kuitenkin saa melkolailla halvemmalla kuin Suomesta.
Kiitokset vinkistä!Mulla on keväästä asti nyt n.2000km:n ajan ollu nuo normi Diablot ja olen kyllä ollu tyytyväinen.
Ainakin paremmat ne on kuin nuo ensiasennus Dunlopit,ja kulutuskestävyyttäkin tuntuis olevan.
149 puntaa+pk:t briteistä:
http://www.busters-accessories.co.uk/product....Pirelli
Voi Prkl! just eilen tallia tyhjentäessä heitin peilit roskiin kun aattelin ettei niillä mitään tee ja äsken singahdin dyykkaamaan mutta tottakai roskis oli tyhjennettyMoro!
Olisiko jollakin myytävänä -04vm orggis peilit? Kävi huono säkä ja pyörästä naksahti kaasukahvan puoleinen poikki. Tarvitsen vain yhden mutta voin ottaa molemmat.
No voihan nenäVoi Prkl! just eilen tallia tyhjentäessä heitin peilit roskiin kun aattelin ettei niillä mitään tee ja äsken singahdin dyykkaamaan mutta tottakai roskis oli tyhjennettyMoro!
Olisiko jollakin myytävänä -04vm orggis peilit? Kävi huono säkä ja pyörästä naksahti kaasukahvan puoleinen poikki. Tarvitsen vain yhden mutta voin ottaa molemmat.![]()
Löytyy kyllä ja ei maksa paljoa 15 egee ja postit päälle laita miulle sähköpostil minne laitetaan ni ens viikon alus o jo siul.Moro!
Olisiko jollakin myytävänä -04vm orggis peilit? Kävi huono säkä ja pyörästä naksahti kaasukahvan puoleinen poikki. Tarvitsen vain yhden mutta voin ottaa molemmat.
Ei, menisi varmaan 200:nenkin vielä. 2007 vm. se väli on paljo pienempi nippanappa 190 menee noin haarukka/ketjulinjaa katsoen...kukaan tuikannu 190 rengasta taakse? hinkkaako ketju?