Jos teet homman putket paikallaan ja etupyörä maassa, niin älä avaa molempia iskarien "korkkeja" kerralla..Mitenkäs noi keulan jouset vaihdetaan? Yksinkertainen juttu ilmeisestikin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos teet homman putket paikallaan ja etupyörä maassa, niin älä avaa molempia iskarien "korkkeja" kerralla..Mitenkäs noi keulan jouset vaihdetaan? Yksinkertainen juttu ilmeisestikin..
Mulla on nyt Hondan GN4 koneessa, muistaakseni 15W-jotain...laita sinne jotaan 10-40 joka täyttää kriteerit.. waikka kastroolin keepeeässää... tai honda Gn 4
mul on kanssa tota GN4:sta. Bikeworld sanoi että laittavat sitä jos käyn siellä vaihtamassa öljyt, ni ostin sitten sitä ja hyvin toimii, ei ole takkuillu vaihteet.Mulla on nyt Hondan GN4 koneessa, muistaakseni 15W-jotain...
Piti vaihtaa öljyt ennen ratapäivää ja muuta ei ollut käsillä. Hyvin toimi, tai siis vaihteet pelasi hyvin.
Mutta nyt vaihteet on takuneet vähän kylmänä liikkeellelähtiessä ja vapaa on hankala löytää. En ole varma johtuuko siitä että vaihdevipu alkaa taas jumitella (jumittaa aina kun pyörä seisoo vähän pidempään) vai vai johtuuko öljystä. Lämpöisenä pelaa ok.
Itse vaihdan nyt kunnon öljyt seisontaan ja eihän niitä sitten tartte keväällä vaihtaa.
Jees, mulla ois ittellä kans ainaki noi kaatumatatit hakusessa. Tietysti kaikkia päähänpistoja sitä tulee talvella mieleen ja hetken mielijohteesta ostettua vaikka mitä.Talven aikana hankittavien listalla:
-slipari (LeoVincen Evo2 tuntuu tällähetkellä parhaalta vaihtoehdolta)
-ducktail (Varmaanki Kawasakin omaa valmistetta)
-kaatumatatit (Mistä ootta hankkinu / paljo kustansi?)
-rodamotolta enskesäksi renkaat (etunakki ja pari takasta)
Ihanan kallista. Toivottavasti etes seokset pysyy kurissa niin ei vararikko ole edessä powercommanderin muodossa.