Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vilkkujen vaihtoon kuluu joku tunti. mut mulla noissa led vilkuissa piti vahtaa vastukset.Ostin hetki sitten Allrightistä Drop-ledivilkut ja nyt pitäisi saada ne kiinni Zetaan. Kuinka kauan moinen operaatio kestää? Kysyn lähinnä siksi, että aion pyytää jotakuta ammattilaista tekemään vaihdon, muuten mulla ei oo vilkut tänä kesänä paikoillaan.
Saa myös antaa vinkkejä mistä kandeisi homman teettää.![]()
Ongelmaksi on muodostumassa se, että jo pari huoltoliikettä on sanonut, että eivät pysty arvioimaan kauanko kestää, eivät lähde tekemään kun voi tulla vastuksien kanssa ongelmia jne. Argh.vilkkujen vaihtoon kuluu joku tunti. mut mulla noissa led vilkuissa piti vahtaa vastukset.
pikkuhiljaa.. alat purkamaan perää.. siitä se luonnistuu, jopa minä selwisin tuosta kilpitellinki vilkku tuuninki operaatiosta, ja kuulun ihmistyyppiin joka ei voi syödä purukumia yhtä aikaan kun kävelee.Ongelmaksi on muodostumassa se, että jo pari huoltoliikettä on sanonut, että eivät pysty arvioimaan kauanko kestää, eivät lähde tekemään kun voi tulla vastuksien kanssa ongelmia jne. Argh.vilkkujen vaihtoon kuluu joku tunti. mut mulla noissa led vilkuissa piti vahtaa vastukset.
Kohta pyydän .org!:in myyntipalstalla osaavien yksityishenkilöiden tarjouksia, prkle. Jos olisi paremmat tilat käytössä, niin kai sitä olisi uskaltanut talvella/keväällä itse yrittää - nyt kun haluaisi ajaa Zetan huoltoliikkeeseen ja maksaa duunista niin jampat empii. Hö.
Jep, se mikä rämisee on peilin taustaan liimattu paino. Lämmittää hiukan peililasin kehyksiä ni saa avattua kohtuullisen helposti. Vahvemmat liimat väliin. Mul on uus takaiskari takuuseenItellä on myöskin -04 zeta, ollut uudesta asti ja nyt mittarissa about toi sama eli reilu 20tkm. Toisen peilin vaihdatin takuuseen kun alkoi pitää ihme meteliä (sisäosat irtosi jotenkin) - muuten on ollut täysin "viaton". Ei edes takaiskarin yläpää oo ruostunu kuten toisilla kuuluu tapahtuvan. Sumeko on noitakin vaihtanu takuuseen.
Muistaa vaan normaalien huoltojen lisäksi ketjut säännöllisesti rasvailla ja "alkukäyrän" mutterit silloin tällöin kiristellä - niin muuten Z on vain kovaa ajoa vailla ;-)
Voin kokemuksella suositella...