Laitetaan tännekkin. Eli hakusessa Z:n orkkis vaimennin. Halvalla. Vinkkejä otetaan vastaan tai saa tarjota tuomo.peltonen@gmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt ole varma kumpia peileja tarkoitat, mulla on ollut kahdet eri peilit. Mutta ne molemmat on www.louis.de ostettu.Hei Zpete, onks noi sun peilit Allrightista? kuva 41?
Lähtihän se ruuvi siitä DB-killeristä irti. Piti vaan käyttää isompia pihtejäJohan on kumma kun rupeevat putkissa vaikeuttamaan sen oikeeseen ajokuntoon laittoa!!![]()
Itte oon kans miettiny tota Leon carbonia...mutta ku toi Devil ois kans aika kiinnostava. saas nähä.
Se on normaali korkeudella. Tilasin sen craft24 nimisestä puljusta. Hinta carbon pöntölle oli 369,00 (339,00 + 30,00 kuljetus). Nettikaupassa kielenä on saksa, mutta uskoisin että tilaus onnistuu myös lähettämällä mailia englanniksi. Kyselin tilauksesta englanniksi ja näytti Saksanpojilla olevan kieli hallussa. Summa maksettiin firman tilille ja putki tuli 2 viikon kuluessa kotiovelle. Joo laitan kommenttia heti kun Oulussa sulaa lumetOnkos toi sun slipari high vai normaalia korkeutta? paljon makso ja mistä tilasit? Pistäppä kokemuksia ku oot päässy ajeleen, notta lämpeekö pönttö paljon ja tietty miten äänet toimii...
Tuupakan BW:ssä. Ei ollut muuta tehty .kun huolellinen sisäänajo.Missä penkissä kävit ja ootko tehnyt muuta kuin vaihtanut sliparin?Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.
Ja mitähän mahtais tuupakan rulla antaa orggis putkella vakiopyörästä? Kukaan käynyt,kuullut,nähnyt etc.Tuupakan BW:ssä. Ei ollut muuta tehty .kun huolellinen sisäänajo.
Terse.Hei Jhayrin1!! Saitko jostain mitat tohon huoltopukkiin? kattelin et kyselit tos aikasemmin niitä. Mulla kans on faija duunaamas mulle sellasta pukkia ja pyörä vielä matkalla tehtaalta, joten mittoja tarvittais ( takaswingin korkeus ja leveys nostokohdasta) jos joku jaksais mitata. KIITZ!
http://www.akrapovic-exhaust.com/main/catalog/products-catalog.htm eli tuo ja sieltä z750 ja sp.Perhana petrif ku sä oot sian myymässä just sellasta, mitä oon ostamassa. ensin pyörää ja nyt sliparia. Pyörä oli väärän värinen ja nyt slipari väärällä pinnalla. Oon just miettimässä sliparia ja sen pitäis olla ehdottomasti Carbon. PRKL. Muuten ois taas varmaan saatu kaupat aikasiks. Taitaa ostaa LeoVincen...
Jos nyt kuitenkin vielä mietin, niin onks toi orkkiskorkeuteen vai high malli?