• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
löytyy vakio pönttö -04 kavasta, 1000km ollu kiinni ,virheetön ... tötterö majailee jämsässä
100€
0405205267

Hei Zpete, onks noi sun peilit Allrightista? kuva 41? Ajattelin vaan ku oon itte vaihtamas tohon noit peilejä ja noi sulla olevat näyttää kyl saaterin siisteiltä. Meneekö noi yleispeilit ihan heittämällä noihin orkkismutskuihin vai tarviiko adapteria?

Hei Jhayrin1!! Saitko jostain mitat tohon huoltopukkiin? kattelin et kyselit tos aikasemmin niitä. Mulla kans on faija duunaamas mulle sellasta pukkia ja pyörä vielä matkalla tehtaalta, joten mittoja tarvittais ( takaswingin korkeus ja leveys nostokohdasta) jos joku jaksais mitata. KIITZ!

Hei Zpete, onks noi sun peilit Allrightista? kuva 41?
En nyt ole varma kumpia peileja tarkoitat, mulla on ollut kahdet eri peilit. Mutta ne molemmat on www.louis.de ostettu.
Ne kulmikkaat oli huonot, ne saadettavat varret ei pysyneet paikallaan. vaihdoin ne pois kesken saksan reissun pois viimekesana.
PS. kirjoittelen tata Itavallan alpeilta. eilen oli 22°c ja mopoja tuli vastaan koko ajan... vahan polttelee paasta taas asfaltille ajamaan...

mä ostin zetaan peilit oolraitista ,niiden mukana tuli ainakin tarvittavat adapterit, oli monen laisia mukana ,ainakin niissä mitkä ostin...

Tuli postissa leovincen carbon pönttö. Siinä on DB-killeri paikallaan. DB-killerin kiinnitysruuvi on viistottu niin ettei avaaminen oikein onnistu ruuvimeisselillä. Vain kiristäminen onnistuu. Kokeilin myös avata ruuvia pihdeillä. Ei se perhana lähtenyt auki niilläkään. Onko kellään vinkkejä tuon ruuvin aukaisuun? Pitäskö ostaa lukittavat pihdit?
withstupid.gif

Johan on kumma kun rupeevat putkissa vaikeuttamaan sen oikeeseen ajokuntoon laittoa!!
mad.gif

Itte oon kans miettiny tota Leon carbonia...mutta ku toi Devil ois kans aika kiinnostava. saas nähä.

btw, jos joltain puuttuu pikku-zetan manuska, niin multa saa puoli-ilmaseks..tai voin vaihtaa 03/04 636 kawan manuaaliin suorilta..

Onkos toi sun slipari high vai normaalia korkeutta? paljon makso ja mistä tilasit? Pistäppä kokemuksia ku oot päässy ajeleen, notta lämpeekö pönttö paljon ja tietty miten äänet toimii...

Onkos toi sun slipari high vai normaalia korkeutta? paljon makso ja mistä tilasit? Pistäppä kokemuksia ku oot päässy ajeleen, notta lämpeekö pönttö paljon ja tietty miten äänet toimii...
Se on normaali korkeudella. Tilasin sen craft24 nimisestä puljusta. Hinta carbon pöntölle oli 369,00 (339,00 + 30,00 kuljetus). Nettikaupassa kielenä on saksa, mutta uskoisin että tilaus onnistuu myös lähettämällä mailia englanniksi. Kyselin tilauksesta englanniksi ja näytti Saksanpojilla olevan kieli hallussa. Summa maksettiin firman tilille ja putki tuli 2 viikon kuluessa kotiovelle. Joo laitan kommenttia heti kun Oulussa sulaa lumet
biggrin.gif

Eihän sitä malttanut olla käynnistämättä pyörää putken vaihdon jälkeen. Leovince kuulosti tosi hyvältä. Matala bassomainen ääni pienillä kierroksilla joka sitten muuttui kierrosten myötä kunnon karjunnaksi. Naapurit varmaan tykkäs kun lämmittelin mopoa töiden jälkeen.

Huomasin muuten että venttiilikopan tiivisteet oli alkaneet murtua reunoista. Onko muilla ollut tämmöistä ongelmaa? Mitenhän takuu kattaa tuommoiset viat?

Zetassa on ollut jo aika kauan naarmu koneen poskessa. Löytyykö tuota "ruskean" väristä maalia mistään?

Olisikohan nyt kukaan kiinnostunut Akrapovicin sp sliparista titanium ja uusi paketissaan??
Siis z750 ja z750s malleihin.
Hintana 450 euroa.

Hei Jhayrin1!! Saitko jostain mitat tohon huoltopukkiin? kattelin et kyselit tos aikasemmin niitä. Mulla kans on faija duunaamas mulle sellasta pukkia ja pyörä vielä matkalla tehtaalta, joten mittoja tarvittais ( takaswingin korkeus ja leveys nostokohdasta) jos joku jaksais mitata. KIITZ!
Terse.

Joo, on tossa yks tommonen viritelmä odottamassa sovitustaan, mutta mittoja mulla ei siitä haarukasta enää ole tallella. Ja toi nosturi on leveempi kuin se haarukka, koska meinasin, että rullista nostava olis mukavampi...

En tiedä sitten, tässä voi pian vielä pyörä vaihtua, ennenkuin pääsen talliin ton häkkyrän kanssa sovittelemaan...
wink.gif

Perhana petrif ku sä oot sian myymässä just sellasta, mitä oon ostamassa. ensin pyörää ja nyt sliparia. Pyörä oli väärän värinen ja nyt slipari väärällä pinnalla. Oon just miettimässä sliparia ja sen pitäis olla ehdottomasti Carbon. PRKL. Muuten ois taas varmaan saatu kaupat aikasiks. Taitaa ostaa LeoVincen...

Jos nyt kuitenkin vielä mietin, niin onks toi orkkiskorkeuteen vai high malli?

Perhana petrif ku sä oot sian myymässä just sellasta, mitä oon ostamassa. ensin pyörää ja nyt sliparia. Pyörä oli väärän värinen ja nyt slipari väärällä pinnalla. Oon just miettimässä sliparia ja sen pitäis olla ehdottomasti Carbon. PRKL. Muuten ois taas varmaan saatu kaupat aikasiks. Taitaa ostaa LeoVincen...

Jos nyt kuitenkin vielä mietin, niin onks toi orkkiskorkeuteen vai high malli?
http://www.akrapovic-exhaust.com/main/catalog/products-catalog.htm  eli tuo ja sieltä z750 ja sp.
Ja täysian uusi putki. mittausten mukaan akrapovicilla suurimmat tehot saatavilla..huikeat 2-3 hevosvoimaa.

EDIT:En muuten myökään pyörää vaan päätettiin että ajetaan molemmat omillamme.

Back