Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitokset Tuoraja...Toivottavasti Tuono toimivuudeltaan Zetan luokkaa...Toivottavasti ei haittaa vaikkei täysin oikea topic olekaan, mutta samasta mallista ainakin kyse.![]()
-Onkohan siinä järkeä uittaa esim. Saksasta Zeiskaviiskymppistä?
-Jos oikein olen laskenut niin verot olisi öbaut parin tonnin luokkaa (jos joku on lähiaikoina laskenut niin korjatkoon tietämätöntä), onkohan siis näin?
On vain käynyt mielessä että voisi asiaa harkita vakavamminkin kun olisi jonkinlaisia yhteyksiä helpottamaan tuontia..
Ja sry jos tätä on puitu aikaisemminkin...!
![]()
Eipä tuo akrakaan ole "riittävän" E hyväksytty... siinä on E hyväksyntä äänille... Ei päästöilleSinne vaan ja netistä Z:tan kartta sisään. Sit säädettäväksi kun kerkeet. Ei varmasti tule isoja muutoksia enää vaikka penkissä säädättäisitkin sen. Ja tokihan se kannattaa säädättää. p.s. Onko micronin putkessa e-hyväksyntä? Kannattaa varmistaa ennenkuin ostat sillä virkavalta ollu viimekesänä ainakin noiden merkintöjen perään melko haukkana...Sakkojakin paukkunut... e-hyväksytty putki löytyy ainakin acrapovicilta.Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
Mitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.![]()
Taisin itse tilata etujouset ja jarruletkut carpimotolta... Jouset oli muistakseni n. 120 ja jarruletkut (eteen+taakse) vajaan satkunMitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
Pitääpä alkaa katselemaan jahka kerkeää. Rattaat hommasin jo paikalliselta kauppiaalta, renthalilta löytyy ja ens viikolla tulee.Taisin itse tilata etujouset ja jarruletkut carpimotolta... Jouset oli muistakseni n. 120 ja jarruletkut (eteen+taakse) vajaan satkunMitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
EDIT: Tuolta saa niitä 14-eturattaitakin, kannattaa tilata samalla kun Suomesta saatavuus on aina vähän heikkoa.
Kyllä öhlins jouset muuttavat keulaa aika paljon parempaan suuntaan. Se tössähtävä käytös esim. hidastepateissa katoaa. Itse olen kikkaillut myös öljyjen ja shimmien kanssa. Pykälää jäykemmät öljyt ja vähän esijännitystä shimmaamalla lisää niin avot. Maahantuoja öhlinsille on mp-racing Hyvinkäällä. Itse maksoin muistaakseni jousisetistä 110eskoa. Öljy ei paljon maksa ja shimmit teetin sorvarilla hintaan 10e. Hyvinkin ollut hintansa väärti juttu. Niille jotka sanovat että keula on vanhanaikainen on todettava että sitä se onkin,mutta on niistä ennenvanhaan saatu kilpakäyttöönkin huippuja. Se vaatii vaan työtä ja viitseliäisyyttä. Olisihan se mukavampi käännellä tietysti paria ruuvia ja ajaa vaan testiä välissä...mutta halvastakin versiosta saa kohtuu hyvän kun jaksaa kikkailla. Toki hyöty katuajoon on marginaalinen vrt. dirt touhu mutta aina on kiva kehittää laitteitaEdit: Onko noilla jousilla huomattava vaikutus sitten tohon keulaan?
juu kokemusta onOstin Zetaan Leovince sliparinNoise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit
ja kylä raikaa
Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?![]()
Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.Ostin Zetaan Leovince sliparinNoise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit
ja kylä raikaa
Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?![]()
Missä penkissä kävit ja ootko tehnyt muuta kuin vaihtanut sliparin?Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.
Tuota semmosta oisin kyselly että paljonko porukoilla hörppää pikku zeta satasella? Ei siinä että sillä hirveesti ois väliä, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ku tänää meen sellasen vehkeen tilaamaan.
Kiitos ja anteeks![]()