Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhennetty LeoVince killerillä näytti just sen 99 kun mittaus tapahtui n. metrin päästä, mun mielestä "huitaisemalla"... aiemmin ilman killeriä 104dB. Motoparkin 97:ään ei pääse moni edes killerin kanssa.joo mä meinasinkin ilman killeriä ja oma pönttö kun on kaikki 30cm pitk nin siihen ei oikein tuo killerikään enää auta..![]()
oma näytti 4000 108 db... ja mittaushan virallisesti tapahtuu ilmeisesti 4500 kierroksella.. ei jaksa tähän hätään alkaa vääntämään sliparia ja miettimään josko se vaimentais tarpeeks.. heittää to orkkiksen kiinni ni sehän on siinä..Lyhennetty LeoVince killerillä näytti just sen 99 kun mittaus tapahtui n. metrin päästä, mun mielestä "huitaisemalla"... aiemmin ilman killeriä 104dB. Motoparkin 97:ään ei pääse moni edes killerin kanssa.joo mä meinasinkin ilman killeriä ja oma pönttö kun on kaikki 30cm pitk nin siihen ei oikein tuo killerikään enää auta..![]()
ite olen myös tulossa 2.7 apparalle ja alastaron keikat on vielä vähän auki.. mutta ainakin myös 7.7 apparalle liputtamaan..Ei tohon mun pönttöön vissiin mee killeriä, tai menis jos askartelis. Taidan laittaa orkkiksen, niin ei tule yllätyksiä.
Huomenna ma 2.7 ja sitten Pe ja La olis apparalla ajelua. Ti ja Ke meneekin sitten Alastarolla. Loma!!!![]()
Tota en ihan usko, ellei sulta puutu koko slipari tai mittaus on tehty ihan väärin...oma näytti 4000 108 db... ja mittaushan virallisesti tapahtuu ilmeisesti 4500 kierroksella.. ei jaksa tähän hätään alkaa vääntämään sliparia ja miettimään josko se vaimentais tarpeeks.. heittää to orkkiksen kiinni ni sehän on siinä..
siis toi lukema on ilman killeriä ja ei ole millään virallisella db mittarilla tehty.. eli siis killerillä voi olla et tuokin hiljenis tarpeeksi mutta en viitsi alkaa ottaa riskiä ja killeriäkään ei ole tuohon putkeen nyt käsillä..Tota en ihan usko, ellei sulta puutu koko slipari tai mittaus on tehty ihan väärin...oma näytti 4000 108 db... ja mittaushan virallisesti tapahtuu ilmeisesti 4500 kierroksella.. ei jaksa tähän hätään alkaa vääntämään sliparia ja miettimään josko se vaimentais tarpeeks.. heittää to orkkiksen kiinni ni sehän on siinä..
Nimittäin nuo mun kertomat lukemat on mitattu Motoparkissa, heidän mittarilla, 7000rpm niin kuin 750cc rivi-4 mitataan.
Ei käy, tai ainakaan en löytänyt yhtään sarjoja jotka kävis ristiin. Zetassa se kiinnitys runkoon on sen verran erilainen.onko kukaan tarkemmin tutkinut oisko zetassa samanlainen jalkatappien kiinnitys kuin ninjassa? ois paljon enemmän noita siirtosarja mahdollisuuksia siinä vaiheessa..
seisontatukea? sitä en vieläsentään saanu asfalttiin asti.. sitä täytyy miettiä sit jos se alkaa ottaa kiinni.. eiköhän siihen mene vielä hetki..=)Ei käy, tai ainakaan en löytänyt yhtään sarjoja jotka kävis ristiin. Zetassa se kiinnitys runkoon on sen verran erilainen.onko kukaan tarkemmin tutkinut oisko zetassa samanlainen jalkatappien kiinnitys kuin ninjassa? ois paljon enemmän noita siirtosarja mahdollisuuksia siinä vaiheessa..
Meinasin viime kesänä ostaa, halvin ei-säädettävä sarja tais olla 170,-. Mutta kun ei niistä hirveesti ole hyötyä, muutkin romut alkaa otta kiinni tonttiin...
Lopulta säädin vain vaihdetappia ylöspäinja kuluttelin niitä jalkatappeja (kuva).
Niin ja ennen tuota piti jo muokata seisontatuka niin että se kääntyy ylemmäs.
Mitattiin just äsken SML:n sääntöjen mukaan puolen metrin päästä 45 asteen kulmassa 7000 kierroksella. Näin ilmeisesti Motoparkissakin mitataan melutasot. Mulla on lyhennetty LeoVince ja killerin kanssa se antoi 101 dB. Ilman killeriä 106 dB. Taitaa olla siis turha yrittää parkkiin ajamaan. Ei auta kuin laittaa orkkis paikoilleen.Lyhennetty LeoVince killerillä näytti just sen 99 kun mittaus tapahtui n. metrin päästä, mun mielestä "huitaisemalla"... aiemmin ilman killeriä 104dB. Motoparkin 97:ään ei pääse moni edes killerin kanssa.joo mä meinasinkin ilman killeriä ja oma pönttö kun on kaikki 30cm pitk nin siihen ei oikein tuo killerikään enää auta..![]()
Mitä kuuluu Z750:n 12 000 km huoltoon? (-04)
Onko periaatteessa vain öljynvaihtohuolto?
Vai onko jotain kinkkisempääkin hommassa mukana, ettei DIY:nä onnistu?
Näkeekö tämän vehkeen huolto-ohjelman sisällön muuten jostain, niin ei tarvis kysellä...![]()
Käsittäkseni 24tkm oli sitten jotain isompaa messissä, olikohan venttiilivälykset tjsp.
Takuu meni tuossa juuri umpeen, niin enää ei lämpimikseen jaksaisi viedä merkkihuoltoon.