• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

z750 vaihteen vaihtaminen ilman kytkintä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mammutti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onnistuuko ollenkaan, onko väliä kierrosluvulla? kärsiikö rattaat? miten noin yleisesti nykyaikaisissa pyörissä, voiko tätä harrastaa? ainakin lehtien pyörätesteissä usein mainittu että näin tehdään

thnx

asiaa sen kummemmin tuntematta voisi kuvitella että jos pyörään on kytkin laitettu, se on tarkoitettu käytettäväksi??
baaa.gif

Ylöspäin vaihtuu nätisti varmaan millä tahansa pyörällä... ainakin kierroksilla. Itse vaihdan välillä radalla ylöspäin ilman kytkintä.

sport05.gif
mulla ei vaihdu ylös eikä alas ilman kytkintä,sillä on ns: pitopyörä
meinaan ajaa sillä vielä vuosia.

Kokeillunna oon ja kyllä se vaihtu iha ilosesti ilman nikottelua mutta käytän silti kytkintä, ei mulla niin kiire ole
062802jumpie_prv.gif

Lähes aina ylöspäin ilman kytkintä, siis kiihdyttäessä kun kierrokset korkeella. Joskus alaspäin kans ilman, fiilistelyn vuoksi =) Ainakin 22000km on kestäny..

Ylöspäin voi ainakin vaihtaa ihan huoletta ilman kytkintä kunhan sen tekee oikein. Laiska vaihtaminen kytkimen kanssa (siis niin että antaa kierrosten tippua liikaa) rassaa laatikkoa enemmän..

Back