Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AAMEN!!!Terveisiä suomen päättäjille! VETÄKÄÄ KÄTEEN!!!
Jus sain ixlin tupla sliparit kiinni ja tarvii sanoa että on komeat äänet ja ulkonäkökin miellyttää.Minkäs merkkisiä ja hintaisia tehoputkia teijän zetoistanne löytyy? Ja mistä hankittu?
Pitäisi nyt sitten semmonen saada ku mopo pitää hyttysen ininää tällä hetkelläSuositelkaas jotain hyvää ja edullista, kun oon aika tietämätön näissä asioissa...![]()
Thänks![]()
Pistä kuvaa ihmeessä.Jus sain ixlin tupla sliparit kiinni ja tarvii sanoa että on komeat äänet ja ulkonäkökin miellyttää.Minkäs merkkisiä ja hintaisia tehoputkia teijän zetoistanne löytyy? Ja mistä hankittu?
Pitäisi nyt sitten semmonen saada ku mopo pitää hyttysen ininää tällä hetkelläSuositelkaas jotain hyvää ja edullista, kun oon aika tietämätön näissä asioissa...![]()
Thänks![]()
Aluksi "uhraus" kauhistutti,mutta nyt ei kaduta pätkääkään.
Seuraavaks tars ruuvata pc3 kiinni ja laittaa vpsuodatin .Ai niin tuo kolmen setti maksoi 1000e laitan kuvia,kun kerkiän.
Tosi hieno! juuri tuommoinen, mä tahdon kanssa. vielä bugispoileria ym osaa niin jo on nätti. putkelle täys 10 arvosanaks!
Kävitkö säädättämässä jossain jarrussa??? Vai veditkö "korvakuulolta" kuten kunnon tuning-Tero ainakin??Putki=630e pc3=320e bmc filsu=50e
Sain myös pc:n ja filsun asennettua![]()