• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin pistää uuden topicin tänne. Kuvia ja juttuja kehiin.

Tämän hetkinen tilanne itelläni....kuvia sit myöhemmin lisää...
mopotin.jpg

Ja hieno puoliksi itetehty etupään huoltopukki. Ylä osa tuli Louisilta mut toi alaosa oli loppu joten piti improvisoida.
huoltopukki.jpg

Sorvattu sovite
huoltopukki_2.jpg

Suunnitelmat on jo selvät mut ei niitä täällä kerrota
wink.gif

Kunhan tästä alkuu pääsee nii kai se taas projektin työvaiheen aikana näyttää siltä kuin viime keväänäkin, eri kuorma-auton alle jääneeltä.

kwaakku pilkkeinä

Voisko joku kertoa moni piikkinen ratas on Zetassa takana? Pyörä on sen verran kaukana talviteloilla ettei pääse laskeskelemaan. On käynyt mielessä vaihtaa isompaa ratasta taakse. Onko millasia välityksiä muilla? Entäpä kokemuksia niistä?

Ei muista äkkiseltään mutta selaileppa noita Zetan ketjuja niin sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi...
062802moto_prv.gif

Voisko joku kertoa moni piikkinen ratas on Zetassa takana? Pyörä on sen verran kaukana talviteloilla ettei pääse laskeskelemaan. On käynyt mielessä vaihtaa isompaa ratasta taakse. Onko millasia välityksiä muilla? Entäpä kokemuksia niistä?
15/43
Joo on 15/43. Ja tasajaollista välitystä (esim. 45/15=3) ei sitten kannata laittaa, kuluu ketjut paljon nopeammin loppuun.

Itse löysin vain 45 takarattaan Allrightilta. Vaihdoin sen ja ketjuja sai kiristellä yhä useammin loppukesästä... Yleensä tuo indikoi sitä, että ketjut alkaa lähestyä loppuaan.
Yleensä alkuperäiset ketjut kai pitäis kestää 20-30tkm.

Kyllä ainakin mulle tuli vielä. Kato ettei sulla ole jotain Pop-Up Stopperia päällä. Mulla se esti Firefoxilla lataamisen kokonaan.

Niin ja jostain löytyis vielä vastaava opus uudempaan 636:een niin
bowdown.gif

Joo on 15/43. Ja tasajaollista välitystä (esim. 45/15=3) ei sitten kannata laittaa, kuluu ketjut paljon nopeammin loppuun.

Itse löysin vain 45 takarattaan Allrightilta. Vaihdoin sen ja ketjuja sai kiristellä yhä useammin loppukesästä... Yleensä tuo indikoi sitä, että ketjut alkaa lähestyä loppuaan.
Yleensä alkuperäiset ketjut kai pitäis kestää 20-30tkm.
Mitenkätä sitten 15/46, hornalla tais olla kokemusta siitä..miten toimii?tai siis toimi..kesällä..joskus.. martti servon sanoin; HEJ HEJ!

Back