• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

z750 kaadettu

idea3.gif

perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin
veryangry.gif

vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.

siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä
veryangry.gif
.V...u.

perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin
veryangry.gif

vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.

siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä
veryangry.gif
.V...u.
otappa kuule kuukkelista kuvahaku ja kirjota siihen kawasaki z750!!!
tuu sit sanoo ajanko mä muoviluodilla!!! mä luulen ettäsun daavitsonissa on enemmän muovia ku mun zetassa

kaikennäköstä hiihtäjää täälläkin liikkuu
baaa.gif

On näköjään enemmänkin tällästä liikkellä. Itelle kävi niin että sisko pisti pyörän lunariin. Tosin sopii mulle. Ei tarvi nähdä vaivaa ja myydä pois isomman tieltä
biggrin.gif

Viime kesänä kun käytin Busaa paikoiltaan kyljellään tuli laskeskeltua missä vaiheessa kaskoa kannattaa käyttää (omavastuut + bonuksien menetykset huomioiden). Oman pyörän kohdalla lopputulokseksi tuli jotain 500-1000 euron väliltä. Eli jos vahinko menee tuon alle niin sitten omasta pussista. Toisinsanoen tuo täyskasko on käytännössä vain täystuhon varalta olemassa...

veryangry.gif
.V...u.
Puristaako pipo päätä?

Tässä on Z750 kuva:
z750b.jpg

Onko tämä nyt sitten muoviluoti?
tounge.gif

veryangry.gif
.V...u.
pftroest.gif

veryangry.gif
.V...u.
On se niin epäreilua että kaikki pikku mokat nostavat juuri sun vakuutuksesi hintaa. Jos se o ni vittumaista maksella muitten mokia ja sulle ei koskaan tapahdu mitään ni aja ilman vakuutuksia kuten moni muukin.

Vaikka Z750 ei omasta mielestäni kauhee muoviluoti olekaan, niin kyl ihan oikeestakin muoviluodista saa koneen posken lommolle ilman et katteet menee paskaks, vaatii vaan vähän reenii... Ja taas sun harrastuksen kustannukset nousee!

veryangry.gif
.V...u.
Puristaako pipo päätä?

Tässä on Z750 kuva:
z750b.jpg

Onko tämä nyt sitten muoviluoti?
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif