Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin![]()
vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.
siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
eikä mun kaskossa... kun on rahotusyhtiön kaskoMeinasin lähinnä sitä et nyt ei mee ainakaan kaskon bonarit. Ainakaan mun kotivakuutuksessa ei o bonuksii...Mutta omavastuu se on siinäkin maksettavana => tuollaisessa vahingossa aika pieneksi sitten lopulta jää se vak.yhtiön maksuosuus. Tosin säästöähän se on jo eurokin![]()
![]()
otappa kuule kuukkelista kuvahaku ja kirjota siihen kawasaki z750!!!Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin![]()
vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.
siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä.V...u.![]()
Puristaako pipo päätä?Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
Ajelet muoviluodilla.En todellakaan halua maksella toisen tyyppisellä ja kokoisella pyörällä tolla periaatteella maksatettuja vahinkoja omassa vuosittaisessa vakuurusmaksussa.
Rupeen hakeen ulkomaista vakuuttajaa ihan vakavissani, koska nämä Suomen vakuutusyhtiöt on todella syvältä.V...u.![]()
Se kommenttihan tuli HD-mieheltä. Niillehän Massey-Fergusonitkin ovat ylinopeita hightech-kulkuneuvoja.Puristaako pipo päätä? Onko tämä nyt sitten muoviluoti?![]()
Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
On se niin epäreilua että kaikki pikku mokat nostavat juuri sun vakuutuksesi hintaa. Jos se o ni vittumaista maksella muitten mokia ja sulle ei koskaan tapahdu mitään ni aja ilman vakuutuksia kuten moni muukin.Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
Puristaako pipo päätä?Jos pyörä kaatuu paikallaan, niin ymmärrän että peili ja kahvakin voi rikkoontua. Mutta moottorin poski paikalla kaatumisesta?? Ensin menee kate ja vasta sitten moottorin poski naarmuille.
Tässä on Z750 kuva:
![]()
Onko tämä nyt sitten muoviluoti?![]()