Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löyty näppärästi taulukko.. Pitäs tutkia ennen kuin kysyyMitkä tulpat ostitte? Ei oikeen oo hallussa noi AllRightin lyhenteet..
Kuppi lähtee aika kivasti esim. venttiilien käsihionnassa käytetyn imukuppi tutin kanssa.Ja sitten kysymys: Säätöpalat ilmeisesti on kupin alla. Lähteekö ne kupit ylös ihan vaan nostamalla kun nokka on pois? Ei kai Zetassa tartte mitään erikoistyökaluja?
Huoltomanaalissakaan ei tainnut olla tarkkoja ohjeita miten se säätö suoritetaan? Vain ohjeet välysten mittaamiseen ja sitten venttiilien purku/kasaukseen.
Kannattaa kysyä paikalliselta korjaamolta: Jotkut paikat vaihtaa niitä pientä korvausta vastaan. Ja ilmeisesti ainakin Yamahoissa käytetään samoja paloja joten ei tartte olla Kawa-merkkihuolto...Oletuksena vois veikata, ettei paikalla olevat säätöpalat kuitenkaan riitä, ni mistä kannattais hommata lisää? Hanski750 ja zpete?
Itse säädin just zx7r venat. Kannattaa merkata nokat ketjuun ja ketju alapäästä ohjuriin maalitussilla. Helpottaa kummasti. Seiskassa oli vaikea saada nokat takaisin paikalleen muutenkin.j0el: Oliko sulla vaikeukisa saada ajoitusmerkkejä kohdalleen? Mulla nimittäin oli. Kirjan mukaan ne ajoitusmerkit tulee silleen että se merkki on ketjuun nähden kahden ketjun "sivulaatan" välissä ja niittejä/tappeja tulee 30 kpl merkkien väliin. Eli siis ratasta pitää tavallaan siirtää aina kaksi niittiä jotta merkki tulee sivulaattojen väliin eikä laatan kohdalle...
Mulla kun ajoitusmerkki alhaalta oli kohdallaan ja pakopuolelta ketju tiukalla, niin merkkejä ei saanut kohdalleen. Piti valita laittaako merkit yhen niitin verran aikaiselle vai myöhemmälle.
Ne merkit olis ollut just kohdallaan, jos olisi laittanut ne merkit ketjuun nähden niin, että merkki tulee ketjun sivulaatan keskelle. Siis toisin kuin se kirja näyttää. Ja imunokan pyörästä (rattaiden kulumisesta) näki, että ainakaan imunokka ei ole ollut sillä tavalla.
Nyt nokat on sitten kohdallaan tai kaksi niittiä liikaa "vastapäivään" eli myöhäisellä? Vasta viikonlopuna ehtii kasaamaan loput ja pääsee kokeilemaan käyntiä. Kylläpurkaa uudestaan jos ne on pielessä...![]()
Joo, purkaessa mietin sitä hetken... mutta ei ollut käsillä just mitään siinä. Ajattelin sitten, että onhan siinä ne merkit ja kirjassa varmaan hyvät ohjeet. Ja vi*ut...Kannattaa merkata nokat ketjuun ja ketju alapäästä ohjuriin maalitussilla. Helpottaa kummasti. Seiskassa oli vaikea saada nokat takaisin paikalleen muutenkin.
Kallista, nojaa..kurkkaappa ducatin 10000km hintojaKuinka paljon tuli teillä maksamaan 1000km huolto? Minulla on se keskiviikkona ja 80e + litkut + suodattimet tulee maksamaan. Kova on hinta, itse tekisin mutta takuun pitää säilyä.
Onko pyörä välttämättä huollettava Kawasaki-huollossa? Eikö kelpaa joku muu esim. Honda-huolto?
Missäs meinasit huollattaa? oliko pitkäkin jono, ennen ku sait ajan. Oon itte menossa hakemaan lauantaina uuden zetan liikkeestä tuskallisten odotusten jälkeen ja tietysti toi eka huolto jo siintää mielessä.Kuinka paljon tuli teillä maksamaan 1000km huolto? Minulla on se keskiviikkona ja 80e + litkut + suodattimet tulee maksamaan. Kova on hinta, itse tekisin mutta takuun pitää säilyä.
Onko pyörä välttämättä huollettava Kawasaki-huollossa? Eikö kelpaa joku muu esim. Honda-huolto?
Jokiniemellä Seinäjoella on huoltoni. Sain punnerrettua ajan ensi viikolle, muuten olisi mennyt sitä seuraavalle. KuvaMP:llä Jyväskylässä on 3 viikon jonot. Kannattaa sopia se huolto mahdollisimman pian.Missäs meinasit huollattaa? oliko pitkäkin jono, ennen ku sait ajan. Oon itte menossa hakemaan lauantaina uuden zetan liikkeestä tuskallisten odotusten jälkeen ja tietysti toi eka huolto jo siintää mielessä.Kuinka paljon tuli teillä maksamaan 1000km huolto? Minulla on se keskiviikkona ja 80e + litkut + suodattimet tulee maksamaan. Kova on hinta, itse tekisin mutta takuun pitää säilyä.
Muutki saa laittaa vinkkiä, missä ootte zetojanne huoltanu.![]()
Edessä 2.5 ja takana 2.9 bar.Kertokaas joku mitkä kuuluu olla zetan rengaspaineet? Toki löytyy ohjekirjasta mutta kun sitä kirjaa ei tässä lähistöllä nyt ole.
Kaytan seuraavaa konstia kun nokkia joutuu siirtaan palojen vaihtoa varten: Nokkapyoran reiasta nippuside ja ketjun paalta ympari, ei paase ajotukset muuttuun. Sitte tietty kannattaa muistaa ottaa ne pois ennenku alkaa pyorittelemaan..Joo, purkaessa mietin sitä hetken... mutta ei ollut käsillä just mitään siinä. Ajattelin sitten, että onhan siinä ne merkit ja kirjassa varmaan hyvät ohjeet. Ja vi*ut...Kannattaa merkata nokat ketjuun ja ketju alapäästä ohjuriin maalitussilla. Helpottaa kummasti. Seiskassa oli vaikea saada nokat takaisin paikalleen muutenkin.![]()
No tää taas kuuluu näihin hommiin, että eka kerta ottaa koville mutta jatkossa homma on taas paljon helpompi...
ööh, ei. Merkattiin akselien paikka ketjuun raapustamalla ja nokat pois. Ei päästetty ketjua valahtamaan alas missään vaiheessa, vaan se oli piukkana ku kiilattiin kakkosnelosen pätkillä ylös.j0el: Oliko sulla vaikeukisa saada ajoitusmerkkejä kohdalleen? Mulla nimittäin oli. Kirjan mukaan ne ajoitusmerkit tulee silleen että se merkki on ketjuun nähden kahden ketjun "sivulaatan" välissä ja niittejä/tappeja tulee 30 kpl merkkien väliin. Eli siis ratasta pitää tavallaan siirtää aina kaksi niittiä jotta merkki tulee sivulaattojen väliin eikä laatan kohdalle...
Mulla kun ajoitusmerkki alhaalta oli kohdallaan ja pakopuolelta ketju tiukalla, niin merkkejä ei saanut kohdalleen. Piti valita laittaako merkit yhen niitin verran aikaiselle vai myöhemmälle.
Ne merkit olis ollut just kohdallaan, jos olisi laittanut ne merkit ketjuun nähden niin, että merkki tulee ketjun sivulaatan keskelle. Siis toisin kuin se kirja näyttää. Ja imunokan pyörästä (rattaiden kulumisesta) näki, että ainakaan imunokka ei ole ollut sillä tavalla.
Nyt nokat on sitten kohdallaan tai kaksi niittiä liikaa "vastapäivään" eli myöhäisellä? Vasta viikonlopuna ehtii kasaamaan loput ja pääsee kokeilemaan käyntiä. Kylläpurkaa uudestaan jos ne on pielessä...![]()