• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 '07-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin ostaa tuollaisen SC-Projectin Short Oval sliparin. Onko jollain käytännön kokemusta kyseisestä tuotteesta? Siis onko hyvät äänet?
mulla on luultavasti suomen ainoo tällä hetkellä hyvin sopii ainakin omaan 07 vuoden malliin äänistä ei tietoo kun tankki tuli vasta pajalta ja bensoja en ajatellu laittaa ennen maalausta tankkii mutta aika lyhyt änkkä ja suoraa putkea on niin kyl uskoisin että ääntä löytyy vanhassakin z:;tassa ol lyhennetty änkkä huonoilla villoilla oikeestaan puolet puuttu villoista niin ei se siltikään ollu liika äänekäs ei ainakaan omaan makuun ja aina sen db killerin saa laitettuu putkeen

Ajattelin ostaa tuollaisen SC-Projectin Short Oval sliparin. Onko jollain käytännön kokemusta kyseisestä tuotteesta? Siis onko hyvät äänet?
mulla on luultavasti suomen ainoo tällä hetkellä hyvin sopii ainakin omaan 07 vuoden malliin äänistä ei tietoo kun tankki tuli vasta pajalta ja bensoja en ajatellu laittaa ennen maalausta tankkii mutta aika lyhyt änkkä ja suoraa putkea on niin kyl uskoisin että ääntä löytyy vanhassakin z:;tassa ol lyhennetty änkkä huonoilla villoilla oikeestaan puolet puuttu villoista niin ei se siltikään ollu liika äänekäs ei ainakaan omaan makuun ja aina sen db killerin saa laitettuu putkeen
Kerrotko kun olet saanat pyöräsi käyntiin että miltä se kuulostaa. Ja minkä verran putkelle tuli hintaa kokonaisuudessaan?

Kerrotko kun olet saanat pyöräsi käyntiin että miltä se kuulostaa. Ja minkä verran putkelle tuli hintaa kokonaisuudessaan?
no käynnistys menee kyl loppu talveen mut kaipa sitä joku päivä pitäis kokeilla ilman tankkii miltä se kuulostaa . tuli maksaa 365e kaikkineen kuluineen 25e oli postikulut

tuli laitettua xenonit keulille ja mieleen tuli, että tietääkö kukaan onko 2007:n zetan umpio hyväksytty myös xenoneille. valokuviossa ei ole paljon muutosta (ei juuri ollenkaan)  Eli onko mahdollista saada leimaan. Vai kiusaako poliisit ollenkaan tehokkaampien valojen takia
smile_org.gif
Mistäs tuollaisia xenoneita sais? Kiinnostais kans laittaa...
xenonkaupasta tilasin myös. otin myös jatkopiuhat, että saan vedettyä penkin alle runkoa pitkin. ahdasta on keulassa ja tankin alla kolisee ballasti ikävästi.

tuli laitettua xenonit keulille ja mieleen tuli, että tietääkö kukaan onko 2007:n zetan umpio hyväksytty myös xenoneille. valokuviossa ei ole paljon muutosta (ei juuri ollenkaan)  Eli onko mahdollista saada leimaan. Vai kiusaako poliisit ollenkaan tehokkaampien valojen takia
smile_org.gif
Mistäs tuollaisia xenoneita sais? Kiinnostais kans laittaa...
xenonkaupasta tilasin myös. otin myös jatkopiuhat, että saan vedettyä penkin alle runkoa pitkin. ahdasta on keulassa ja tankin alla kolisee ballasti ikävästi.
juu mulla myös nykyisin penkin alla ja sit mun rele kotelo myös ekana oli siinä runkossa kiinni mutta ei mahtunukkaan tankin reunan alle niin piti vaihtaa paikkaa

I just dont get it... eikö se nyt perjaattees oo vaa putken pää mistä äänet tulee vapaammi... miten noissa nyt eroja voi olla
tounge.gif
no kai se pitää acraan mennä sit

Tietääkös kukaa mist sais akrapovicin slipareit halval...? vaik ulkomailt?

Minkälaista oot aatellu? sais itse aika halvalla pienillä suhteilla. paljonko sellainen saisi kustantaa?
emt aika vaikee arkaa arvioimaa... noit gp slipareit saa 375e mitkä viel e-hyväksyttävyjä kawasakii ni jotai 400e paikkeil varmaa  
tounge.gif
halvemmallaki jos pääsee ni aina on hyvä
biggrin.gif
eikai nois mitää ihmeellistä eroo voi olla.

Akrapovicin tollasta ovaalia ajattelin hiilikuitu olis aina kova sana :P

Vähän osasin odottaakin että kuka linkittää ensin, mutta odotin kyllä linkkiä pdftowniin
biggrin.gif

Back