V-boost
MotOrg ry jäsen
Mä vähän ihmettelinkin tuota holkki ongelmaa.
Ja muistelin oikein että ei mulle tullut paketin mukana erimittaisia holkkeja.
Ja samaalla hokasin että meillä onkin eri vuosimallia olevat Zetat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vähän ihmettelinkin tuota holkki ongelmaa.
Saitko helposti putket asettumaan kohdalleen?
Sillä änkkärin ympärillä olevan kiinnityshihnan modauksella voi saada kans jotain muutosta aikaan.Saitko helposti putket asettumaan kohdalleen?
Ja osoittaako sun putket suoraan taaksepäin vai taittaako ne takapäästä suppuun.(vaimentajan päätylaippa lähempänä takakumia verrattuna vaimentajan etupäähän pyörää takaa katsottuna) ??
Kun mun putkia ei meinaa saada millään samaan asentoon toiseen nähden.
Eli vasen ämyri osoittaa suoraaan taakseppäin,mut oikea kääntyy liikaa sisään,eli taittaa takarengasta kohti.
Ja vaikka kuinka yrittää säättää väliputkea eri asentoihin,niin suoraan taaksepäin sitä ei saa osoittamaan.
Ja vasen taas ei käänny tarpeeksi sisään...
Eli jommassa kummassa väliputkessa on taivutusvirhettä juuri sen verran että ottaa omistajan silmään..
Otin yhteyttä myyjään (Motoxi) joka lupas laittaa italian pojille tästä infoa.
Nyt tuosta on kulunut yli 3kk ja vastausta ei tunnu tulevan saapasjalka maan asukeilta.
Ei taida kolvinokkia kiinnostaa ratkoa ongelmia...![]()
Mut onneksi Motoxin jepet ovat ymmärtäväisiä, ja laittoivat vastaavat väliputket mulle jotta voin kokeilla onko niissä toimivammat taivutukset...
ilmeisesti vanha totuus tulee tuossa taas todettua että hyvää ja halpaa ei ole. vaikka en noiden hintaa tiedäkään mutta ei kovin laadukkailta näytä ainakaan istuvuudeltaan.Eipä ollut toisista putkista hyötyä.
Samanlaiset oli toistenkin taivutukset.
Sen huomasin että omissa putkissani on paljon tiukempi sovitus vaimentajiin kuin kokeilussa olleissa.
Omissa oli 1mm isommalla halkaisijalla se levitys ja ne tuntuukin olevan aikas tiukat sovitteeltaan vaimentajiin.
Eli ei ole ihme jos toiset valittaaa laippojen välistä tulevista vuodoista...
Pitäisköhän tähän sanoa ettei nuo italot osaa tehdä hyvää/laadukasta ja toimivaa tavaraa...
säädätin kyllä tuossa kesällä mutta en välttämättä suosittele toimenpidettä hyötyynsä nähden. hintavaa touhua. käyrästä saatiin kyllä tasainen. sitä ennen 3000-5000 välissä oli iso notko jonka kyllä huomasi esim 2 vaihteella kun alkoi kiskoa keulaa ylös homma helpottui säädön jälkeen. hintaa commanderin kanssa tuli 650€. varmaan järkevää jos menee kokoputki vaihtoon ,no se nähdään keväällä kun saadaan vaan putkisto vaihdettua sekä vapari paikoilleen. niin sitten taas penkkiin.kyseessä siis 07-vuotinen.oletteko säätänyt/säädättänyt zetaa putkien vaihdon jälkeen?? vai muuttuuko seokset pelkkien slipareitten vaihdon jälkeen oleellisesti??
Missäpäin tuommottis hintaa pidetään?säädätin kyllä tuossa kesällä mutta en välttämättä suosittele toimenpidettä hyötyynsä nähden. hintavaa touhua. käyrästä saatiin kyllä tasainen. sitä ennen 3000-5000 välissä oli iso notko jonka kyllä huomasi esim 2 vaihteella kun alkoi kiskoa keulaa ylös homma helpottui säädön jälkeen. hintaa commanderin kanssa tuli 650€. varmaan järkevää jos menee kokoputki vaihtoon ,no se nähdään keväällä kun saadaan vaan putkisto vaihdettua sekä vapari paikoilleen. niin sitten taas penkkiin.kyseessä siis 07-vuotinen.
homma sisälsi commanderin ja sen asennuksen sekä muutaman vedon mielestäni se oli edullisimmasta päästä kun kyselin eripaikoista tarjouksia. olen samaa mieltä että säädätys kannattaa aina mutta saatu hyöty mielestäni aika pieni. vanhemmassa zetassa vaikutus oli varmasti suurempi kun tässä uudessa kun katti ahdistaa niin paljonMissäpäin tuommottis hintaa pidetään?säädätin kyllä tuossa kesällä mutta en välttämättä suosittele toimenpidettä hyötyynsä nähden. hintavaa touhua. käyrästä saatiin kyllä tasainen. sitä ennen 3000-5000 välissä oli iso notko jonka kyllä huomasi esim 2 vaihteella kun alkoi kiskoa keulaa ylös homma helpottui säädön jälkeen. hintaa commanderin kanssa tuli 650€. varmaan järkevää jos menee kokoputki vaihtoon ,no se nähdään keväällä kun saadaan vaan putkisto vaihdettua sekä vapari paikoilleen. niin sitten taas penkkiin.kyseessä siis 07-vuotinen.
Commander maksaa jotain 320,eli itse säätö maksais siis yli 300e.
Jämsässä säädätys pari vuotta sitte maksoi 90.- ja pelkkä veto oli 60.-
Ilmeisesti hintahaarukka on aika leveä eri liikkeiden välillä myös tuolla saralla...
Mun mielipide on että kyllä se säädätys kannattaa vaikka vaihtaa peklät vaimentajat.
Seokset on tehtaalla säädetty tiettyihin arvoihin,ja avaremmilla putkilla voi seokset mennä oikeesti perseelleen.
Onpahan sitte varmuus ettei laitteet käy liian laihalla,ja samalla saa kuopat silotettua kartasta...
Ja onpa sitten faktaa kertoa pojille esson paarin kahvipöydässä.![]()

näytti olevan kawan omilla sivuilla siinä sulle oranssin tiedot.Täytyy sanoa, että on kyllä tyylikkään näköinen. Mistäs moinen osanumero mahtaisi löytyä?![]()
Jaa ne on saanut suomen kawa sivuillekki LOPULTAKIN jotain 07-> osia näkyville. Riderforumilta löysin aiemmin ton mustan cowlin numeron.näytti olevan kawan omilla sivuilla siinä sulle oranssin tiedot.Täytyy sanoa, että on kyllä tyylikkään näköinen. Mistäs moinen osanumero mahtaisi löytyä?![]()
Takapenkin suoja
Väri: Tuotenro: Hinta:
oranssi 16146007517H 119,00 €