Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se ole hyvin pitkälti sama kuin 12 000 km huolto? Siitä maksoin 300 euroa motormanissa, mutta pyörä kyllä on -08.Mitäs ootte maksanu vanhan Z1000:n (2006) 24tkm huollosta?
Ei oo sama huolto kuin 24 tkm:n huollossa. Tässä säädetään myös venat. Kysyin Rikulta Lahdesta arviota että kauanko menee, vastaus oli et 5-6 tuntii töitä + osat, eli kallis on on jos teettää kaiken liikkeessä, mulla pyörä -09 ja seuraavana 24 tkm:n huolto...Eikös se ole hyvin pitkälti sama kuin 12 000 km huolto? Siitä maksoin 300 euroa motormanissa, mutta pyörä kyllä on -08.Mitäs ootte maksanu vanhan Z1000:n (2006) 24tkm huollosta?
Onkos muuten kukaan irrottanut zetasta parkkipolttimoita? Aloin itse tuohon operaation ja pientä vastustusta on ilmassa. Mun käsi ei ainakaan mahdu lähellekään sinne ihan noin vaan, niin aloin irrottamaan vasemman puolen sivukatetta. Sekään ei onnistunut, koska yks kuusiokoloruuvi oli niin syvällä ettei sitä pystynyt aukaisemaan. Olis siis vissiin pitänyt irrotella koko katerepertuaari, mutta siihen en alkanut. Jotenkin jyskyttää päässä sellanen ajatus ettei tää oikeesti voi olla näin vaikeeta, vai onko?
Kyllä se taitaa olla niin, että helpoin tapa on irrottaa koko valohässäkkä polttimoiden vaihtoa varten.Onkos muuten kukaan irrottanut zetasta parkkipolttimoita?
Laita Laser:in Extremet... En varmaan ole hienointa ääntä kuullut missään rivikoneessa... En rupeaisi kajoamaan vakioputkiin... Työmäärään nähden tuskin kannattaa...Insinöörin tyhmä kysymys. Pyörä on -08 ja putkethan on mitä on. Ei sinänsä, ulkonäkö on (tiedetään, kieroutuneesti) mun mieleen, mutta äänet.....eeiih. Onko kukaan kokeillu avata kannuja ja kattonu mitä ne on syöny. Jos sieltä ottais vähä jotain pois. Onko kukaan kokeillu?
Mieluummin hiukan työmäärää ku valmis pakettiLaita Laser:in Extremet... En varmaan ole hienointa ääntä kuullut missään rivikoneessa... En rupeaisi kajoamaan vakioputkiin... Työmäärään nähden tuskin kannattaa...Insinöörin tyhmä kysymys. Pyörä on -08 ja putkethan on mitä on. Ei sinänsä, ulkonäkö on (tiedetään, kieroutuneesti) mun mieleen, mutta äänet.....eeiih. Onko kukaan kokeillu avata kannuja ja kattonu mitä ne on syöny. Jos sieltä ottais vähä jotain pois. Onko kukaan kokeillu?
Kuullostaa oikeasti vielä paremmalta...
Juurikin ollut naisen kanssa puhetta että olisi hyvä varmaan hommata laukku pyörään jos reissuille meinataan lähteä sitten kunnolla. Jos millään viitsisit laittaa vähän tietoa mistä kyseistä laukkua oikein saa olisin kiitollinenItellä on Givin teline ja takaboxi ja on ihan pähee systeemi. Sanoisin että aika must jos lähtee pidemmälle ajelee. Reppu/rinkkakin selässä, niin saa paljonkin kamaa mukaan halutessa. Eikä se ole edes mielestäni ruma se teline.
Kaksi päällä siitä boxista on haittaa, jos tarvitaan reppukin kyytiläisen selkään. Eli se on vähän joko tai melkeinpä. Ilman reppua ei ongelmia. Kyytiläisellä ehkä jopa vähän turvallisempi olo, kun on se boxi siinä tukemassa vähän.
Mitä tulee sitten itse kyytiläisen tiloihin, niin eihän tuo nyt mikään kovin mukava matkustajalle ole. Kyytiläisen koko on varmaankin aika ratkaisevaa, mitä pienempi sen parempi. Paljon pehmusteita ei ainakaan kyytiläiselle ole, joten voi olla peba aika koetuksella![]()
Nyt täytyy tunnustaa että en tiedäJuurikin ollut naisen kanssa puhetta että olisi hyvä varmaan hommata laukku pyörään jos reissuille meinataan lähteä sitten kunnolla. Jos millään viitsisit laittaa vähän tietoa mistä kyseistä laukkua oikein saa olisin kiitollinenItellä on Givin teline ja takaboxi ja on ihan pähee systeemi. Sanoisin että aika must jos lähtee pidemmälle ajelee. Reppu/rinkkakin selässä, niin saa paljonkin kamaa mukaan halutessa. Eikä se ole edes mielestäni ruma se teline.
Kaksi päällä siitä boxista on haittaa, jos tarvitaan reppukin kyytiläisen selkään. Eli se on vähän joko tai melkeinpä. Ilman reppua ei ongelmia. Kyytiläisellä ehkä jopa vähän turvallisempi olo, kun on se boxi siinä tukemassa vähän.
Mitä tulee sitten itse kyytiläisen tiloihin, niin eihän tuo nyt mikään kovin mukava matkustajalle ole. Kyytiläisen koko on varmaankin aika ratkaisevaa, mitä pienempi sen parempi. Paljon pehmusteita ei ainakaan kyytiläiselle ole, joten voi olla peba aika koetuksella![]()
![]()
Kapan telineNyt täytyy tunnustaa että en tiedäJuurikin ollut naisen kanssa puhetta että olisi hyvä varmaan hommata laukku pyörään jos reissuille meinataan lähteä sitten kunnolla. Jos millään viitsisit laittaa vähän tietoa mistä kyseistä laukkua oikein saa olisin kiitollinenItellä on Givin teline ja takaboxi ja on ihan pähee systeemi. Sanoisin että aika must jos lähtee pidemmälle ajelee. Reppu/rinkkakin selässä, niin saa paljonkin kamaa mukaan halutessa. Eikä se ole edes mielestäni ruma se teline.
Kun ostin pyörän niin ne tuli mukana. Se olikin yksi syistä miksi ostin juuri sen pyörän. Ja kuten jo mainitsin, niin ei rumentanut pyörää ollenkaan se teline.![]()
24tkm huollossa ei säädetä venoja ainakaan mun ohjekirjan mukaan. tulee vasta 48tkm huollossa.Ei oo sama huolto kuin 24 tkm:n huollossa. Tässä säädetään myös venat. Kysyin Rikulta Lahdesta arviota että kauanko menee, vastaus oli et 5-6 tuntii töitä + osat, eli kallis on on jos teettää kaiken liikkeessä, mulla pyörä -09 ja seuraavana 24 tkm:n huolto...Eikös se ole hyvin pitkälti sama kuin 12 000 km huolto? Siitä maksoin 300 euroa motormanissa, mutta pyörä kyllä on -08.Mitäs ootte maksanu vanhan Z1000:n (2006) 24tkm huollosta?
Onkos muuten kukaan irrottanut zetasta parkkipolttimoita? Aloin itse tuohon operaation ja pientä vastustusta on ilmassa. Mun käsi ei ainakaan mahdu lähellekään sinne ihan noin vaan, niin aloin irrottamaan vasemman puolen sivukatetta. Sekään ei onnistunut, koska yks kuusiokoloruuvi oli niin syvällä ettei sitä pystynyt aukaisemaan. Olis siis vissiin pitänyt irrotella koko katerepertuaari, mutta siihen en alkanut. Jotenkin jyskyttää päässä sellanen ajatus ettei tää oikeesti voi olla näin vaikeeta, vai onko?