• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z 1000 katteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m2pkoivu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Mistä saa sellaisia alakatteita (tai miksi niitä nyt kutsutaankaan) Z 1000:een? Ovat vaan aika hemmetin nätin näköisiä.

Olen yrittänyt katella niitä nettikaupoista mutta en oo vielä kertaakaan löytänyt.

Minkäköhänlainen homma se olis tehdä itse? Ei ainakaan se ankanpyrstön teko ollut kovi hankalan kuuloinen.

Englanniksi "belly pan", saksaksi bugspoiler.
Ulkomuistista valmistajia on mm. Powerbronze, Ermax, Poly26, Pyramid Plastics jne... eiköhän tosta ala löytymään.

Kiitokset avusta täytyy alkaa katselemaan
bowdown.gif

Kyllähän sieltä löytyi vaikka minkälaisia vaihtoehtoja.

Seuraava kysymys:

onko kellään kokemuksia bellypanin tekemisestä itse?
Tarkoitan lähinnä jotain vinkkejä muotin tekemisestä. Itse lasikuidun muokkaaminenhan on selitetty aika hyvin "tee se itse seatcowl" -topicissa

Kyllähän sieltä löytyi vaikka minkälaisia vaihtoehtoja.

Seuraava kysymys:

onko kellään kokemuksia bellypanin tekemisestä itse?
Tarkoitan lähinnä jotain vinkkejä muotin tekemisestä. Itse lasikuidun muokkaaminenhan on selitetty aika hyvin "tee se itse seatcowl" -topicissa
se on hankala(kala).

muotin tekovaiheessa, pitäisi suojata kaikki moottorin pohjasta + pakoputkisto.. ja se että saat tosissaan tuosta katteesta hyvän muotin ja vähän vähemmällä duunilla.. olisi se että pitäisi mopo nostaa pystyyn. (keula ilmaan) niin saisi enemmän tilaa. muovista yms vastaavasta levyjä hitsaten toisiinsa + hioen. siten siitä se muotti ja siitä se valmis kappale.

toinen on että kääntää pyörän ihan kylelleen.

Back